p@ge Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 jeg gidder ikke å går igjenomm alt i dette emne. Men jeg er dritt lei av folk som spør etter hjelp uten å søke på forumet ( google f.e. ) andre forumet er det mye tøffere tone f.e. dem sier mange ganger at den saken er diskuttert før. http://forums.pcpitstop.com/ eller: http://www.theeldergeek.com/forum/ en veldig skuffet medlem Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 At jeg har alltid trodd NVM2 var online only o_O Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Brukere som har postet ganske mye i en tråd, så mye at de tror de eier tråden, så hvis noen sier noe i mot den det gjelder så er det pang, martyr og få hjelp med posting av regler fra en moderator og greier. Nei, tenker ikke på dette forumet spesielt, men det hender her og. Endret 28. september 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noe som irriterer meg grenseløst atm er at folk ikke kan la være å stjele småting, selvom de ligger lett tilgjengelige. 250kr har forsvunnet fra plassen min på et lokalt LAN, + en ny box Renati (180kr) fra naboPC'n. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som tror de er best i alt Jeg irriterer meg over dårlig kundeservice enkelte steder Jeg irriterer meg noe helt sinnsykt over insekter som holder meg våken om natta Jeg irriterer meg over god morgen yoghurter som ikke har skje Jeg irriterer meg over folk som prater unødvendig mye til meg når jeg akkurat har våkna + + + + Mye jeg ikke irriterer meg over også Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 irriterer meg over folk som tror de er bedre enn andre helt uten grunn. for eks eldre personer som tror yngre bare er idioter Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Faen irritert (eller rettere sagt forbannet) jeg er på den h*lvetes idioten som måtte hive seg inn i taklingen på meg lenge etter at jeg hadde spilt vek ballen. Kjører knottene rett inn i ankelen på standfoten min. Hadde det ikke vært for at jeg ikke klarte reise meg etterpå skulle jeg faen meg tatt'n. Jækla tulling, jeg klarer ikke få sagt det nok. Jeg er glad jeg har arva beina etter fader'n. Hadde den taklinga truffet noen andre på laget kunne foten brekt, det er jeg brennsikker på. M: Håper du lese dette. Du klarte få meg forbannet, gratulerer, din idiot. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Føler med deg OML. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg irriterer meg over kundemottakere/konsulenter som ikke har SNØRING på forbrukerkjøpsloven Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 At de nyeste spillene har så høye systemkrav! Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er faen så enig at det er synd. Det irriterer meg grenseløst med selvgode jævler, snakker bare om at alt er perfekt og at vedkomne gjør alt rett. Han jeg tenker på satt jeg på i bilen med, så sa han at det var en som alltid skulle ha alt bedre enn han. Jaha sa jeg til han, og av en eller annen grunn kom vi til og bytte tema til biler, da var det at det var så mange wannabe gangsters som kjørte rundt i gamle Forder ifra 1980 tallet. Og han hadde så mye bedre bil, en Audi til nermere 200 000. Tenkte jeg ikke skulle si så masse til han men jeg har flere ganger sagt til han dette, men har det nyttet? Nei! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 At jeg nettopp fikk det nye nettet, og da jeg testa på din side surfometeret, så fikk jeg bare 3,2mbit ned?? Jeg har jo bestilt 20mbit linje, og hastigheten skal jo ikke falle så mye. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har en eller annen dame fra et asiatisk land, Thailand tror jeg, som prøver å ringe meg. Forbannet irriterende. Hjalp heldigvis å sende telefonen på rundgang på en fest da kvinnemennesket ringte.... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Faen heller - for snart 1 uke siden bestilte jeg en var hos Multicom.no, og har enda ikke hørt et pip om den. Grunnen til at jeg valgte multicom var fordi de var de eneste som hadde den på lager. Når jeg logger inn på kontoen min, står pakken som "sendt", men når jeg prøver pakkesporing via posten.no, får jeg beskjed om at det ikke er registert noe informasjon om trackingnummeret. Jeg har også sendt mail til support hos multicom, men tror du de klarer å svare på den? Neida! Wtf is going on? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvis de er sløve og har treghet i systemet fra de "sender" pakken fra lager til de får den levert inn til posten, kan det skje. Hvis de merket den som *sendt* torsdag eller fredag, er det mulig at den først dukker opp i sporingssystemet i dag eller i morgen. Kjøpte Halo 3 selv for noen dager siden. Den ble sendt fra spaceworlds nettsider en ettermiddag, men dukket ikke opp i postens sporingssystemer før kvelden etter. Multicom er vel ikke verdens kjappeste med det der mener jeg... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har ikke fått inntrykk av at multicom er en spesielt god butikk, nei. De var dessverre eneste butikken med den aktuelle varen på lager. Får gi det en dag eller to til, og se om den dukker opp i sporingssystemet da. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dundrende hodepine. Spesielt når jeg har mye lekser jeg må gjøre. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 At jeg blir trøtt eller søvninår jeg begynner å lese på noe.. f.eks lekser! er det ca 10 sider jeg skal ese så begynner jeg å bli trøtt rundt 2-4 side!! argh. uansett om jeg synes kapittle er gøy eller ikke. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dundrende hodepine. Spesielt når jeg har mye lekser jeg må gjøre. 9613093[/snapback] Det er en god grunn for å ikke gjøre lekser, synes nå jeg. Jeg irriterer meg over at det tar så vanvittig lang tid å eksportere en film... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Dundrende hodepine. Spesielt når jeg har mye lekser jeg må gjøre. 9613093[/snapback] Det er en god grunn for å ikke gjøre lekser, synes nå jeg. 9613150[/snapback] Det synes ikke lærerne mine ... Teite lærere. Det finnes nesten ikke én god nok grunn til å ikke ha gjort leksene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg