Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukere som har postet ganske mye i en tråd, så mye at de tror de eier tråden, så hvis noen sier noe i mot den det gjelder så er det pang, martyr og få hjelp med posting av regler fra en moderator og greier.

Nei, tenker ikke på dette forumet spesielt, men det hender her og.

Endret av Blikeng91
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grenseløst over folk som tror de er best i alt

Jeg irriterer meg over dårlig kundeservice enkelte steder

Jeg irriterer meg noe helt sinnsykt over insekter som holder meg våken om natta

Jeg irriterer meg over god morgen yoghurter som ikke har skje

Jeg irriterer meg over folk som prater unødvendig mye til meg når jeg akkurat har våkna

+

+

+

+

Mye jeg ikke irriterer meg over også :tease:

Lenke til kommentar

Faen irritert (eller rettere sagt forbannet) jeg er på den h*lvetes idioten som måtte hive seg inn i taklingen på meg lenge etter at jeg hadde spilt vek ballen. Kjører knottene rett inn i ankelen på standfoten min. Hadde det ikke vært for at jeg ikke klarte reise meg etterpå skulle jeg faen meg tatt'n. Jækla tulling, jeg klarer ikke få sagt det nok. Jeg er glad jeg har arva beina etter fader'n. Hadde den taklinga truffet noen andre på laget kunne foten brekt, det er jeg brennsikker på.

M: Håper du lese dette. Du klarte få meg forbannet, gratulerer, din idiot.

Lenke til kommentar

Jeg er faen så enig at det er synd.

Det irriterer meg grenseløst med selvgode jævler, snakker bare om at alt er perfekt og at vedkomne gjør alt rett.

Han jeg tenker på satt jeg på i bilen med, så sa han at det var en som alltid skulle ha alt bedre enn han. Jaha sa jeg til han, og av en eller annen grunn kom vi til og bytte tema til biler, da var det at det var så mange wannabe gangsters som kjørte rundt i gamle Forder ifra 1980 tallet. Og han hadde så mye bedre bil, en Audi til nermere 200 000. Tenkte jeg ikke skulle si så masse til han men jeg har flere ganger sagt til han dette, men har det nyttet? Nei!

Lenke til kommentar

Faen heller - for snart 1 uke siden bestilte jeg en var hos Multicom.no, og har enda ikke hørt et pip om den. Grunnen til at jeg valgte multicom var fordi de var de eneste som hadde den på lager.

Når jeg logger inn på kontoen min, står pakken som "sendt", men når jeg prøver pakkesporing via posten.no, får jeg beskjed om at det ikke er registert noe informasjon om trackingnummeret. Jeg har også sendt mail til support hos multicom, men tror du de klarer å svare på den? Neida!

Wtf is going on?

Lenke til kommentar

Hvis de er sløve og har treghet i systemet fra de "sender" pakken fra lager til de får den levert inn til posten, kan det skje. Hvis de merket den som *sendt* torsdag eller fredag, er det mulig at den først dukker opp i sporingssystemet i dag eller i morgen.

Kjøpte Halo 3 selv for noen dager siden. Den ble sendt fra spaceworlds nettsider en ettermiddag, men dukket ikke opp i postens sporingssystemer før kvelden etter.

Multicom er vel ikke verdens kjappeste med det der mener jeg...

Lenke til kommentar
Dundrende hodepine. Spesielt når jeg har mye lekser jeg må gjøre.

9613093[/snapback]

Det er en god grunn for å ikke gjøre lekser, synes nå jeg.

9613150[/snapback]

Det synes ikke lærerne mine ... Teite lærere. Det finnes nesten ikke én god nok grunn til å ikke ha gjort leksene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...