BakerHansen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Noe som irriterer grenseløst er å våkne klokka 12 - 1 på dagen når det er skole pga vekkeklokka di gikk tom for batterier samme natten Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noe som irriterer grenseløst er å våkne klokka 12 - 1 på dagen når det er skole pga vekkeklokka di gikk tom for batterier samme natten 9436161[/snapback] Who cares. Lite å gjøre med det. Se på det som en fridag. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Folk som snorker og ikke er villige til å gjøre noe med det skulle vært pisket, i hvert fall hvis de holder andre våkne med bråket sitt. Uansett sover man dårlig når man snorker, så alle med mulighet for å løse problemet med et lite inngrep bør gå for det. 9435894[/snapback] Jeg snorker så det høres ut som en gravemaskin som sliter med å grave opp masse jord. Men jeg sover dritgodt Og ja jeg veit det er et problem for andre, men hadde det vært noen mulighet å få bort snorkingen på så hadde jeg gjort det med engang, men det er det ikke. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg irriterer meg over at ei på kontaktlista mi har fått virus og sender en irriterende melding til meg hele tida. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva slags melding er dette? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva slags melding er dette? 9437220[/snapback] "This girl said she likes you. Do you know her????" og lignende. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 De meldingene med bilder som vedlegg i tillegg ja.. Synd med sånne virusgreier + at de er lette å få hvis man er på feil sider/laster ned mange bilder fra kontakter.. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jeg irriterer meg dagen derpå viss jeg driti meg ut på fulla. Hater kvinns som tror de er så javla digg selv om de er det, men verre hater kvinns som tror de er digg når de er stygge. Og mest av alt hater de blå indianerene i vegkanten Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noe som er sykt irriterende er at vi i VG1 får nynorsk nå alt, istedenfor i VG2! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gidd å sutre. Vi VG2 fikk det i VG1 også. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Det blir ikke gjort før alle skolene har valgt, vi skal ha i morra 9434260[/snapback] Feil. http://samfunnsveven.no/resultat/land/landsoversikt.html 9434285[/snapback] Og resultatene, for KKG i kristiansand, (Kristiansand Katedralskole Gimle) står nå på inforskjermene rundt på K og G bygget. Forbanna over at det dyre infosystemet ikke har støtte for noe mer brukbart på kolonne sia.. TAB kan ikke engang brukes i vinduet man skriver teksten i! Endret 6. september 2007 av Caddy Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Folk som ikke tar et nei for et nei. HINT HINT EIVIND Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Folk som ikke tar et nei for et nei. HINT HINT EIVIND 9438788[/snapback] Folk som nekter en å ha sex med bestevenninna deres Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Folk som ikke tar et nei for et nei. HINT HINT EIVIND 9438788[/snapback] Folk som nekter en å ha sex med bestevenninna deres 9438794[/snapback] Been there :/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gidd å sutre. Vi VG2 fikk det i VG1 også. 9437463[/snapback] lærern vår sa hvertfall at utdanningsdirektoratet hadde endret det for et par dager siden Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Noe som irriterer grenseløst er å våkne klokka 12 - 1 på dagen når det er skole pga vekkeklokka di gikk tom for batterier samme natten 9436161[/snapback] Ååå, jeg hater når det skjer. Spesielt hvis det er noe spesielt som skal skje den dagen Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Noe som irriterer grenseløst er å våkne klokka 12 - 1 på dagen når det er skole pga vekkeklokka di gikk tom for batterier samme natten 9436161[/snapback] Hva har man mødre til? Endret 6. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Irriterer noe jævli at jeg må kunne grunnleggende java til tirsdag, og jeg kansvært lite atm! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg irriterer meg over at jeg ikke har Visio på PCen min her hjemme. Access, Excel, Groove, InfoPath, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher og Word, ja, men ikke faen om Visio er der nå når jeg faktisk har bruk for det. Jaja, får ta det på jobb i morra da ... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Laptophøytalere. Jeg hører CS lyder konsant på de elendige høytalerne, mens jeg er en av de få som ikke spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg