Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

vel, det er litt stress å måtte spise 6-8måltider hverdag for å få noe fett i kroppen!

Enig, det er utrolig stressende.

Har selv irriterende høy forbrenning og selv om jeg har spist mer enn jeg pleier og gjøre i juletider de siste 2 mnd så veier jeg fremdeles 72kg... :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke jeg, for da kommer det småunger med snøballer og hiver på husene. Sist vinter var jeg på vei ut når det kom et par unger og kastet snø på huset, hadde klærene mine på så sprang ut og fikk tak i en av dem, baste han helt søkke våt. Er virkelig lei slike folk.

9449621[/snapback]

Ikke vær redd, global oppvarming hjelper deg! Kjør mer bil! Skru på alt av lys! Ta lange flyturer ofte! Ikke stem SV! :D
Lenke til kommentar
Irriterer meg bittelitt over de som kaller alt som innebærer alkohol for fest. Hvis jeg sitter å drikker med 4-5 kompiser og vi finner på noe tull, så kaller jeg ikke det fest, det er bare drikking.

9452012[/snapback]

Følte plutselig at den var litt beregna på meg :ph34r: Hvis den er det, så kan jeg forsvare meg, hvis den ikke er det, bare ignorer dette innlegget :blush:

9452053[/snapback]

Jeg ble bare påminnet det, hehe.

Lenke til kommentar
Irriterer meg bittelitt over de som kaller alt som innebærer alkohol for fest. Hvis jeg sitter å drikker med 4-5 kompiser og vi finner på noe tull, så kaller jeg ikke det fest, det er bare drikking.

9452012[/snapback]

Følte plutselig at den var litt beregna på meg :ph34r: Hvis den er det, så kan jeg forsvare meg, hvis den ikke er det, bare ignorer dette innlegget :blush:

9452053[/snapback]

Jeg ble bare påminnet det, hehe.

9454409[/snapback]

Ok, men til mitt forsvar, så var det betydelig mye mer alkohol inne i bildet enn den six-packen, pluss at vi dro på en stor bygdefest etterpå :thumbup: Så da ble det ordentlig fest allikevel.

Må si jeg irriterer meg mer over folk av typen "Jeg drakk en halv cider for to minutter siden, så nå er jeg skikkelig dritings!" :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...