Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At man sitter med prøva og husker ikke en dritt, men med engang så fort man er ute av klasserommet så husker man alt_;pp

9628014[/snapback]

Det var ikke tilfeldigvis norsk prøve også? hehe

Jeg irriterer meg over at jeg stoler for mye på at et eventuelt skippertak i fremtiden, kommer til å løse min mangel på innsikt i det som er pensum på skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At man sitter med prøva og husker ikke en dritt, men med engang så fort man er ute av klasserommet så husker man alt_;pp

9628014[/snapback]

Det var ikke tilfeldigvis norsk prøve også? hehe

Jeg irriterer meg over at jeg stoler for mye på at et eventuelt skippertak i fremtiden, kommer til å løse min mangel på innsikt i det som er pensum på skolen.

9628548[/snapback]

Det skjer ikke. Skal du bli bedre så må du starte med engang. Jeg tenkte jeg skulle ta det skippertaket andre halvår av 8ende og nå er ferdig med videregående, ble aldri noe skippertak.

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg noe jævlig nå er at en del oppgaver tok lenger tid enn jeg hadde trodd. I tillegg kommer plutselig pappa og sambo på middagsbesøk i morgen, jeg gidder ikke begynne å rydde nå for å si det sånn. Og den stasjonære ligger i deler over mesteparten av stua (defekt HK antakeligvis). Det irriterer meg faktisk en god smule det bare i seg selv. Jo, det finnes heller ikke noen gode editorer for å redigere class-filer i java, kompilere dem og testkjøre dem, bortsett fra DrJava, som ikke fungerer med nyeste versjon av - nettopp - java. Glemte jeg å nevne at jeg ikke finner linuxdrivere til skjermkortet i latopen? Det irriterer meg bra mye det og.. Samt at hele KDE gikk til helvete fordi jeg skiftet til Knetwork manager. Det har Hva har det med askbaren å gøre ffs?!

I tillegg ligger gruppen min etter med prosjektet, jeg har et stort søvnunderskudd, og jeg må signere arbeidskontrakt i morgen, men jeg har egentlig ikke tid... Og dette laptoptastaturet som registrerer 2/3-deler av tastene man trykker på er enda en irriasjonskide. Faen ta alt sammen.

Da tror jeg det er på tide at jeg roer meg ned og legger meg. :p Var bare nødt til å whine og båse ut litt damp først...

En god natts søvn en eller annen gang, så blir vel humøret bedre. Heldigvis dukker det opp et stort lyspunkt på søndag.

Lenke til kommentar

At CS Pro Mod aldri kommer ut og at jeg er en "sjekke www.cspromod.com hvert tredje minutt for å se om det har kommet noen nyheter"-addict.

En annen ting som irriterer er småbarn som tror de kan alt. Noen synes det er søtt, jeg synes det er irriterende :/

Lenke til kommentar

At på PC-en som vi fikk av fylket så ligger mine dokumenter mappa på en server i bergen, så så når noe må inn i mine dokumenter mappa for og installere seg så føkker det seg :wallbash::realmad:

Eneste oppsida er at jeg kan jo gå inn på administrator og gjøre det men da må jeg bytte konto hele tida og det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
At på PC-en som vi fikk av fylket så ligger mine dokumenter mappa på en server i bergen, så så når noe må inn i mine dokumenter mappa for og installere seg så føkker det seg  :wallbash:  :realmad:

Eneste oppsida er at jeg kan jo gå inn på administrator og gjøre det men da må jeg bytte konto hele tida og det gidder jeg ikke.

Det eneste jeg klarte å forstå her, er at "Mine Dokumenter"-mappa ligger på en filserver, og det irriterer deg. Bare høyreklikk på mappa og skriv inn hvor du vil at alt skal ligge. Bare husk backup.

---

- At batteriene spratt ut av vekkerklokka da den falt ned fra skrivebordet mitt. Når har jeg ikke tid til å gjøre alt jeg skulle før jeg må på skolen :(.

- At folk bruker ordet kuk som et verb

- At folk hele tiden bare sier "det virker ikke" (eller noe i den duren) om et datarelatert problem. Det hjelper da ingenting ...

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...