Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 vel, det er litt stress å måtte spise 6-8måltider hverdag for å få noe fett i kroppen! Enig, det er utrolig stressende.Har selv irriterende høy forbrenning og selv om jeg har spist mer enn jeg pleier og gjøre i juletider de siste 2 mnd så veier jeg fremdeles 72kg... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 at når jeg spør læreren om noe, skal den som sitter ved siden av meg leke smart og si det han tror det er, og snakke samtidig som læreren, slik at jeg ikke får med meg hva noen av de sier... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 At jeg aldri kan lære: Smak på maten FØR jeg krydrer mer. Herregud, det brenner i kjeften nå Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ikke jeg, for da kommer det småunger med snøballer og hiver på husene. Sist vinter var jeg på vei ut når det kom et par unger og kastet snø på huset, hadde klærene mine på så sprang ut og fikk tak i en av dem, baste han helt søkke våt. Er virkelig lei slike folk. 9449621[/snapback] Ikke vær redd, global oppvarming hjelper deg! Kjør mer bil! Skru på alt av lys! Ta lange flyturer ofte! Ikke stem SV! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 at når jeg spør læreren om noe, skal den som sitter ved siden av meg leke smart og si det han tror det er, og snakke samtidig som læreren, slik at jeg ikke får med meg hva noen av de sier... 9452747[/snapback] Få han som sitter ved siden av deg til å holde kjeft på en grei måte da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vi er på side 333 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 At jeg aldri kan lære: Smak på maten FØR jeg krydrer mer. Herregud, det brenner i kjeften nå 9453272[/snapback] Krydre først, så smake. Det er bare slik det skal være. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 At jeg aldri kan lære: Smak på maten FØR jeg krydrer mer. Herregud, det brenner i kjeften nå 9453272[/snapback] Krydre først, så smake. Det er bare slik det skal være. 9453769[/snapback] Ja, men jeg krydrer, så litt til, litt til, , så smaker jeg Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Irriterer meg bittelitt over de som kaller alt som innebærer alkohol for fest. Hvis jeg sitter å drikker med 4-5 kompiser og vi finner på noe tull, så kaller jeg ikke det fest, det er bare drikking. 9452012[/snapback] Følte plutselig at den var litt beregna på meg Hvis den er det, så kan jeg forsvare meg, hvis den ikke er det, bare ignorer dette innlegget 9452053[/snapback] Jeg ble bare påminnet det, hehe. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 ikke finne veien til dasssen i ukjent hus Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 ikke finne veien til dasssen i ukjent hus 9454714[/snapback] Det er ekstra irriterende hvis noen sier hvor det er, og enda finner du det ikke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 jenter punktum 9454910[/snapback] På en annen side er kan de også være det helt motsatte av det mest irriterende. Akkurat nå irriterer jeg meg over at vi ikke har kommet oss ut på noe fest i dag. Skjer omtrent ingenting her, og ingen er alene hjemme.. huff. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Mopedjævler som kjører i 60-70km/t i gata der jeg bor, som er 30-sone. En dag kommer jeg til å skremme livsskiten ut av de, med påfølgende kraniebrudd. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Irriterer meg bittelitt over de som kaller alt som innebærer alkohol for fest. Hvis jeg sitter å drikker med 4-5 kompiser og vi finner på noe tull, så kaller jeg ikke det fest, det er bare drikking. 9452012[/snapback] Følte plutselig at den var litt beregna på meg Hvis den er det, så kan jeg forsvare meg, hvis den ikke er det, bare ignorer dette innlegget 9452053[/snapback] Jeg ble bare påminnet det, hehe. 9454409[/snapback] Ok, men til mitt forsvar, så var det betydelig mye mer alkohol inne i bildet enn den six-packen, pluss at vi dro på en stor bygdefest etterpå Så da ble det ordentlig fest allikevel. Må si jeg irriterer meg mer over folk av typen "Jeg drakk en halv cider for to minutter siden, så nå er jeg skikkelig dritings!" Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 -Og rote bort kodebrikka til nettbanken rett før jeg skal reise hjem. -Det lukter øl av alle klær jeg skal bruke på en 6 timers busstur. -Jenter. -At jeg aldri kommer igang med innleveringene mine. -Mennesker som på død og liv skal slåss i helgene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 At vi enda er på side 333. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Og drømme at du har dame, og dere koser dere så godt sammen at du lurer på om du drømmer i drømmen. Så våkner du og skjønner at alt var en drøm Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) At vi enda er på side 333. 9457425[/snapback] Ikke nå lenger. Ops, feilberegning Endret 9. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg