Stian89 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 At jeg har vondt i halsen og er slapp. Har prøvd mye men ingenting lindrer. 9530034[/snapback] Sitter i samme båt selv. Håper bare ikke at situasjonen blir værre, slik at det går betydelig utover trening. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Moren min..... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Isbilen: Cartoonetwork? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Eg skulle sjå på idol i dag, men eg greidde ikkje sjå, fordi han eine idol-dommaran har nappa augebrynå irriterande korte Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Irriterrer meg over at ukene er så travle... Får ikke tid til noe annet enn skole, lekser og trening. F.eks. slutter 3, minst 1 time med lekser (i tillegg må du øve til prøver), og så skal jeg på trening kl. 4. Og at det er 3 tentamener neste uke - Matte, engelsk og Norsk (nynorsk OG bokmål i én tentamen). Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 SpecialForce: Tror ikke de gjelder da de ikke sender sendingene fra Norge (?). Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 At jeg først NÅ kommer på at jeg har matte og engelsklekser til imorra Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 At jeg først NÅ kommer på at jeg har matte og engelsklekser til imorra 9531441[/snapback] You and me both my friend. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Irriterrer meg over at ukene er så travle... Får ikke tid til noe annet enn skole, lekser og trening. F.eks. slutter 3, minst 1 time med lekser (i tillegg må du øve til prøver), og så skal jeg på trening kl. 4. Og at det er 3 tentamener neste uke - Matte, engelsk og Norsk (nynorsk OG bokmål i én tentamen). 9531180[/snapback] Sliter med det samme. Slutter på skolen halv fire, så må jeg lage middag, trening klokka fem, så kommer lekser og prøvelesing i tillegg. Hektisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Barn? Det er vel beregnet på barn, ungdom og voksne. I norge er det ikke lov å rette reklamer mot barn, så da ville donald-pocket reklamen vært ulovlig! 9528703[/snapback] Nå er det en stor forskjell på å rette reklame mot barn, og å rette produkter mot barn. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Irriterer meg at tiigem her på forumet ikke har betalt for delene jeg sendte han enda. Og på profilen hans står det sist pålogget 17/9 jævla idiot. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 At jeg bestandig ligger våken til langt på natt før jeg får sove. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 At internettet er for tregt til å laste inn alle bildene fra Mini MCR samtidig Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Da jeg satt på bussen her om dagen, var bussen proppfull. Så kom en fyllik på bussen og den eneste ledige plassen var ved siden av meg. Så da satt jeg i en sky av kraftig alkohol dunst, og måtte høre på rablingene hans. "HI HI HI...hallelejua.....HIHIHI....herre jesus....HIHIHOHO" innemellom jesus snakket snudde han mot meg, øynene blunket veldig sakte og usynkront *peker på ei jente i setet foran* "hu der skal jeg knulle". Og finalen kom når han skulle av bussen. Da mistet han buksa og "moona" hele bussen Da holdt jeg på å dø av latter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 At jeg har skikkelig vondt og ikke vil ha mer fravær så jeg piner meg igjennom engelsktimen med verdens jævligste lærer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 At SO ble stengt, har jo gjort OT-baren mye mindre aktiv ... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg irriterrer meg litt over mattebøkene mine... De skal absolutt være så politisk korrekte, at de har en haug med muslimske navn. Hva skjedde med Per, Pål og Lise? De er blitt byttet ut med Rashimadud, Muahmmed og andre. Greit nok at de setter inn noen kjente, men å sette inn laange og vanskelige navn, slik at man må kikke i matteboka bokstav for bokstav for å stave rett, så er det å gå over streken... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 "Svar: Rashjabadun fikk igjen 423,50,- for kebaben." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Politisk korrekte lærebøker er kule. Onde tunger påstår jo at det eneste som sjekkes når de "kvalitetssjekker" lærebøker er om det er 50/50 gutter og jenter i oppgavene. Om alle jentene i økonomiboken går med underskudd/går konkurs og alle gutta klarer seg er mindre viktig Jeg irriterer meg over at jeg glemte å maile oppgaven til meg selv da jeg satt på skolen og skrev den i går skulle gjort litt mer på den. Endret 20. september 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Politisk korrekte lærebøker er kule. Onde tunger påstår jo at det eneste som sjekkes når de "kvalitetssjekker" lærebøker er om det er 50/50 gutter og jenter i oppgavene. Om alle jentene i økonomiboken går med underskudd/går konkurs og alle gutta klarer seg er mindre viktig 9533751[/snapback] En VISS realisme må vi jo ha inn i lærebøkene vel? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oh no I didn't?Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yes I did!Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg