wwwerner Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 trance irriterer noe så inni mannemusa! og folk som synger trace er enda mer irriterende 9494762[/snapback] Sett for mye på raske menn eller? Jeg blir helt gal av alle som går rundt og synger den Raske Menn sangen! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 At jeg ikke fikk tid til å gå igjennom det jeg hadde skrivi og at jeg hadde bare 2 min igjen før mappa(fronter) became not active;O Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 irriterende at jeg har 4 folk på msn som heter nøyaktig det samme 9488620[/snapback] Det er verre med de som har ca 3 km langt navn.. og 150 smileys og hjerter og drit og møkk!! Også irriterer jeg meg over folk som bruker "hvem" til alle spørsmål.. ex: Hvem buss tok du? Hvem film så dere? eeeeeee Jeg kunne laget en laaang liste over ting som går meg på nervene.. LANG liste.. Men jeg orker ikke nå... Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette irriterer meg for øyeblikket: Når jeg skal skrive kolon ":" i word, kommer det at ">" i stedet. Dette har aldri skjedd før. Hva er problemet? Oi, det har visst skjedd mye annet også. Æ, ø og å er fucka for eksempel. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 SHIFT + ALT gjør nok susen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 At bankkortet mitt har en betalingsgrense som er så lav at kortet er totalt ubrukelig. 9485296[/snapback] Samme her, hva ligger din på? 9486359[/snapback] Det vet jeg ikke. 10 000,- en plass tror jeg. Tror faktisk jeg skifter bank. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 SHIFT + ALT gjør nok susen. 9497014[/snapback] Hehe, funka, takk! Ser ut som SHIFT + ALT brukes til mye. Både til dette, flytting av markert tekst og bytte av overskriftstil... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hehe, ja. Det irriterer meg litt at jeg ikke får bruke det nye kameraet mitt før i morgen, det står til lading. Jeg er så utålmodig! >_ Endret 14. september 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) At bankkortet mitt har en betalingsgrense som er så lav at kortet er totalt ubrukelig. 9485296[/snapback] Samme her, hva ligger din på? 9486359[/snapback] Det vet jeg ikke. 10 000,- en plass tror jeg. Tror faktisk jeg skifter bank. 9497030[/snapback] Er ikke det helt normalt, da? Kanskje bare i minibank... Endret 14. september 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 At Windows okuperer hele MBRen, så hver gang jeg reinstallerer windows må jeg installere grub for å kunne bruke linux.... Forbanna knot når man skjeldent gjør det. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 At jeg ikke får gjort tinga til rett tid:/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 At huset er fyllt med slektninger når jeg kommer hjem en tur og at jeg må dele sofa med typen til søstersen >< 2 barn sitter ved pianoet og spiller sure toner og helt for jævlig. 4 barn sitter i stua og ser på Disney Channel med volumet skrudd helt opp. Ute regner det sånn at det ikke går an å oppholde seg uten våtdrakt. Rommet mitt er okkupert. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Når folk sier "Mine... My own... My precious". Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Folk som er frekke i kjeften og slenger drit til en og unnskylder det med "Jeg er bare ærlig og sier hva jeg tenker, kakle, kakle, kakle". Endret 15. september 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 At TF2 betaen ikke kommer ut før på mandag, og HL2:EP2 i oktober. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Eller bruke photobucket 9492198[/snapback] Det suger fortsatt å se på bilder som er 3000x2000 piksler med kameraoptikk som langtifra takler det. 9492216[/snapback] Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og 2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma. og 3: takker for tipsene Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre. Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten Skrivefeil og mer tekst Endret 15. september 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Eller høre SF si at han ikke gidder å opplaste bilder på tjenester han må registrere seg på og 2: at kameraet til vanlig takler veldig bra husbilder som brukes til prospekter i et eiendomsfirma. og 3: takker for tipsene Jeg er ingen fotograf, men jeg har med bildene mine prøvd mitt beste for å fremstille min "bule" på en ordentlig måte, så Heilage hvis du ikke er fornøyd med bildene mine så hadde jeg selvføleglig satt pris på å høre hva jeg kan forbedre. Forresten er grunnen til at det ikke går at vedlegstørrelsen er for liten Skrivefeil og mer tekst 9500760[/snapback] Jeg sa ingenting på selve fotografiene. Problemet ligger at bildebrikken på kameraet ditt er for kraftig i forhold til hva optikken kan levere, derfor blir bildene veldig uskarpe og lite detaljerte når de vises i full størrelse. Derfor må du gjøre det mindre. Det andre ankepunktet er naturligvis at bildene ville ta 1-2MB mindre plass i vedleggsmappen din, som selvfølgelig ikke varer for evig. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 At det er umulig å få hørt ferdig en sang på fest før noen skifter til en annen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 At det er umulig å få hørt ferdig en sang på fest før noen skifter til en annen Lol. Personer som leker kule, irriterer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg