Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Singh_Toor: Ja, men det hadde vaert en god ide. En side som krever invites feks. Og ingen med 6'ere far lov a vaere med. Det hadde vaert sykt kult da -- That reminds me. Vi har jo saeremne og jeg ma lese 3 boker, hvorav 1 pa nynorsk :s (men det er Are Kalvo da ) for desember :s :s Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, hadde vært så evig digg. Jeg hater skriver tekster, jeg kan rett og slett ikke fordra det, og det gjør meg bare sint på læreren, selv om jeg respekterer læreren. Jeg vet selvfølgelig at lærere vil at vi skal lære, men fordrar det ikke for det om=) Skal prøve å føre denne idè'n litt videre, får se hva som skjer da:) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du vil at andre skal gjøre leksene dine ... frivillig? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Neida. skal jo innfore ratio reqs. Alle ma ha minst 1 i ratio. Noen er gode i kjemi, noen er gode i norsk. Og siteadmin trenger ikke vaere god i noe Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Du misforstår redline. Det som eventuelt vil skje da, er at vi oppretter en tråd der folk kan selv legge ut egen-produserte tekster de f.eks. har på datamaskinen sin, som kan være for hjelp til noen. Så kan den personen f.eks. hjelpe en annen, hvis en annen trenger hjelp med noe annet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ikke en trad, vet du hvor fort googlebot sveiper gjennom Nye Innlegg? :o Men det er kanskje nok OT... vi trenger en trad vi kan diskutere det i. -- mandag snart :s Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, skal levere på tirsdag, *krysser fingrene*. Mente ikke at stilen skulle legges ut på selve tråden da, men at den kunne sendes via pm eller noe, så googlebot ikke søker gjennom det. Det kan ikke søkes gjennom pm, sant? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Huff, kom jo på at Half-Life 2: Episode Two kommer iløpet av tirsdagen . Enda vanskeligere å starte med lekser. Må gjøre noe drastisk med dette snart... Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Trengte du å gi en bokrapport på en spesifikk bok, eller kunne du gi en bokrapport på hvilken som helst?:/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 At word plutselig avslutter eller andre programmer uventet. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) -fjernet- Endret 7. oktober 2007 av Singh_Toor Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Ja, men det hadde vaert en god ide. En side som krever invites feks. Og ingen med 6'ere far lov a vaere med. Det hadde vaert sykt kult da 9659051[/snapback] Med andre ord vil dere ikke ha gode tekster? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Må ikke vekke mistanke hos lærerne heller. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 skoleferien er over idag Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 4 hulltimer + storefri! Seriøst. Selv jeg rekker å dra hjem og bruke rundt to timer her og det tar 45 min hver vei... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Skoleferie:// 9661655[/snapback] Agree. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Neida. skal jo innfore ratio reqs. Alle ma ha minst 1 i ratio.Noen er gode i kjemi, noen er gode i norsk. Og siteadmin trenger ikke vaere god i noe 9659153[/snapback] Det var faktisk en god idé. tihi Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ja, kanskje matte prøve i morgen, religionsprøve på fredag, stil til mandag, historieprøve på tirsdag og bio prøve på fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg