spiffers Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nick skal være nick. Det plager vettet av meg også at de legger ut om alt mulig. Er så skit å chatte med slike, da masse hjerter og annet dritt fyller opp hele skjermen... Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Folk som legger ut om livet sitt i msn nicka.. 9414886[/snapback] Og i tillegg oppdaterer nicket med hver minste detalj, flere ganger om dagen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Verste er de med "er ute, ring meg på (nummer)" eller lignende. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg synes "I dusjen" er litt på grensa og, hvem bryr seg om du er i dusjen. Bare ta på borte, jeez. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 "på driter'n". Beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Folk som legger ut om livet sitt i msn nicka.. 9414886[/snapback] Og i tillegg oppdaterer nicket med hver minste detalj, flere ganger om dagen. 9418219[/snapback] Ja, det hater sannelig jeg også. Jeg har ikke oppdatert min på flere måneder. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Folk som legger ut om livet sitt i msn nicka.. 9414886[/snapback] Og i tillegg oppdaterer nicket med hver minste detalj, flere ganger om dagen. 9418219[/snapback] Det er det man har Personal Message til. Verste er de med "er ute, ring meg på (nummer)" eller lignende. 9418365[/snapback] Er vel greitt det? Ikke alle som har MSN Plus.. ser ikke det store problemet. Jeg synes "I dusjen" er litt på grensa og, hvem bryr seg om du er i dusjen. Bare ta på borte, jeez. 9418536[/snapback] "Æ har bløtt hår" tihi Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sånn er nabo'n min. "Æ har pimpa scooteren. æ spraya den rød å grønn å etter det crusa æ rundt på bygda" stod det en gang Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 for a quote signaturen din ╔╗╔═╦╗ ║╚╣║║╚╗ ╚═╩═╩═╝ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 "Æ har bløtt hår"tihi 9419136[/snapback] Jeg tok den ikke for a quote signaturen din ╔╗╔═╦╗ ║╚╣║║╚╗ ╚═╩═╩═╝ 9419198[/snapback] Ouuh, burn. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Nei det var morsomt -- sec jeg skal finne link thar it is eOS9W7LMCrA Sok ogsa pa Toms dagbok [re:eli for en dag] Endret 3. september 2007 av Ståle Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Verste er de med "er ute, ring meg på (nummer)" eller lignende. 9418365[/snapback] Er vel greitt det? Ikke alle som har MSN Plus.. ser ikke det store problemet. 9419136[/snapback] Nei. Greit nok at de skriver "er ute" eller noe i personlig melding, men om noen absolutt skal ha tak i dem tar man vel utgangspunkt i at de har med mobilen, og isåfall kan nummeret... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Folk som legger ut om livet sitt i msn nicka.. 9414886[/snapback] Rotete nick irriterer meg mer. Masse hjerter,stjerner og drinker. Eller folk som overdriver litt for mye. En på lista mi har noe sånt som "Elsker deg Camillavennen! Elsker deg så vanvittig høyt min elskelige lille regnbue!!". Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nei det var morsomt Åjaaa, heh.. Sok ogsa pa Toms dagbok [re:eli for en dag] Den var nesten litt slem. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) bah -- Men bare nesten Endret 3. september 2007 av Ståle Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, det hater sannelig jeg også. Jeg har ikke oppdatert min på flere måneder. 9418547[/snapback] Da må du ha mye gammel informasjon der. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Evnt bare navnet. Jeg har ihvertfall ikke skiftet navn de siste 18 arene. Men jeg er kanskje ikke rette personen til a uttale meg, siden jeg skiftet nicket mitt igar, etter et halvt ar. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En tard stjal bamsen min og tar den med på kanoturer og litt diverse. Jeg har lite håp om å få den tilbake. RIP Pegasus. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) At jeg får kjeft for å gjøre ting for komplisert. Problemet er at noen brukere er for dumme til å lese den store røde beskjeden, og noen må si at de må lese den helvetes beskjeden slik at de kan registrere. Jeg irriterer meg grenseløst over idioter generelt. Og jeg er ikke ansvarlig for det elendige utsendet på forumet, det virker som om jeg er den eneste som ikke liker det. Redigert: Jeg trekker det tilbake. Vedkommende trakk det tilbake når jeg viste bildet av beskjeden for de som skal registrere seg. Endret 4. september 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Reklamene til Gilette. De driver jo med samme reklameteknikk de bruker/brukte til biler og røyk. Kjøp en BARBERHØVEL, bli en fotballstjerne eller et mersterskap i gold. Vant Tiger Woods siden han brukte en pyntet barberhøvel? Får man med damen og bilen fra enkelte reklamer? Hvor dumme forventer de at vi skal være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg