killerboy85 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jentegjenger som snakker høyt om intime personlige ting på bussen. Hvor er ipoden når du trenger den 9392847[/snapback] Syns det er litt morro jeg, når jeg satt på bussen en gang så dreiv ei riiimelig heit kjerring og snakka om hvor hu kutta seg når hu shava , sånn i detaljer 9393110[/snapback] noen som er heldige fikk vite at bilen ikke ble godkjent i EU-kontrollen (den årlige periodiske kontroll?? glemt det vanlige navnet...), så blir nok enda en uke uten bil, sia den må på bilverksted, seff var det full rulle der nå. Endret 30. august 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Irriterer meg over at det aldri kommer minne inn på netshop, det er den siste delen jeg mangler til nypc'n. Og siden jeg allerede er inne på trege leveringer. Cden jeg bestilte fra cdon den 2. august er fremdeles ikke kommet. :!: Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ting som irriterer så grenseløst: Kristian. Maken til kvalmsekk skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Maginox Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg hater når den trådløse musen ikke virker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg hater når den trådløse musen ikke virker 9394437[/snapback] enter battery? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Irriterer meg over at det aldri kommer minne inn på netshop, det er den siste delen jeg mangler til nypc'n. 9394227[/snapback] De har 4 gig Mushkin på Ukens Tilbud Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Ting som irriterer så grenseløst: Kristian. Maken til kvalmsekk skal du lete lenge etter. 9394412[/snapback] Hvem er Kristian ? : O Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Middelaldrende damer under 60 som går for honnør og sniker på bussen. Manipulerende mødre som prakker ting på barna de verken vil ha eller trenger. ah, godt å få det av hjertet Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Opplevde nå nettopp noe av det mest fortærende jeg har vært utsatt for i alle mine dager. Etter en godt formulert søkestreng skimter jeg endelig informasjonen jeg er ute etter litt nede på Google-siden. Jeg klikker på linken og havner på rett sted. Jeg får lest nok til å finne ut at dette er gode greier, men etter et halvt sekund blir jeg VIDERESENDT automatisk til en eller annen fitteside. Trykker tilbake, prøver igjen. Forsøker å trykke stopp for å få den til å gi faen i å videresende. Nei. Prøver Opera. Samme dritten der også. Jeg er glad jeg har CRT, men faen så vondt det gjør i hånda. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Isbilen; du fikk vondt i handa etter du fikk inn på ei fitte-side? --- Irriterer meg kraftig over den dårlige opplastingshastigheta på ADSL for tida.. Må jo seede så lenge i forhold til det tar å laste ned filer. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det skjer med meg ogsa. Idiotisk reklame! (men funker a ga inn pa samme side pa nytt av og til) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dette var annerledes enn noe errorsafe-popup-piss, jeg tror det rett og slett var en bug som viste siden i et glimt eller to før den videresendte til "modersiden". Jeg fant omsider infoen ved å gå en omvei. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Aja, det problemet ja. Var pa et forum ja. <3 stopp-knappen evnt Ctrl+a -> ctrl + c xD edit; altsa jeg har hatt _begge_ problemene Endret 30. august 2007 av Ståle Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Isbilen; du fikk vondt i handa etter du fikk inn på ei fitte-side? 9394910[/snapback] Han fikk vondt i handa fordi han slo i crt skjermen.. Derfor han var glad han hadde crt skjerm.. Am i right? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Folk som tror dem kan prute på ting hos europris. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tnn, kan man ikke det? :O Det kan man egentlig gjøre i alle butikker, tro det eller ei Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Når kameraten min spurte: "Ey, kan du kjøpe 12 øl for meg? Og ta med kvitteringa." Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jentegjenger som snakker høyt om intime personlige ting på bussen. Hvor er ipoden når du trenger den 9392847[/snapback] Syns det er litt morro jeg, når jeg satt på bussen en gang så dreiv ei riiimelig heit kjerring og snakka om hvor hu kutta seg når hu shava , sånn i detaljer 9393110[/snapback] noen som er heldige fikk vite at bilen ikke ble godkjent i EU-kontrollen (den årlige periodiske kontroll?? glemt det vanlige navnet...), så blir nok enda en uke uten bil, sia den må på bilverksted, seff var det full rulle der nå. 9393849[/snapback] Når dere nevner sånne ting, sitter med noen kompiser ganske seint en lørddagskveld da tre, ganske lubbne og meget fulle damer kommer traskende forbi, snakkende KJEMPEHØYT om hvem av de som likte analsex, og at hu ene en gang hadde måtte overtalt one night standen husin til å ta a der fordi hu bare måtte ha den der.... UUUUUUUUUSH! Edit:leif Endret 30. august 2007 av Best0 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 At jeg har lagt noen bøker på gulvet jeg kjører lilletåa hardt inn i hver gang og ikke gidder å flytte de Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 At jeg har fått en ripe på Lian Li kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg