Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jentegjenger som snakker høyt om intime personlige ting på bussen. Hvor er ipoden når du trenger den  :roll:

9392847[/snapback]

Syns det er litt morro jeg, når jeg satt på bussen en gang så dreiv ei riiimelig heit kjerring og snakka om hvor hu kutta seg når hu shava :D , sånn i detaljer :p

9393110[/snapback]

noen som er heldige :p

 

fikk vite at bilen ikke ble godkjent i EU-kontrollen (den årlige periodiske kontroll?? glemt det vanlige navnet...), så blir nok enda en uke uten bil, sia den må på bilverksted, seff var det full rulle der nå. :mad:

Endret av killerboy85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde nå nettopp noe av det mest fortærende jeg har vært utsatt for i alle mine dager.

Etter en godt formulert søkestreng skimter jeg endelig informasjonen jeg er ute etter litt nede på Google-siden. Jeg klikker på linken og havner på rett sted. Jeg får lest nok til å finne ut at dette er gode greier, men etter et halvt sekund blir jeg VIDERESENDT automatisk til en eller annen fitteside. Trykker tilbake, prøver igjen. Forsøker å trykke stopp for å få den til å gi faen i å videresende. Nei. Prøver Opera. Samme dritten der også.

Jeg er glad jeg har CRT, men faen så vondt det gjør i hånda.

Lenke til kommentar
Jentegjenger som snakker høyt om intime personlige ting på bussen. Hvor er ipoden når du trenger den  :roll:

9392847[/snapback]

Syns det er litt morro jeg, når jeg satt på bussen en gang så dreiv ei riiimelig heit kjerring og snakka om hvor hu kutta seg når hu shava :D , sånn i detaljer :p

9393110[/snapback]

noen som er heldige :p

 

fikk vite at bilen ikke ble godkjent i EU-kontrollen (den årlige periodiske kontroll?? glemt det vanlige navnet...), så blir nok enda en uke uten bil, sia den må på bilverksted, seff var det full rulle der nå. :mad:

9393849[/snapback]

 

 

 

Når dere nevner sånne ting, sitter med noen kompiser ganske seint en lørddagskveld da tre, ganske lubbne og meget fulle damer kommer traskende forbi, snakkende KJEMPEHØYT om hvem av de som likte analsex, og at hu ene en gang hadde måtte overtalt one night standen husin til å ta a der fordi hu bare måtte ha den der.... UUUUUUUUUSH!

 

 

 

Edit:leif

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...