Snublefot Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei, jeg har ikke fransk lenger. Heldigvis. Dessverre var russisk eneste valget jeg hadde, og haper egentlig a sta i det. Slik at jeg ikke trenger a ta aret om igjen. Men matten er jo veldig ustabil den ogsa. Og hva kommer det til a bli av meg hvis jeg forsetter denne veien Jeg vil slutte med skole og begynne a kode, men na ma jeg slutte med koding og begynne med skole. Selv om jeg skal bli programmerer.. It suxx.... :'( 9645197[/snapback] Er ikke noe unormalt at du må jobbe litt med noe du ikke syntes er fun, for å komme fram til målet. Som i ditt tilfelle er bli programmerer. Det er helt normalt, det kalles livet. Jobb, stå på og voks opp. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er flere her som har troen til å bli programmerer eller dataingeniør Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjæresten min har også et brennende ønske om å studere informatikk. Men han vet at stryker han ut av vidregående er det lite sannsynlig at det skjer. Derfor sitter han seg ned å gjør lekser selv om det er gørrkjedelig. Thats life Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 At jeg er syk og reiser til Praha i dag. Bra timing. >.< Og at jeg alltid greier å overbevise folk om at jeg er gal. Jeg er ikke gaaaal. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 "gaaaal" overbeviste meg. Galingen min. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) "gaaaal" overbeviste meg. Galingen min. 9647904[/snapback] Irriterende med personer som truer med pepperspray o.l. Og som mobber hele tiden. Endret 6. oktober 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det værste av alt er når du motsier folk du misliker og så har det seg sånn at de har rett allikevel. ÅÅ nederlag Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Det værste av alt er når du motsier folk du misliker og så har det seg sånn at de har rett allikevel. ÅÅ nederlag 9652801[/snapback] Ouch den svir greit ja. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Irriterende å ha en 3 år gammel jente med pipestemme bak seg på flyet som synger forskjellige sanger hele tiden ... Og når moren sier "Hyssshhhjjjjj!" skikkelig høyt.. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Det værste av alt er når du motsier folk du misliker og så har det seg sånn at de har rett allikevel.Hvis en bare unngår å være skråsikker, er ikke det noe problem . Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) At jeg alltid utsetter ting, spesielt når det gjelder skolearbeid. Enten det er lekser, lesing til prøver eller innleveringer. Det foregår ofte slik: Mandag: Får leksa. Tenker "Nei hm, den gjør jeg i morra" Tirsdag-Torsdag: "Masse tid igjen, gjør det i morra" Fredag-Lørdag: "Ikke faen om jeg gidder det nå, det er helg" Søndag(siste dagen): "Dette gidder jeg ikke, får ta det som det kommer" Ypperlig beskrivelse på mine siste 3 skoleår. Endret 7. oktober 2007 av ExiliuM Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 For å oppsummere så er dere irritert på alt som er annerledes Dere er kanskje de nerdene som sitter helt stille i klasserommet og ikke sier noe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 For å oppsummere så er dere irritert på alt som er annerledes Dere er kanskje de nerdene som sitter helt stille i klasserommet og ikke sier noe. 9655252[/snapback] Jepp, alle her er nerder. Mens alle de kule har ikke tid til å lese på diskusjon.no. Du tok oss virkelig på kornet der Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Irriterer meg grenseløst over stalkers... Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Irriterer meg grenseløst over stalkers... 9655831[/snapback] Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Irriterer meg over som alltid må si 'nei, men...' når du gir de et kompliment. Herregud! Hvorfor kan ikke folk (i mitt tilfelle, jenter) ta til seg komplimenter å si takk for engang skyld, i stedet for å blodnekte for alle komplimenter som kommer deres vei. Argh! Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Irriterer meg så grenseløst over at jeg må skrive engelsk stiler, jeg kan ikke fordra det. Orker aldri, tar det bare dagen etter sier jeg hver eneste gang. Og nå sitter jeg her og må levere stil om 2-3 dager, og vi fikk oppgaven for 2 uker sida. Jeg skjønner ikke hva jeg skal skrive om. PS: Hvis noen vil bidra med å gi meg en tekst, er jeg evig takknemlig. Ikke hentet fra nettet selvfølgelig. Send meg PM! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Alle her pa forumet er jo pa internett -- Argh.. dritt lekselesing. Og jeg som egentlig vil laere meg russisk. :'( Min wannabe-emo stil kommer til a bli emo foo shizzle hvis ikke det skjer noe snart :s Lenke til kommentar
IndR Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Greiiiit ståle:) Mente liksom ikke hentet fra nettet, egenprodusert eller lignende. Tenker på å starte en tråd et eller annet sted på forumet der vi kan dele stiler med hverandre, hadde vært koselig=) Det sparer en god tid til visse folk, jeg hadde elsket det=) PS: Hvis noen vil bidra med å gi meg en tekst, er jeg evig takknemlig. Ikke hentet fra nettet selvfølgelig. Send meg PM! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Haha, skulle jo såklart ha lest en hel bok, gjort en kjemirapport, en fysikkinnlevering, øvd til en prøve iløpet av ferien. Ble det gjort? nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg