Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Få et familiemedlem til å skrive/ringe til lærerne det angår, og si at du rett og slett ikke kan jobbe med lekser når du har vondt i hodet. Er ganske effektivt.

Kom på nå: Det irriterrer meg over hvor mye det er snakk om at "det er viktig å ikke ta med seg arbeidet hjem", uten å gi en tanke på alle de hundre tusener elever som sitter fra skoledagen er over, til utpå kvelden med skolearbeid (noe som skjer ganske ofte). Vi er vist av lavere rang, siden vi ikke får betaling, og har dermed nesten ingenting vi skulle ha sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen ta dere i Amentio! Inahbile kuksugene sauknullende jævler. Hvem faen sender en datamaskin, del for del?

Etter en uke; Kabinett.

Etter 1.5uker; PSU og Lydkort.

Etter 2.5uker; Ingenting nytt.

Jadda.

9613864[/snapback]

Haha jeg forstår deg på den der.

jeg irriterer meg grenseløst over at jeg roter noe jævlig.

Lenke til kommentar
Faen ta dere multicom! Tregere nettbutikk har jeg aldri vært borti.

Først SYV dager etter bestilling, har de greid å sende ut varen jeg bestilte, som de hele tiden har hatt PÅ LAGER. For en dritt butikk.

9617281[/snapback]

HA, det er ingenting, vi venta en måned på komplett, helt til vi kansellerte og bestilte et annet sted

Lenke til kommentar
Kom på nå: Det irriterrer meg over hvor mye det er snakk om at "det er viktig å ikke ta med seg arbeidet hjem", uten å gi en tanke på alle de hundre tusener elever som sitter fra skoledagen er over, til utpå kvelden med skolearbeid (noe som skjer ganske ofte).
Jeg har gjort det et par ganger før, men alle gangene har det vært min feil. Har sluntret unna og må dermed gjøre mange måneder med prosjekter på en dag. Tviler på at det er så mange elever som sitter så lenge med skolearbeid som ikke har seg sjøl å skylde på.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...