Arinomi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Den derre "ååååh, hvorfor svarer hun ikke"-følelsen. Men den er litt fin også da. 9511781[/snapback] QFT Og det er alltid så irriterende når hun sier at hun gikk tom for strøm Så mye bortkastet energi og bekymring. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Irriterer meg noe sykt at CD-en jeg bestilte hos cdon fremdeles ikke er kommet. Jeg la inn ordren den 2/8 og er lei av å vente. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Irriterer meg over det rundstykket med laks jeg spiste tidligere i dag. Tror den laksen skulle fått ligge Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Forresten, dette er kansje ikke rette tråden å spørre i men jeg prøver likevel siden det irriterer meg at jeg ikke har nett. Jeg bestilte 20mbit nettet fra nextgentel på fredagen, og under statusen i dag står det linjesjekk eller noe slikt. Har noen erfaring fra hvor lang tid det tar før jeg får det? 3 uker? JEg føler meg helt hjelpesløs med nett kun på jobb. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er så jævla varmt her! Tror kanskje jeg har feber Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lage avis :/// utrolig tregt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 At jeg klarte å forsove meg 6 (!) timer til skolen i dag og fortsatt er like trøtt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 6 timer? Håh, da er det jo nesten like greit å bare være hjemme ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Som da var AKKURAT det jeg gjorde. Og i tillegg kom jeg på enda en ting nå. Jeg har glemt laderen til laptopen min i Nordhordaland. Faen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Åh, den suger. Vet åssen det er. Jeg irriterer meg over et tullete tasteoppsett på tastaturet jeg tester for tiden ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har en ekstralader, siden jeg har to kliss like laptoper, men den ene laderen min er fullstendig mongo, og pc-en kan ikke flyttes en millimeter når jeg finner en stilling som gjør at laderen vil gi fra seg strøm <3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hihi, så herlig Jeg irriterer meg ikke fullt så mye over tastaturet nå som tidligere, men fortsatt litt. Et lite bilde som kanskje kan forklare litt: Beklager crappy bildekvalitet, men telefonen min er ikke bedre ... Nå irritere jeg mest mest over at sola tittet så vidt frem og sørget for en nydelig regnbue i fem minutter for skyene kommer å eter hele driten og ordner drittvær resten av dagen. Jeg får bare trøste meg at det er i regnvær jeg spiller best fotball! Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er så jævla varmt her! Tror kanskje jeg har feber 9511911[/snapback] Hvis du har feber fryser du. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kult keyboard OML, bytte i et Logitech Media Keyboard Elite? Jeg ma gjore innlevering matte, kjemi. Og jeg trenger a laere meg alt kjemi, matte og fransk. Og jeg vet ikke hva jeg skal begynne med, sa derfor blir det ikke gjort noe =/ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nei takk. Har egentlig et Logitech MX3200-tastatur attåt MX1000-musa mi, men fikk bare lys tå teste dette lille snertne tastaturet her nå sjansen bød seg. Musa som egentlig hører sammen er enda råere, slik gyrosak man kan bruke i løse luften Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg irriterer vettet over meg for jeg finner ikke den lille søte vispen min, så jeg får ikke laget skikkelig skum til latten min. :| EDIT: Hoi, det hørtes snobbete ut xP Endret 17. september 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er så jævla varmt her! Tror kanskje jeg har feber 9511911[/snapback] Hvis du har feber fryser du. 9512887[/snapback] Å ja, det visste jeg ikke Føler meg uansett ikke så vel, er forkjøla, snørret renner samtidig som nesa er potte tett. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) eplefe: You want me to bring my whip over there? Endret 17. september 2007 av OML Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) dagr0z: Hvis nesen din er tett, kan det komme litt trykk oppi hodet ditt. Trykket kan gjøre det vanskelig å konsentrere seg, og du vil føle deg litt varm i toppen. Litt nesespray vil nok hjelpe. Endret 17. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 eplefe: You want me to bring my whip over there? 9513001[/snapback] Yes plz. Vi skal mekke nammekaffe, veggisfôr, sjokoladekjeks, brownies og kjøpe cola og godis og ha piknik ute på terassen, eller i bakgården Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg