Slurt-is Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Få et familiemedlem til å skrive/ringe til lærerne det angår, og si at du rett og slett ikke kan jobbe med lekser når du har vondt i hodet. Er ganske effektivt. Kom på nå: Det irriterrer meg over hvor mye det er snakk om at "det er viktig å ikke ta med seg arbeidet hjem", uten å gi en tanke på alle de hundre tusener elever som sitter fra skoledagen er over, til utpå kvelden med skolearbeid (noe som skjer ganske ofte). Vi er vist av lavere rang, siden vi ikke får betaling, og har dermed nesten ingenting vi skulle ha sagt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lekser er i grunn bortkastet tid, de fleste pløyer jo bare fort gjennom bare for å bli ferdig. Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lekser er i grunn bortkastet tid, de fleste pløyer jo bare fort gjennom bare for å bli ferdig. 9613463[/snapback] Enig, Skole greit men lekser suger hardt. men seff, skjønner jo hvorfor vi har lekser. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Lekser sin hensikt kunne blitt byttet ut med studietid, med lærer hjelp. Må huske at ikke alle har like god hjelp hjemme heller. Endret 1. oktober 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Faen ta dere i Amentio! Inahbile kuksugene sauknullende jævler. Hvem faen sender en datamaskin, del for del? Etter en uke; Kabinett. Etter 1.5uker; PSU og Lydkort. Etter 2.5uker; Ingenting nytt. Jadda. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Mye mulig jeg er teit. Men kan du ikke velge om du vil ha samlet eller del for del? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Faen ta dere i Amentio! Inahbile kuksugene sauknullende jævler. Hvem faen sender en datamaskin, del for del? Etter en uke; Kabinett. Etter 1.5uker; PSU og Lydkort. Etter 2.5uker; Ingenting nytt. Jadda. 9613864[/snapback] Haha jeg forstår deg på den der. jeg irriterer meg grenseløst over at jeg roter noe jævlig. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 @J@acob: Neste gang du bestiller flere varer fra samme nettsted, kryss av for "samlet forsendelse", eller hva nå det heter, slik at du unngår og nettopp få en og en del om gangen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg irriterer meg over at det ser ut som lynet har slått ned i det bomba horehuset her etter 3 dager med LAN , men, i morra starter PolarParty da , 5 dager til med LAN Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Faen ta dere multicom! Tregere nettbutikk har jeg aldri vært borti. Først SYV dager etter bestilling, har de greid å sende ut varen jeg bestilte, som de hele tiden har hatt PÅ LAGER. For en dritt butikk. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Faen ta dere multicom! Tregere nettbutikk har jeg aldri vært borti. Først SYV dager etter bestilling, har de greid å sende ut varen jeg bestilte, som de hele tiden har hatt PÅ LAGER. For en dritt butikk. 9617281[/snapback] HA, det er ingenting, vi venta en måned på komplett, helt til vi kansellerte og bestilte et annet sted Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kom på nå: Det irriterrer meg over hvor mye det er snakk om at "det er viktig å ikke ta med seg arbeidet hjem", uten å gi en tanke på alle de hundre tusener elever som sitter fra skoledagen er over, til utpå kvelden med skolearbeid (noe som skjer ganske ofte).Jeg har gjort det et par ganger før, men alle gangene har det vært min feil. Har sluntret unna og må dermed gjøre mange måneder med prosjekter på en dag. Tviler på at det er så mange elever som sitter så lenge med skolearbeid som ikke har seg sjøl å skylde på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) tull Endret 2. oktober 2007 av chokke Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 tull 9618236[/snapback] Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 At jeg blir trøtt når jeg leser for mye.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) at anti-virusen blokka fileplanet slik at jeg ikke fikk beta key til crysis Endret 2. oktober 2007 av AndyF Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 at anti-virusen blokka fileplanet slik at jeg ikke fikk beta key til crysis 9619460[/snapback] Skru av antivirus da vel , eller gå i sikkermodus med nettverk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg står i kø nå: 97 /2088 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hjleper lite når det ikke er flere keys igjen Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 - At folk gir faen i tegnsetning og rettskrivning Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) - At folk gir faen i tegnsetning og rettskrivning 9620560[/snapback] Says the man who doesn't know how to punctuate. (Honest mistake, I know). Edit. Forresten ville jeg sagt "tegnsetting". Endret 2. oktober 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg