Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

en i klassen som er stygg, feit kvisete osv..

9448819[/snapback]

Hva har det med saken å gjøre?

9448827[/snapback]

OK, det var dumt sakt. tar det bort.

men uansett er det extremt irriterende! skriker ut alle non-morsomme kommentarer til meg. midt i timen. læreren sier ikke noe.

fristende og vise han hvordan det er og bli banket opp, siden han ser ikke noe stærk ut.

men holder meg unna og jule opp folk. andre måter og ordne opp?

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå bort til han helt seriøs og si at det ikke er morsomt, og at du helst ikke vil høre noe av det igjen, og ha gjerne en kamerat med deg.

Bare hold deg i skinnet, gå bort og si ifra dønn seriøs og gjerne si at du synes det er teit og barnslig.

Da pleier de ofte å forstå alvoret.

Lenke til kommentar
Ikke jeg, for da kommer det småunger med snøballer og hiver på husene. Sist vinter var jeg på vei ut når det kom et par unger og kastet snø på huset, hadde klærene mine på så sprang ut og fikk tak i en av dem, baste han helt søkke våt. Er virkelig lei slike folk.

9449621[/snapback]

Hvem bryr seg om unger som hiver snøballer på hus? Så lenge de ikke knuser vinduer... hvem skader de, egentlig? Hvis unger synes det er kjekt å kaste snøballer på husvegger, la dem nå få lov til det. :innocent:

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om unger som hiver snøballer på hus? Så lenge de ikke knuser vinduer... hvem skader de, egentlig? Hvis unger synes det er kjekt å kaste snøballer på husvegger, la dem nå få lov til det.  :innocent:

9449911[/snapback]

Tydelig at du aldri har opplevd at de hiver snø/is på dine ruter... Det er jævli irriterende.

Hadde selv en ungdomsgjeng som regelmessig hev både snø og is på mine ruter, og sa jeg endelig fikk fatt i de så ble det månelyst.

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg om unger som hiver snøballer på hus? Så lenge de ikke knuser vinduer... hvem skader de, egentlig? Hvis unger synes det er kjekt å kaste snøballer på husvegger, la dem nå få lov til det.  :innocent:

9449911[/snapback]

Tydelig at du aldri har opplevd at de hiver snø/is på dine ruter... Det er jævli irriterende.

Hadde selv en ungdomsgjeng som regelmessig hev både snø og is på mine ruter, og sa jeg endelig fikk fatt i de så ble det månelyst.

9450714[/snapback]

Sant så sant.

Lenke til kommentar
Irriterer meg bittelitt over de som kaller alt som innebærer alkohol for fest. Hvis jeg sitter å drikker med 4-5 kompiser og vi finner på noe tull, så kaller jeg ikke det fest, det er bare drikking.

9452012[/snapback]

Følte plutselig at den var litt beregna på meg :ph34r: Hvis den er det, så kan jeg forsvare meg, hvis den ikke er det, bare ignorer dette innlegget :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...