Darkbuster Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 2. Når vi får vekslepenger tilbake, du rekker ut hånden, og de legger det på disken rett ved siden av, slik at det blir litt mer stress 9513758[/snapback] Jaaa, pluss at man ofte føler seg litt teit som står der og holder ut hånden. 9515329[/snapback] Haha! skulle akkurat til å nevne den :!: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Det er så slitsomt med folk som ikke har gi/motta-timingen inne ... Når jeg skal gi deg veksel, IKKE hold fram hånda før jeg er klar med pengene, OK? På samme måte er det ingen grunn til å stå der og vifte med sedler og mynter før jeg er klar til å ta imot. Du er kanskje ikke en utålmodig nevrotisk tulling i virkeligheten, men det ser faen meg sånn ut der du står og stresser. Noen burde holdt kurs i dette. Endret 18. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Heilage Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og 2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma. og 3: takker for tipsene Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre. Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten Skrivefeil og mer tekst 9500760[/snapback] Jeg sa ingenting på selve fotografiene. Problemet ligger at bildebrikken på kameraet ditt er for kraftig i forhold til hva optikken kan levere, derfor blir bildene veldig uskarpe og lite detaljerte når de vises i full størrelse. Derfor må du gjøre det mindre. Det andre ankepunktet er naturligvis at bildene ville ta 1-2MB mindre plass i vedleggsmappen din, som selvfølgelig ikke varer for evig. 9503981[/snapback] Det er bra å få respons. Har du tips til hvordan jeg kan gå frem for å resize bilder uten å registrere meg på en eller annen tjeneste? Takk for respons. Jeg ser nå at responsen din var ment mer positiv enn det jeg skjønte. Jeg ref. til ditt innlegg "Det suger allikevel å se på bilder som er 3000x2000 pixler med kameraopptikk som langt ifra takler det" Hvilken størrelse er ifølge deg en god størrelse å resize bildene i ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Heilage Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og 2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma. og 3: takker for tipsene Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre. Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten Skrivefeil og mer tekst 9500760[/snapback] Jeg sa ingenting på selve fotografiene. Problemet ligger at bildebrikken på kameraet ditt er for kraftig i forhold til hva optikken kan levere, derfor blir bildene veldig uskarpe og lite detaljerte når de vises i full størrelse. Derfor må du gjøre det mindre. Det andre ankepunktet er naturligvis at bildene ville ta 1-2MB mindre plass i vedleggsmappen din, som selvfølgelig ikke varer for evig. 9503981[/snapback] Det er bra å få respons. Har du tips til hvordan jeg kan gå frem for å resize bilder uten å registrere meg på en eller annen tjeneste? Takk for respons. Jeg ser nå at responsen din var ment mer positiv enn det jeg skjønte. Jeg ref. til ditt innlegg "Det suger allikevel å se på bilder som er 3000x2000 pixler med kameraopptikk som langt ifra takler det" Hvilken størrelse er ifølge deg en god størrelse å resize bildene i ? 9523690[/snapback] Det var ingenting negativt ment i responsen min nei. En fin og gratis metode er: Image Resizer som du finner litt nedover på listen. Den gjør at du kan høyreklikke på bildet og justere størrelsen ved hjelp av menyen som kommer opp. Forøvrig vil jeg si at 1000 piksler på lengste kant er mer enn nok for visning på web. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Irriterte meg at det var et islag over hele bilen i morres, og alt jeg hadde tilgjengelig å skrape vinduene med var en cdplate. I tillegg var det kaldt, og jeg var trøtt. Jeg forventet ikke is så tidlig på året, så je gmå vel bare kjøpe en isskrape i dag. Endret 19. september 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Forsove seg og komme en time for sent til jobb, blir så irritert på meg selv Like før jeg handler ei palle med klokkeradioer, slike med kickass alarm i, å plassere rundt om i hele soverommet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Den stygge, stygge avataren min. Får tilbake min gamle i oktober. Jeg må slutte å være så høy på pæra når det gjelder spill. Jeg vedda om at jeg vant. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Den forbanna kjerringa vi skal leie hos. Hu ringte i går og utsatte flyttinga - IGJEN. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Den stygge, stygge avataren min. Får tilbake min gamle i oktober. Jeg må slutte å være så høy på pæra når det gjelder spill. Jeg vedda om at jeg vant. 9525607[/snapback] Har du lært noe av dette? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har du lært noe av dette?9525678[/snapback] Jepp. Jeg suger i minesveiper. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jepp. Jeg suger i minesveiper. 9525723[/snapback] Jeg vedder på at jeg klarer å slå deg! Vedder du i mot? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sorry ass, jeg har lagt opp vedding. =P Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 - Avstand. - Konsentrasjonsproblemer. - Dumme norsklærere som gir idiot-oppgaver ikke en gang en konsentrert person ville syntes var ok. - At mobilen min er så dårlig. - Off topic. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 At valpen ikke var husrein når jeg fikk den Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) at nevøen min sølte fluor skyll på ryggen min! stinker tannlege Endret 19. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Når jeg har fest og folk røyker inne selv om jeg sier ifra at man må røyke ute. "Neida skal bare røyke opp denna ene", men så skal alle røyke inne. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg har sittet og spillt Mount & Blade i over en time nå, uten å lagre. Plutselig hengte alt seg opp, og programmet ble avsluttet. Alt det strevet til ingen nytte.. Endret 19. september 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 At vi ikke gjør noe særlig i visse timer.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 At vi har OBLIGATORISK studietid den ene dagen klassen min ikke har noen fag. -_- Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) At valpen ikke var husrein når jeg fikk den 9526143[/snapback] Fått deg en valp? Trodde du bare skaffet deg katter. Edit: Hvis du har fått deg en valp, hvordan oppfører kattene seg? Endret 19. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg