chokke Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Jeg skjønner. Hvis noen stiller seg kritisk til det du sier så må det jo være fordi de er i dårlig humør. "Dårlig dag? " Nei. 9542135[/snapback] Jeg skjønner, du er bare en person uten humor. 9542203[/snapback] Jepp, fordi man ikke ler av sånne tragiske "nesten-et-tall-uten-betydning"-vitser har man ikke humor? Ja, nå er klokka 1528, det er nesten 1337 :D :D . Kjempegøy! bomma med 4 minutter. Endret 21. september 2007 av chokke Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei, men når man sutrer over en useriøs post har man enten en dårlig dag eller så har man ikke humor. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei, men når man sutrer over en useriøs post har man enten en dårlig dag eller så har man ikke humor. 9542743[/snapback] Det er så enkelt å forstå når folk er useriøse/ironiske/sarkastiske over internett. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Unger! , skjerp dere... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg irriterer meg over folk som ikke bare går litt offtopic, men kjører en hel diskusjon offtopic. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Irriterer meg over folk som irriterer seg over folk som irriterer seg over at det er vanskelig å forstå ironi på internett. Edit: Irriterer meg over at nedlastingen min går tregere og tregere. Endret 21. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gah! Venner for livet siden som jeg har sett på virker ikke lengre. Får bare sett på de episodene jeg allerede har sett Og været i bergen akkurat nå... Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Når det andre laget ikke møter på kamp. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva er vitsen med at "Your diNovo Keyboard's batteris is critiacal" beskjeden popper opp 10 ganger i minuttet og at det ikke går ann å skru den av? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sykt irriterende at donaldblader etc sier at det følger med for eks "TØFF TURBOSKYTER!" Når det bare er litt plast og en en strikk som skyter skumgummiplater 50 cm. 9515866[/snapback] OOOooog idag kom et nytt blad, med en ny leke. De kaller det en nattkikkert med infrarødt lys. Jeg løftet litt på det ene øyenbrynet, og pakket opp. Putta oppi batterier og prøvde først "kikkerten". Det var én plast(?) linse som ikke forstørra en dritt, og det såkalte "infrarøde" lyset var en rød lysdiode med reflektor, skjermen på mobilen min kan lyse lengre enn den! greit hvis noen kids syns det er tøft med crap, men som sagt tidligere i denne tråden; donald bør slutte å lyve om lekene sine! Digg å få ut! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) *Feilpost* Endret 21. september 2007 av darkbuster Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sykt irriterende at donaldblader etc sier at det følger med for eks "TØFF TURBOSKYTER!" Når det bare er litt plast og en en strikk som skyter skumgummiplater 50 cm. 9515866[/snapback] OOOooog idag kom et nytt blad, med en ny leke. De kaller det en nattkikkert med infrarødt lys. Jeg løftet litt på det ene øyenbrynet, og pakket opp. Putta oppi batterier og prøvde først "kikkerten". Det var én plast(?) linse som ikke forstørra en dritt, og det såkalte "infrarøde" lyset var en rød lysdiode med reflektor, skjermen på mobilen min kan lyse lengre enn den! greit hvis noen kids syns det er tøft med crap, men som sagt tidligere i denne tråden; donald bør slutte å lyve om lekene sine! Digg å få ut! 9545961[/snapback] Ja huff. Blir så irritert når jeg ser reklame for tatoveringer og de ikke flyr magisk og fester seg på armen min og flyr vekk med plasten . Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 7 diger blåmerker etter paintball;D Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 *lang utgreiing, vising av kode som tok over et kvarter å skrive, her* Så kommer trådstarter, noen minutt etterpå, uten å i det heletatt prøve sjøl, fikse småfeil etc: Det funker ikke Ahhhhh, så plagsomt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Folk som ikke greier å skrive ordentlig norsk på MSN! Har noen venner som skriver sånn at jeg må bruke tid på å faktisk tolke hva i søren de egentlig mener. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Folk som ikke greier å skrive ordentlig norsk på MSN! Har noen venner som skriver sånn at jeg må bruke tid på å faktisk tolke hva i søren de egentlig mener. 9547920[/snapback] *grøss* Kalde datarom så man blir kald på hendene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Folk som ikke greier å skrive ordentlig norsk på MSN! Har noen venner som skriver sånn at jeg må bruke tid på å faktisk tolke hva i søren de egentlig mener. 9547920[/snapback] Jeg har ofte lurt på, hvor ligger det i menneskets instinkt å bevisst gjøre seg mindre forstått i det man sier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg