Slurt-is Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du er klar over at både de som kjører treigt, og som sykler i veien fororsaker vanskelige og farlige situasjoner? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er vel lov å sykle på fortau om du ikke er i veien for fotgjengere? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Selvfølgelig er det lov å sykle på fortau. Det er det du bør gjøre. Fortau er også laget for syklister. Endret 23. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Men da kan du ikke rase nedover i 50km/t. Syklistene kan gjerne sykle i veien, men ikke alltid. Her jeg bor er det bratte svingete veier, er et helvete å ligge bak en syklist oppover da. Har valget mellom å ligge bak resten av turen, eller ta et halsbrekkende stunt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 En ting som irriterer er den fjerten som faktisk ikke var en fjert likevel Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Folk som på død og liv må snakke under forelesninger. Kan umulig være så jævlig viktig at 100 andre også må høre deg. BRENN At med visse skotyper som jeg bruker skal de forbanna ankelsokkene ALLTID dette under hælen, det er så eksremt typisk at jeg må "hente" sokken hvert 2. minutt. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ting som irriterer: At jeg har et munnsår på størrelse med månen i kjeften. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg skal rapportere en trad *send* Faen! Feilen som oppstod var: Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. Finner en ny trad *send* Faen! Feilen som oppstod var: Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. finner ENDA en ny trad *send* Faen! Feilen som oppstod var: Noen filer mangler. Hvis du ville se en tråd, kan den ha blitt slettet eller flyttet. Gå tilbake og prøv igjen. damn it Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Litt seint ute? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, sann 2 sekunder eller noe. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Når gangene på skolen mer eller mindre blir blokkert av at noen stopper og prater uten flytte seg en meter for å la folk gå forbi. Jeg prøver i så stor grad jeg kan å unngå å være til noe hinder når jeg selv går i gangene, enkelte tenker ikke på det i det hele tatt. Er det at det skjer så ofte som gjør det irriterende. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Faen heller. Nå jeg hengt på treningsforum i hele dag, uten engang å begynne på det lasset av tyskoppgaver som skal være ferdig til imorgen. Det er irriterende, det! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Faen heller. Nå jeg hengt på treningsforum i hele dag, uten engang å begynne på det lasset av tyskoppgaver som skal være ferdig til imorgen. Det er irriterende, det! 9559107[/snapback] Også sitter du her? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Faen heller. Nå jeg hengt på treningsforum i hele dag, uten engang å begynne på det lasset av tyskoppgaver som skal være ferdig til imorgen. Det er irriterende, det! 9559107[/snapback] Også sitter du her? 9559898[/snapback] Tror det er mangel på motivasjon. Hele denne uka har jeg tenkt på å få gjort den jækla labraporten i 3KJ før fredag, på torsdag klokka 2100 fant jeg ut at den var til tirsdag, så utsatte den såklart . Skulle gjort den idag for å slippe i morra, men ahr tenkt at jeg kan sikkert vente 30 min, 1 time osv osv. Og det endte med at det ikke ble gjort... Gjør den i morra . Surt, men sant. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Jeg skjønner, du er bare en person uten humor. 9542203[/snapback] Hvor er humoren i "13.57, det er nesten 13.37, jo!"? Red.: Nei, har ikke en dårlig dag i dag heller. Endret 23. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Disse jækla deja vu'ene. FÅr det hele tia virker det som, som posten til Skarstad. Jeg kan sverge på at jeg har sett den før i denna tråden, samme med en annen tråd hvor to poster på rad har dukka opp, også posta idag... Dumme hjernen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Enig, det er skikkelig irriterende, men jeg må virkelig ha et svar. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Sykkel er definert som et kjøretøy (ikke motorvogn), og har like mye rett til å være i kjørefeltet som andre. 9554638[/snapback] Ofte når jeg er ute å kjører havner jeg bak 3 "tour de france" gutter på sykkel, alle er 12 år og står på linje foran meg, og tror de sykler fort når de ligger i 30 km`t. Nå det er rush tid, evt. lyskryss og diverse andre ting, da er det plutselig andre kaker for da kan syklistene være syklister og bare sykle på. Tror jeg skal begynne å kjøre på forauet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg