Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reklamene til Gilette. De driver jo med samme reklameteknikk de bruker/brukte til biler og røyk. Kjøp en BARBERHØVEL, bli en fotballstjerne eller et mersterskap i gold. Vant Tiger Woods siden han brukte en pyntet barberhøvel? Får man med damen og bilen fra enkelte reklamer?

 

Hvor dumme forventer de at vi skal være?

9425047[/snapback]

Kanskje Tiger bruker høvelen til å barbere ballene sine?

Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer jeg meg over en idiot på Xbox Live. Han påstod at jeg skrøt av gamscoren min for en uke siden når faktum er at det er han som skryter. Jeg sa dette til han, men da var jeg plutselig en idiot siden han hadde sagt at jeg ikke skrøt. Når jeg spør hva han da mente med den andre meldingen hvor han påstod at jeg skrøt, så unngikk han spørsmålet fullstendig, og begynte å kalle meg ting (det svei :p ). Med andre ord så klarte han ikke å komme fram med ett eneste argument, eller en eneste forståelig melding. Når jeg ser over meldingene hans igjen, så er det ingen tvil om at han skriver med høyre, muligens venstre stortå, og har dysleksi.

Lenke til kommentar

Firehjulingen min irriterer meg sykt nå for tiden, alltid noe som er løst, ødelagt, eller går tom for bensin midt på veien(har ikke måler) og det verste er at den bare er noen måneder gammel, og alt som er ødelagt kan fikses på 10 minutter og verkstedet er 40 minutter unna, så jeg må nesten gjøre alt selv for at det skal lønne seg :hrm:

her er det snakk om skjevt blinklys, løse kontakter, skruer som sakte løsner og lignende. :mad:

Lenke til kommentar

Ja, fy faen. Hver gang man skal dele rom med noen på en tur eller noe viser det seg at han

1) snorker

2) sovner etter 30 sekunder

3) ikke lar seg affisere i mer i noen øyeblikk av lyder man lager for å bringe ham ut av snorkemønsteret og

4) blir fornærmet om han blir vekket, det er jo klart at HAN ikke skal lide

Hvis det går så langt at man vekker romkompisen er man gjerne så hissig at det ikke blir noe søvn på timevis uansett.

 

Folk som snorker og ikke er villige til å gjøre noe med det skulle vært pisket, i hvert fall hvis de holder andre våkne med bråket sitt. Uansett sover man dårlig når man snorker, så alle med mulighet for å løse problemet med et lite inngrep bør gå for det.

 

Selv vet jeg ikke om jeg snorker, for hver gang jeg sover på rom med noen, sovner den andre som sagt alltid først og holder meg våken hele natta. Observasjon av min eventuelle snorking er dermed umulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...