Eplefe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 SpecialForce, er du full? Oo Deen. Den første setningen tror jeg ligger på ting som irriterer meg grenseløst-listen min. Skrivefeil/grammatiske feil der jeg faktisk ikke klarer å finne ut av hva det betyr. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg skal se TV om åtte minutter, så skal jeg legge meg om 38 minutter, og jeg har enda ikke begynt med leksa som skal leveres i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har bursdag om 3 dager og jeg har ikke PEILING på hva jeg ønsker meg. Pappa spør om jeg vil ha fiskeutstyr, NEEEI Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg skal se TV om åtte minutter, så skal jeg legge meg om 38 minutter, og jeg har enda ikke begynt med leksa som skal leveres i morgen tidlig. 9566370[/snapback] Dropp tv-en. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 9563087[/snapback] For å si det: Jeg nekter å ta hintet jeg heller det er trangsynt og idiotisk 9566082[/snapback] Hæ? Irriterer meg over at jeg ikke greier å fokusere for tida. Men.. ikke bare kjipt, da. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 det som irriterer meg at jeg ikke får en jobb >.< og at det regner hele tiden :grr: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg skal se TV om åtte minutter, så skal jeg legge meg om 38 minutter, og jeg har enda ikke begynt med leksa som skal leveres i morgen tidlig. 9566370[/snapback] Dropp tv-en. 9566497[/snapback] For seint. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 At lærere ikke KAN komme til RETT TID! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kort (draw distance?) i spill irriterer ganske mye. Spesielt med bilspill, som for eksempel TDU. Hvis jeg da kommer på ei langstrekning og skal suse forbi et par biler, så ser langstrekket helt øde ut først, før det plutselig halvveis dukker opp biler fra løse luften. Dette ender da i nestenkrasjer og er utrooolig irriterende. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 *Folk som tror de er bedre enn andre / smisker *Folk som må ha røykepause *Uteliggere *Nora syltetøy / Saft *Når noen downloader for harde livet og driter over hele internett linja *Når noen av de dumme blondinene jeg bor med kobler ut ruteren for de skal støvsuge / flytte på noe *Mr. music! Brenn!! *Ignorante folk *Folk som ikke gidder og innse at de har feil eller dømmer noe før de har prøvd det *Fjortisser *Cs unger *CS generelt *Microsoft *Georg Bush *Usa sin politikk *NRK Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 *Folk som må ha røykepause 9570094[/snapback] Hva er feil med røykepause? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Irriterrer meg over at i morgen er det mattetentamen, og nesten uansett hvor mye jeg øver, så får jeg ikke til matten! Hele ukene forsvinner opp i øving... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 *Folk som må ha røykepause 9570094[/snapback] Hva er feil med røykepause? 9570454[/snapback] at man ikke rekker fly f.eks;/// Ble kjørt opp av en venn og han sa at han IKKE skulle ta noen røykepauser men neida han vr så sugen at han måtte stoppe ca 4-5.. og mista flyet! ;p Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 *folk 9570094[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ubrukelige folk som ikke klarer å bestille fly som går direkte til dit vi skal, og forsinkelser og feilinformasjon som gjør at du ikke rekker flyet du skulle vært på irriterer meg ganske kraftig... Turen fram (Torp - Edinburgh) Fly fra Torp - en time forsinket Fly fra Amsterdam - lettet i det vi kom inn i ankomsthallen - venting i 5 timer på neste fly (som gikk via London) Fly til London - en halvtime forsinket Fly til Edinburgh - lettet i det vi ankom flyplassen Fikk plass på neste fly (som var siste til Edinburgh den dagen) - Bagasjen ble igjen i london, og ankom hotellet neste dag Total reisetid fra vi kjørte hjemmefra til vi ankom hotellet i Skottland: 18 timer Turen tilbake: Edinburgh - Amsterdam gikk fint I Amsterdam fikk vi oppgitt feil gate på boardingkortet, og vi befant oss 20 minutter unna gaten vi skulle vært på da vi ble ropt opp på høyttaleren. Rakk ikke flyet, men fikk fly til Gardermoen neste dag Tog fra Gardermoen - Sandefjord Taxi fra Sandefjord - Torp Total reisetid fra vi forlot hotellet i Skottland til jeg var hjemme: 27 timer Men bagasjen ble nå i alle fall med hjem Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 sykt irriterende og ekkelt å finne en inntørka frosk under senga mi Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 sykt irriterende og ekkelt å finne en inntørka frosk under senga mi 9572154[/snapback] Rydde litt oftere? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Folk som sier at de hører på alt når jeg spør om hva slags musikk de liker. Meg: Hva slags musikk liker du? Person: Alt! Meg: Blackened Death Metal? Person: ... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 At du ikke kan slette tråder fra "mine innlegg" >.< Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 SHIT!! 250 brukere leser denne tråden!! Det må da være ny rekord!!??!! Nei, det er ikke det, og jeg driter i hvor mange som leser tråden samtidig med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg