Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg grenseløst over folk som ikke kan la være å la gitaren min være ifred når de er på besøk.

9464347[/snapback]

Enkelt:

•  
  • Hvis den henger på veggen: lås med hengelås

• Hvis den ligger løst: putt i skap...

9464430[/snapback]

Eller installer en mekanisme som gir klåfingerne et kraftig støt :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg grenseløst over folk som ikke kan la være å la gitaren min være ifred når de er på besøk.

9464347[/snapback]

Enkelt:

•  

• Hvis den henger på veggen: lås med hengelås

• Hvis den ligger løst: putt i skap...

9464430[/snapback]

Låse den med hengelås faktisk?

Har desverre ikke noe skap å legge den inn i , og uansett vil den bli tatt fram. Noen syns det er utrolig morro å slå opp og ned uten akkorder med gain på fullt. Gjerne på unaturlig høy styrke på forsterkeren.

Fysjameg.

Eller installer en mekanisme som gir klåfingerne et kraftig støt ph34r.gif

Joda, det hadde funka:)

Regner med metallstrenger leder strøm ganske bra. :)

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

At folk faen meg ikke klarer å skille mellom "hun" og "henne". Hver eneste setning jeg leser på dette forumet inneholder ting ala:

"Jeg skal snakke med hun imorgen." "Henne vet ikke hva jeg sa." "Jeg hater hun."

Hvor jævla vanskelig er det å forstå hvordan "hun/henne" fungerer?

Lenke til kommentar
Når man har bestilt ny PC (eller andre ting) og man må vente et par dager før det er på posten...

Jeg vil ha hardware'en min NÅ!

9464729[/snapback]

Jeg siterer meg selv her for å legge ved et nytt irritasjonsmoment som har med bestillingen min å gjøre.

http://www.komplett.no/k/k.asp?action=page...9d-98ald3y9f1cv

Dem sender ikke varene før fredag, enda dem har alle delene inne på lager :(:cry:

Må sitte med den forbanna RivaTNT2'en ei uka til :hrm:

Lenke til kommentar
At folk faen meg ikke klarer å skille mellom "hun" og "henne". Hver eneste setning jeg leser på dette forumet inneholder ting ala:

"Jeg skal snakke med hun imorgen." "Henne vet ikke hva jeg sa." "Jeg hater hun."

Hvor jævla vanskelig er det å forstå hvordan "hun/henne" fungerer?

9466262[/snapback]

Bytt "hun" med "de" og "henne" med "dem".

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg grenseløst er skrivefeil, i hvert fall når det er godt voksne folk som skriver. Eller, skrivefeil generelt er utrolig irriterende.

En annen ting forsøpling av språket vårt som "lixom" og koOoOoOz". Det er så grusomt!

Eller når folk, som regel de verste fjortisene, setter store og små bokstaver ved siden av hverandre så det er UMULIG å lese hva som står der, selv om det som regel er helt uinteressant.

Det er egentlig en hel masse som irriterer meg, men disse tingene er noen av de som ligger på toppen.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...