Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EG HATER TRAILER SJOFØRER SOM IKKE KAN SE RETT FORANN SEG *KLIKKER* FAEN DØTTE.

9399392[/snapback]

Herregud, trailersjåfører som tror de eier veien irriterer meg så grønnjævlig. Og alle andre som driter i vikeplikt og bare buser ut i veien.

9400483[/snapback]

Og i tillegg de som bare buser ut i veien og tror de har rett. Når de kommer inn på forkjørsvei og tuter fordi du kommer fra venstre.

Lenke til kommentar
Isbilen; du fikk vondt i handa etter du fikk inn på ei fitte-side? :roll:

9394910[/snapback]

 

Han fikk vondt i handa fordi han slo i crt skjermen.. Derfor han var glad han hadde crt skjerm.. Am i right?

9395594[/snapback]

You're right. Jeg tror jeg har fått et såpass heftig drag i den høyrejaben etter hvert at hvis jeg skulle komme til å få bruk for den en gang kommer liv til å gå tapt.

 

Apropos bruk for den slags, her er en liten lekkerbisken:

Kom nettopp hjem fra Farmers Market-konserten på USF i Bergen. Det var tjåka fullt, og bandet leverte som vanlig. Uansett: Siden det var så mange folk der var det mange som ikke fikk bord. Jeg og de jeg var med kom ganske sent, og måtte holde oss til gulvet. For å ikke være i veien for de som satt bak satte vi oss ned på bakken.

 

Foran meg sto en kar og lente seg mot det høyre høyttalersettet (dere som var der la kanskje merke til ham). Jeg nappet ham i trøya og spurte om ikke han også hadde tenkt å sette seg. Svaret jeg fikk var så kjipt, så tragisk, så taktløst og patetisk at jeg velger å transkribere det fonetisk.

 

/jæ haschtått hæ si:dn lenge fø:r du: kom du kanjo reise dæ du: åsså/

 

ER DET MULIG?

 

For å virkelig få en følelse av hvor tam fyren var bør dette leses med Harald Eia-østlands-tullestemme. Han snakket virkelig sånn.

Logikken var altså at siden han hadde vært tidlig ute var det i orden at han sto i veien for halve salen. Neste gang jeg stikker på konsert skal jeg komme fem timer før og stille meg opp i Jesus-positur et par meter fra scenen, midt i lokalet.

 

Det ferdes mangt og mye av folk på disse serverne, og hvis noen som leser dette føler seg truffet av beskrivelsen: gratulerer, du er sannsynligvis et av de teiteste menneskene i hele verden. Jeg har faktisk aldri funnet en så god bruk av ordet "teit" før.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Du velger selv når du vil gjøre dem. Personlig kan jeg ikke si jeg anstrenger meg så sykt når det gjelder lekser (enda). Om du utsetter alt til siste dagen så hjelper det ikke å klage (gjør det selv :wee: ). Så jeg ser ikke problemet med å få lekser fra en time til neste. Om det er fra mandag - onsdag, eller fredag - mandag.

Lenke til kommentar
Så man burde ikke hatt lekser, for man vil jo gjerne ha skolefri når man ikke er på skolen.

9412317[/snapback]

Herregud, du trenger ikke å sette det på spissen. Jeg gjør gjerne (ja, gjerne) lekser alle andre dager i uka, men når det først er helg, da er det helg. Hodet trenger å koble ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...