Laffe Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Folk som sier at mobbing ikke er kult eller barnslig.. men gjør det selv! haha Det blir liksom "Greit at jeg mobber deg, men du skal faen ikke mobbe meg.. ellers så blir jeg så sur og grinete at jeg må nesten banke deg" Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Enig. Har en i klassen som sier at han er heelt i mot det, og på en "undersøkelse", så var det kun én person som følte/har følt seg mobbet i vår klasse. Så kommer han med "én, er én for mye"! Det var sikkert han som gjorde det ble én også... Lurer på om han ikke er klar over det selv. Men det er noen år siden nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 En jævla bråkete klasse... VK 2 og de klarer faen ikke holde kjeft i to sekunder... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Meg selv i går. Fikk hjelp av den søte jenta i sportsbutikken, men klarte ikke å få noe mer ut av det. Last chance today. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 trege pc og folk som er trege med å svare på msn og sms Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 trege pc og folk som er trege med å svare på msn og sms 9478240[/snapback] Irriterer meg egentlig mest over det motsatte. At folk forventer at jeg kan svare umiddelbart på MSN selv om jeg står pålogget som "borte" eller "opptatt". Og folk som blir fornærmet om jeg glemmer å svare på en SMS fordi jeg holder på med noe, leser den og tenker jeg skal svare senere... Men det som irriterer meg mest av alt er min manglende evne til å si nei. grunnet denne uheldige egenskapen har jeg havnet i 4 forskjellige styreverv samtidig, noe som fører til at jeg stort sett bare får gjort halvveis innsats i alle. I hvertfall når jeg jobber fulltid og studerer deltid i tillegg.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Irriterer meg at jeg er så elendig til å komme i gang og jobbe med prosjekt, har hjemme jobbing.. Funker ikke så bra når jeg har internett tilgjengelig Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 sånn greit irriterende at bærbare pc'er suger luft fra undersiden, så den må stå på en rett hard flate Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 At det er billigere å få en stor pakke levert på døren fra England, enn det er å sende en vanlig pakke innenlands postkontor-postkontor (se bloggen). Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Avstand. 9483103[/snapback] QFT. Det er noe jævla herk. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 At PCen min bråker noe jævlig til tider... høres ut som den kommer til å sprenge :/ Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Edderkopper! Fy flate, noe så jævlig irriterende! Nå har det vært to stykker på rommet mitt, på én dag, og i tillegg var de under ti centimeter unna hodet mitt da jeg fikk øye på dem. Måtte alle jordens edderkopper brenne i helvete. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 At jeg har fått en bot for ulovlig passering gjennom bomstasjonen på Løvås. I juli. Jeg husker jo knapt noe fra juli, og kan i hvert fall ikke skjønne at jeg kan ha bare kjørt tvers gjennom, jeg er jo ikke så forbanna dum. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 At jeg er noe inni helvete forkjølt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 At bankkortet mitt har en betalingsgrense som er så lav at kortet er totalt ubrukelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 At bankkortet mitt har en betalingsgrense som er så lav at kortet er totalt ubrukelig. 9485296[/snapback] Samme her, hva ligger din på? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 irriterende at jeg har 4 folk på msn som heter nøyaktig det samme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 irriterende at jeg har 4 folk på msn som heter nøyaktig det samme 9488620[/snapback] Du vet at du kan gi de andre kallenavn? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Se på avataren hans/hennes. Endret 13. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg