johnj Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 At vi enda er på side 333. 9457425[/snapback] Å feilberegne tida slik at plommen i eggene til søndagsfrokosten renner utover er irriterende, det. Grynt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Og drømme at du har dame, og dere koser dere så godt sammen at du lurer på om du drømmer i drømmen. Så våkner du og skjønner at alt var en drøm... EDIT: Oi, jeg hadde allerede postet dette? Husket jeg faktisk ikke. Men fikk nøyaktig samme orbruk osv ^^ Moro. Endret 9. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Trene kids mellom 6-9 år i fotball. De er som en gjeng med sauer. Men de er søte da. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 At jeg ikke kan gjøre ting med engang!! f,eks lekser jeg drøyer leksene altfor mye.. "hmm gjør de leksene om en time, nei gjør de kl 6.. gjør det kl 9.. gjør de, ooops kl er 12:/" Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 At jeg ikke kan gjøre ting med engang!! f,eks lekserjeg drøyer leksene altfor mye.. "hmm gjør de leksene om en time, nei gjør de kl 6.. gjør det kl 9.. gjør de, ooops kl er 12:/" 9457921[/snapback] Sliter med det samme. Sitter akkurat nå og prøver å komme på skikkelig gode unnskyldninger for å utsette leksene lengst mulig. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er helt jævlig.. det er mange ganger jeg kunne gjort leksene hvor jeg har kjeda meg, men jeg orker bare ike å sette meg ned og begyner med det.. Hater det, ææ hjelp. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Lese 200 sider i en bok du ikke vil er ikke gøy . Men min egen skyld. Har tross alt visst om det i 3-4 måneder nå... Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den ene sangen jeg har på pc'en min er mye lavere enn alle de andre! Hver gang jeg kommer til den må jeg stille det høyt, og så stille det lavt med en gang den er ferdig... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den ene sangen jeg har på pc'en min er mye lavere enn alle de andre!Hver gang jeg kommer til den må jeg stille det høyt, og så stille det lavt med en gang den er ferdig... 9458146[/snapback] For et tungt liv du har. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Den ene sangen jeg har på pc'en min er mye lavere enn alle de andre!Hver gang jeg kommer til den må jeg stille det høyt, og så stille det lavt med en gang den er ferdig... 9458146[/snapback] For et tungt liv du har. 9458154[/snapback] Jeg vet det... Endret 9. september 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 MediaMonkey kan stille lyden likt på alle sanger. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Akkuratt nå og resten av uka: HERBARIUM Noen andre av dere som har det? For de som ikke vet, man må finne 10 blomster i året, med navn, latinsk navn, beskrivelse av utssende, f.eks. blomst, blader, stilk og medisinsk bruk. Så må man beskrive og ha bilde av finnestedet, samt sted og dato. Og så må man tørke blomstene man finner, og så må man presse dem, og så teipe dem fint inn på et papir og legge alt i plastlommer. Så må mann dele dem inn i familie, og hver familie skal ha en stor overskrift på et eget ark. Du har én måned på deg, i tillegg til alle andre lekser (herbarium kan man bare jobbe med hjemme). Så... Innleveringsfristen er på fredag, og jeg mangler 4 blomster... Ikke nok med å bare finne dem, men alle må være forskjellige, og være på en liste. Finner du en blomst som ikke er på listen du har fått delt ut kan du likesågodt bare pælme den i søppla. Vi skal gjøre alt som står i vår makt for å fjerne det mirakkelet. Lærerne våre er så gammeldagse og sære! Mange mange år siden herbarium var stipend. Det er opp til skolen om man skal ha herbarium eller ikke, og det er søren meg heller ikke mange skoler som har det. Det er ungdomskole for de som lurer. Og både 8. , 9. og 10. er sterkt imot det... Endret 9. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Så... Innleveringsfristen er på fredag, og jeg mangler 4 blomster... Ikke nok med å bare finne dem, men alle må være forskjellige, og være på en liste. Finner du en blomst som ikke er på listen du har fått delt ut kan du likesågodt bare pælme den i søppla. 9458760[/snapback] Det er vel bare å bite tenna sammen og lete etter de siste fire. Kanskje du kan opprette en tråd med spørsmål om noen kan hjelpe deg med å finne de fire. Hvilke mangler du? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Akkuratt nå og resten av uka: HERBARIUM Noen andre av dere som har det? Det er ungdomskole for de som lurer. Og både 8. , 9. og 10. er sterkt imot det... 9458760[/snapback] Å prøv 3 bio på videregående du. hadde et helvette med herbarium i fjor, samla blomster hele sommeren. 40-50 skulle godkjennes... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Så... Innleveringsfristen er på fredag, og jeg mangler 4 blomster... Ikke nok med å bare finne dem, men alle må være forskjellige, og være på en liste. Finner du en blomst som ikke er på listen du har fått delt ut kan du likesågodt bare pælme den i søppla. 9458760[/snapback] Det er vel bare å bite tenna sammen og lete etter de siste fire. Kanskje du kan opprette en tråd med spørsmål om noen kan hjelpe deg med å finne de fire. Hvilke mangler du? 9458791[/snapback] Jepp, det er jo det... Bare så irriterrende at jeg klarte å glemme å ta med meg en Flora (blomsterbok), slik at jeg kan finne ut hva blomster det er jeg har funnet. Er helt blank på blomster. Har problemer med å finne en skikkelig nettflora også... Har søkt rundt omkring på google, men flere av dem mangler bilder, eller så er det en kjeeempe lang liste og så må du trykke for å se bilde. Jeg mangler ikke 4 bestemte akkuratt nå... Jeg har vel rundt 10stk jeg kan velge mellom. En annen flaskehals er at det er ikke lov med hageblomster, kun villblomster. De må også komme fra kommunen du bor i. Og så regner det også... Puh.. Gikk ut i tilnærmet storm i går og henta blomster, gidder ikke det i dag også, spesielt siden jeg ikke har floraen med meg. Akkuratt nå og resten av uka: HERBARIUM Noen andre av dere som har det? Det er ungdomskole for de som lurer. Og både 8. , 9. og 10. er sterkt imot det... 9458760[/snapback] Å prøv 3 bio på videregående du. hadde et helvette med herbarium i fjor, samla blomster hele sommeren. 40-50 skulle godkjennes... 9458794[/snapback] Er nok ikke lett det, nei... I minste fall så valgte nå du går den linja, og ble ikke tvunget. Endret 9. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det helvetes Lian Li kabinettet. Jeg får en irriterende "grrr......grrrr....." lyd hele tiden av det. Finner ikke ut hva som lager det, er drittlei av å ta på kabinettet for å midlertidlig løse det. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Å prøv 3 bio på videregående du. hadde et helvette med herbarium i fjor, samla blomster hele sommeren. 40-50 skulle godkjennes... 9458794[/snapback] Jeg har akkurat valgt biologi på videregående Går andreåret, i år er første året med biologi, så jeg rekker ikke å komme lenger enn til 2bio, så jeg håper jeg slipper unna sånn blomsterfaen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) MediaMonkey kan stille lyden likt på alle sanger. 9458756[/snapback] NEI! IKKE F***! (Til det i kursiv) Den justerer bare på mp3-filer. Resten forblir uforandret. Og man kan ikke stille tilbake mp3-filene. Jævlig stress egentlig. Og resultatet ble heller ikke som forventet. Ikke negativ tone til deg, bare irritert over at programmet ødela filene mine. Har backup, men mye styr å hente fram den, pluss at den ikke var helt up to date. Endret 9. september 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Folk som diskutere landslaget, som ikke har peiling på det. Blir så inni helvete irriterret Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det helvetes Lian Li kabinettet. Jeg får en irriterende "grrr......grrrr....." lyd hele tiden av det. Finner ikke ut hva som lager det, er drittlei av å ta på kabinettet for å midlertidlig løse det. 9458867[/snapback] "If you can't fix it with Duct tape, you haven't used enough." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg