F.torres Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 at det er skole i morgen. helga har vært borte på et sekund. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er helt sjukt som dagene går.. ihvertfall det jeg føler! Ukene går for fort, vips så er det plutselig snø, noe jeg gleder meg no sjukt til! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det var jo sommerferie igar.. nei det var det visst ikke det nei. Plager meg at jeg liksom skulle ha laert noe disse ~3 ukene jeg har vaert pa skolen. 2er i snitt? Here I come. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 At jeg må vente en hel uke for å få svar på blodprøven til hunden min. Er helt nervevrak. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg irreterer meg grenseløst over usympatiske frp velgere som bare er egoistiske og ikke tenker gjennom hva de stemmer på.. Jeg klarer ikke overlegne pappa gutter.. Hater emoer. fjortisser og sosser, og til slutt sosiale tapere som bare blir wannabe gangstere.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Personlige diskusjoner kan dere ta på MSN, noen poster slettet.. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 At Timo ikke kommer snart! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg irreterer meg grenseløst over usympatiske frp velgere som bare er egoistiske og ikke tenker gjennom hva de stemmer på.. Jeg klarer ikke overlegne pappa gutter.. Hater emoer. fjortisser og sosser, og til slutt sosiale tapere som bare blir wannabe gangstere.. Irriterer meg grenseløst over slike poster Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg irreterer meg grenseløst over usympatiske frp velgere som bare er egoistiske og ikke tenker gjennom hva de stemmer på.. Jeg klarer ikke overlegne pappa gutter.. Hater emoer. fjortisser og sosser, og til slutt sosiale tapere som bare blir wannabe gangstere.. Irriterer meg grenseløst over slike poster 9461672[/snapback] I second that, Lakus. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg irriterer meg over ignorante idioter som tror at alle som stemmer frp er totalt monga i huet... Hei Geisner Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg irriterer meg over at det er skole i dag, og at jeg ikke kan ta meg fri fordi jeg hadde lungebetennelse i hele forrige uke. Jeg er bare sliten og jævlig og har hatt en kjempefin helg som jeg ikke vil skal ta slutt, men jeg får ikke velge. :\ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Yes, er drit trøtt og har jo selvfølgelig gym i første, JIPPI Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skulle ønske det var gym i første, jeg. I stedet for eldre historie, likom. Hjelp. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jævla dritgruppe som ikke gidder å bidra noe til at vi skal få levert bildeserien i tide. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Irriterer meg noe grenseløst at vi må dele klasserom med VG2. Noen så umodne, bortskjemte drittunger har jeg aldri før hatt den tvilsomme "glede" å treffe. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hele klassen, eller enkelte som du har giddet å snakke med? Ikke forhåndsdøm. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hele klassen, eller enkelte som du har giddet å snakke med? Ikke forhåndsdøm. 9462795[/snapback] Mener da selvfølgelig ikke å forhåndsdømme, noen av dem virker jo ok, men de fleste sitter bare og spiller CS hele dagen (ikke bare derfor de irriterer meg, nei) og gauler, slår vilt og hoier og styrer om de blir drept. Helvete heller. OK, jeg er ikke helt uskyldig selv når det gjelder spilling på skolen, men jeg holdt i hvert fall kjeft. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det er jo moro å lage litt lyd Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som ikke kan la være å la gitaren min være ifred når de er på besøk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som ikke kan la være å la gitaren min være ifred når de er på besøk. 9464347[/snapback] Enkelt: Hvis den henger på veggen: lås med hengelås Hvis den ligger løst: putt i skap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg