Slurt-is Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Slikt irriterer meg: Det sprer seg kjapt, og får den av flere folk nå. Glad jeg har Mac, så viruset ikke funker. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sinker i trafikken! Da mener jeg folk som f. eks. holder 60 i 80-sona uten noen god grunn. Det vil si at de ikke har henger på bilen, det er en vanlig bil og ikke mopedbil og det er perfekte kjøreforhold, men allikevel så skal de daffe avgårde og samle milelang kø. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sinker i trafikken! Da mener jeg folk som f. eks. holder 60 i 80-sona uten noen god grunn. Det vil si at de ikke har henger på bilen, det er en vanlig bil og ikke mopedbil og det er perfekte kjøreforhold, men allikevel så skal de daffe avgårde og samle milelang kø. 9549827[/snapback] Jeg irriterer meg over folk som deg, jeg. Som absolutt MÅ kjøre fortest mulig, uten vilje til å kjøre forbi. Jeg har personlige grunner til å ta det rolig i trafikken, men den kan ingen andre se. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Sinker i trafikken! Da mener jeg folk som f. eks. holder 60 i 80-sona uten noen god grunn. Det vil si at de ikke har henger på bilen, det er en vanlig bil og ikke mopedbil og det er perfekte kjøreforhold, men allikevel så skal de daffe avgårde og samle milelang kø. 9549827[/snapback] Jeg irriterer meg over folk som deg, jeg. Som absolutt MÅ kjøre fortest mulig, uten vilje til å kjøre forbi. Jeg har personlige grunner til å ta det rolig i trafikken, men den kan ingen andre se. 9549949[/snapback] Det er farlig å kjøre treigt i trafikken. Hvorfor tror du det er så mange uhell med moped? Hvis alle skal gjøre forbipasseringer hele tiden, så vil traffikken bli mye farligere. 80 sone, betyr ikke "du kan ikke kjøre fortere enn dette, men du kan kjøre så treigt du vil", men "denne farten må du holde. Ikke mindre, eller mer". Endret 22. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva er vitsen med at folk ligger i 50 i 80-sona uten grunn. Og selvfølgelig kjører jeg forbi når jeg får kjangs til det, men er ikke alltid man har mulighet til å komme forbi, hvis det er mange svinger og korte sletter eller mye trafikk, for eksempel. Jeg snakker ikke om å komme fram fortest mulig, men om å ikke lage lange køer unødvendig. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Jeg fant ut først NÅ at friends videoene virker i firefox, men ikke i IE. I'm so stupid edit: Og jeg vil ha hotmail tilbake sånn som det var før! Endret 22. september 2007 av GardinTrapp Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 80 sone, betyr ikke "du kan ikke kjøre fortere enn dette, men du kan kjøre så treigt du vil", men "denne farten må du holde. Ikke mindre, eller mer". 9550072[/snapback] Feil. 80 sone betyr maks fart er 80 km/t, men avpass farten etter forholdene, utstyr og egne ferdigheter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 edit: Og jeg vil ha hotmail tilbake sånn som det var før! 9550417[/snapback] Det kan gjøres i instillingene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har personlige grunner til å ta det rolig i trafikken, men den kan ingen andre se. 9549949[/snapback] Da burde du holde deg unna traffikerte veier inntil du har løst problemene dine. Med mindre forholdene tilsier det er det ingen grunn til å kjøre sakte. Det vil bare skape irritasjon, som igjen skaper farlige situasjoner. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg har personlige grunner til å ta det rolig i trafikken, men den kan ingen andre se. 9549949[/snapback] Da burde du holde deg unna traffikerte veier inntil du har løst problemene dine. Med mindre forholdene tilsier det er det ingen grunn til å kjøre sakte. Det vil bare skape irritasjon, som igjen skaper farlige situasjoner. 9550836[/snapback] Jau, hvis du ikke tør å kjøre opp til fartsgrensa når forholdene tilsir det så burde du heller ta noen kjøretimer for å overvinne frykten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvor er fjernkontrollen min? Faenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaenfaen! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er enklere a holde 80 pa en 80-streking, enn det er a holde 50 pa en kronglete (asfaltert) vei. Hjellestad, Bergen feks. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er noen strekninger i hjembygda hvor det er 80, men hvis du holder 80 der er du ikke riktig klok (eller råner). Knapt plass til en bil, svingete og kupert som faen. Der får du bare finne deg i å ligge bak meg i 50-60. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 FOlk som ikke hilser når du stopper for dem, eller slipper dem inn i trafikken når du egentlig ikke trenger. Merkelig nok er det nesten ingen kvinner som hilser, og mesteparten av menn som hilser. Det burde vært en egen del på teorikurset for kvinner, der de bare lærer høflighet i trafikken. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 edit: Og jeg vil ha hotmail tilbake sånn som det var før! 9550417[/snapback] Det kan gjøres i instillingene 9550791[/snapback] Hvordan? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 FOlk som ikke hilser når du stopper for dem, eller slipper dem inn i trafikken når du egentlig ikke trenger.Merkelig nok er det nesten ingen kvinner som hilser, og mesteparten av menn som hilser. Det burde vært en egen del på teorikurset for kvinner, der de bare lærer høflighet i trafikken. 9551033[/snapback] Kvinner er for stressa med selve kjøringa til å tenke på høflighet i trafikken. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det er enklere a holde 80 pa en 80-streking, enn det er a holde 50 pa en kronglete (asfaltert) vei. Hjellestad, Bergen feks. 9550957[/snapback] Også har vi veien opp på Fanafjellet hvor det faktisk er 80-sone. Hvis du prøver å holde 80 oppover der er du ikke riktig vel bevart. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Dårlig humør... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 kvinnfolk-problemer Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 At matte er så jævla vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg