Killer_DT Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 At man sitter med prøva og husker ikke en dritt, men med engang så fort man er ute av klasserommet så husker man alt_;pp 9628014[/snapback] Det var ikke tilfeldigvis norsk prøve også? hehe Jeg irriterer meg over at jeg stoler for mye på at et eventuelt skippertak i fremtiden, kommer til å løse min mangel på innsikt i det som er pensum på skolen. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At man sitter med prøva og husker ikke en dritt, men med engang så fort man er ute av klasserommet så husker man alt_;pp 9628014[/snapback] Det var ikke tilfeldigvis norsk prøve også? hehe Jeg irriterer meg over at jeg stoler for mye på at et eventuelt skippertak i fremtiden, kommer til å løse min mangel på innsikt i det som er pensum på skolen. 9628548[/snapback] Det skjer ikke. Skal du bli bedre så må du starte med engang. Jeg tenkte jeg skulle ta det skippertaket andre halvår av 8ende og nå er ferdig med videregående, ble aldri noe skippertak. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Noe som irriterer meg noe jævlig nå er at en del oppgaver tok lenger tid enn jeg hadde trodd. I tillegg kommer plutselig pappa og sambo på middagsbesøk i morgen, jeg gidder ikke begynne å rydde nå for å si det sånn. Og den stasjonære ligger i deler over mesteparten av stua (defekt HK antakeligvis). Det irriterer meg faktisk en god smule det bare i seg selv. Jo, det finnes heller ikke noen gode editorer for å redigere class-filer i java, kompilere dem og testkjøre dem, bortsett fra DrJava, som ikke fungerer med nyeste versjon av - nettopp - java. Glemte jeg å nevne at jeg ikke finner linuxdrivere til skjermkortet i latopen? Det irriterer meg bra mye det og.. Samt at hele KDE gikk til helvete fordi jeg skiftet til Knetwork manager. Det har Hva har det med askbaren å gøre ffs?! I tillegg ligger gruppen min etter med prosjektet, jeg har et stort søvnunderskudd, og jeg må signere arbeidskontrakt i morgen, men jeg har egentlig ikke tid... Og dette laptoptastaturet som registrerer 2/3-deler av tastene man trykker på er enda en irriasjonskide. Faen ta alt sammen. Da tror jeg det er på tide at jeg roer meg ned og legger meg. Var bare nødt til å whine og båse ut litt damp først... En god natts søvn en eller annen gang, så blir vel humøret bedre. Heldigvis dukker det opp et stort lyspunkt på søndag. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det irriterer at jeg skriver SMSer så utrolig sent. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At CS Pro Mod aldri kommer ut og at jeg er en "sjekke www.cspromod.com hvert tredje minutt for å se om det har kommet noen nyheter"-addict. En annen ting som irriterer er småbarn som tror de kan alt. Noen synes det er søtt, jeg synes det er irriterende :/ Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 MAS! Og vanskelige lekser. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) At Knut Erik ikke er på msn når jeg trenger hjelp med matteinnleveringa. Endret 4. oktober 2007 av Veronica Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At bunnen på yoghurtbegerne er teite. Man får jo ikke ut all yoghurten når det er riller i bunnen! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 at jeg ikke har høst ferie i år. VIL PÅ LAN Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 skole og lærere.. enkelt og greit! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 skole og lærere.. enkelt og greit! 9636872[/snapback] dine ord er hva jeg mener Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At pakken ikke kom i dag. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At jeg kanskje jeg ikke får tatt GRØNT kort på mandag Lenke til kommentar
FolkstrBoy Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At papirene fra Brønnøysundregistret er blitt sendt rekommandert, og jeg derfor ikke kan hente det på det lokale hentekontoret, men må til byen! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At papirene fra Brønnøysundregistret er blitt sendt rekommandert, og jeg derfor ikke kan hente det på det lokale hentekontoret, men må til byen! 9637095[/snapback] da hadde jeg vært pissd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 At lyden på PC-en kuker som et helvete!! Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 At på PC-en som vi fikk av fylket så ligger mine dokumenter mappa på en server i bergen, så så når noe må inn i mine dokumenter mappa for og installere seg så føkker det seg Eneste oppsida er at jeg kan jo gå inn på administrator og gjøre det men da må jeg bytte konto hele tida og det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) At på PC-en som vi fikk av fylket så ligger mine dokumenter mappa på en server i bergen, så så når noe må inn i mine dokumenter mappa for og installere seg så føkker det seg Eneste oppsida er at jeg kan jo gå inn på administrator og gjøre det men da må jeg bytte konto hele tida og det gidder jeg ikke. Det eneste jeg klarte å forstå her, er at "Mine Dokumenter"-mappa ligger på en filserver, og det irriterer deg. Bare høyreklikk på mappa og skriv inn hvor du vil at alt skal ligge. Bare husk backup. --- - At batteriene spratt ut av vekkerklokka da den falt ned fra skrivebordet mitt. Når har jeg ikke tid til å gjøre alt jeg skulle før jeg må på skolen . - At folk bruker ordet kuk som et verb - At folk hele tiden bare sier "det virker ikke" (eller noe i den duren) om et datarelatert problem. Det hjelper da ingenting ... Endret 5. oktober 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 At modemet mitt ikke støtter vår nye hastighet... Og da jeg kjøpte nytt modem så ville ikke det gi ip... Dvs at jeg er uten internett i hele høstferien. Blæh! Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Folk som skriver "ftw!". Dummeste utrykket noensinne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg