Konnis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som ikke kan la være å la gitaren min være ifred når de er på besøk. 9464347[/snapback] Enkelt: Hvis den henger på veggen: lås med hengelås Hvis den ligger løst: putt i skap... 9464430[/snapback] Eller installer en mekanisme som gir klåfingerne et kraftig støt Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg irriterer meg grenseløst over folk som ikke kan la være å la gitaren min være ifred når de er på besøk. 9464347[/snapback] Enkelt: Hvis den henger på veggen: lås med hengelås Hvis den ligger løst: putt i skap... 9464430[/snapback] Låse den med hengelås faktisk? Har desverre ikke noe skap å legge den inn i , og uansett vil den bli tatt fram. Noen syns det er utrolig morro å slå opp og ned uten akkorder med gain på fullt. Gjerne på unaturlig høy styrke på forsterkeren. Fysjameg. Eller installer en mekanisme som gir klåfingerne et kraftig støt ph34r.gif Joda, det hadde funka:) Regner med metallstrenger leder strøm ganske bra. Endret 10. september 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når man har bestilt ny PC (eller andre ting) og man må vente et par dager før det er på posten... Jeg vil ha hardware'en min NÅ! Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 når svensker ikke klarer å reparere pc`n min =[ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når man har bestilt ny PC (eller andre ting) og man må vente et par dager før det er på posten...Jeg vil ha hardware'en min NÅ! 9464729[/snapback] Mhm . Kjipt. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Helt enig.. Jeg har nå ventet 2 uker og må vente 1 uke til før jeg får maccbookpro ((((((( Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har venta i snart 10 uker på MFC-pakka mi. Me wantz now! Også irriterer jeg meg over at jeg ikke eier matlyst. -.- Lenke til kommentar
kalle_klovn_1990 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 At det surkler som pokkern i halsen min og at jeg ikke klarer å gå opp en trapp uten å slite meg helt ut. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bronkitt, for mange sigaretter eller begge deler? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eller forkjøla/influensa? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 At folk faen meg ikke klarer å skille mellom "hun" og "henne". Hver eneste setning jeg leser på dette forumet inneholder ting ala: "Jeg skal snakke med hun imorgen." "Henne vet ikke hva jeg sa." "Jeg hater hun." Hvor jævla vanskelig er det å forstå hvordan "hun/henne" fungerer? Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) At en idiot skal forsvare sin micro kuk ved å gjøre narr av meg fordi jeg kjører traktor. Neste gang kjører jeg over den lille, stygge fittebimmeren hans. Endret 10. september 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Når man har bestilt ny PC (eller andre ting) og man må vente et par dager før det er på posten...Jeg vil ha hardware'en min NÅ! 9464729[/snapback] Jeg siterer meg selv her for å legge ved et nytt irritasjonsmoment som har med bestillingen min å gjøre. http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...9d-98ald3y9f1cv Dem sender ikke varene før fredag, enda dem har alle delene inne på lager Må sitte med den forbanna RivaTNT2'en ei uka til Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Snabb Grabbar begynner ikke før halv ti, og jeg lovte meg selv å legge meg tidlig i dag. Nå kommer jeg til å bli like forbanna trøtt i morgen også! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 At folk faen meg ikke klarer å skille mellom "hun" og "henne". Hver eneste setning jeg leser på dette forumet inneholder ting ala: "Jeg skal snakke med hun imorgen." "Henne vet ikke hva jeg sa." "Jeg hater hun." Hvor jævla vanskelig er det å forstå hvordan "hun/henne" fungerer? 9466262[/snapback] Bytt "hun" med "de" og "henne" med "dem". Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 At TNT har utsatt iPoden min en dag. Må vente. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det koster 41 kroner for et enkelt ostehorn på Myklevold. Herregud for noen snobber som jobber der. Koster jo 6-8 kroner for et større ostehorn på Rimi. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Det koster 41 kroner for et enkelt ostehorn på Myklevold. Herregud for noen snobber som jobber der. Koster jo 6-8 kroner for et større ostehorn på Rimi. 9471115[/snapback] Faen ta deg, nå fikk jeg jævla lyst på et ostehorn. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) *feilpost* Endret 11. september 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
phetaost Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 En ting som irriterer meg grenseløst er skrivefeil, i hvert fall når det er godt voksne folk som skriver. Eller, skrivefeil generelt er utrolig irriterende. En annen ting forsøpling av språket vårt som "lixom" og koOoOoOz". Det er så grusomt! Eller når folk, som regel de verste fjortisene, setter store og små bokstaver ved siden av hverandre så det er UMULIG å lese hva som står der, selv om det som regel er helt uinteressant. Det er egentlig en hel masse som irriterer meg, men disse tingene er noen av de som ligger på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg