vStyle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 chokke din NØRD Som leder meg til neste punkt... hvem faen var så smart at han putta en Ø inn i nerd, slik at det ble så stygt? Jeg skylder på mtv som jeg alltid gjør. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 chokke din NØRD Som leder meg til neste punkt... hvem faen var så smart at han putta en Ø inn i nerd, slik at det ble så stygt? Jeg skylder på mtv som jeg alltid gjør. 9379054[/snapback] "yo homey bling bling nigga yo yo check out mah plazma! Shizzle!" Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nesa mi som renner og renner HELE tia, sitter å tørker å snyter meg konstant. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nesa mi som renner og renner HELE tia, sitter å tørker å snyter meg konstant. 9381907[/snapback] Hent ei bøtte, bøy hodet over bøtta, vent til det stopper. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Blir mange bøtter da, kan like så godt bare lage et dreneringsrør herifra og ut. Oi, sjokk, jeg må snyte meg igjen og i tillegg begynner jeg å bli sår under nesa. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Irriterer meg også over den jævla forkjølelsen. Ikke værst er det at renner konstant, men klør inne i nesa også Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 En dag i forrige uke gikk jeg på dass en trillion ganger i løpet av mattetimene for å snyte meg. Bedre det enn å sitte å innhalere snørr og drit. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) En dag i forrige uke gikk jeg på dass en trillion ganger i løpet av mattetimene for å snyte meg. Bedre det enn å sitte å innhalere snørr og drit. 9382055[/snapback] Flashback: Å ha en rennende nese er katastrofalt på en eksamen >.< Var så uheldig at jeg fikk det etter 10 min på 3mx tentamen, førte nesten til at jeg strøyk Mot slutten av prøven så ville jeg bare bli ferdig med det, slurvet og tenkte ikke logisk i det hele tatt, 3-4 dager etterpå fikk vi prøven tilbake og halve prøven var helt åpenbare feil. Moralen er at hvis man føler seg litt syk så drar man ikke på en eksamen... Endret 28. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Minner meg om en gang i fjord hvor jeg rett og slett ikke orka å gjøre prøven grunnet veldig, veldig kraftig musearm. Kan nok høres litt mistenkelig ut for læreren at man får vondt i hånda rett før prøven Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 At jeg får Connection Interrupted og blir tempbannet fra Battle.net akkurat når jeg har funnet gode chaosruns og jeg var like ved å nå level 78. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 At jeg får Connection Interrupted og blir tempbannet fra Battle.net akkurat når jeg har funnet gode chaosruns og jeg var like ved å nå level 78. 9383625[/snapback] Enda bedre å mule items for så å bli tempbannet, glimrende system må jeg si. Ikke at det hjelper å minske bestanden av botter, siden det går på hvor lenge du er inne i en game før du drar til den neste. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 At jeg får Connection Interrupted og blir tempbannet fra Battle.net akkurat når jeg har funnet gode chaosruns og jeg var like ved å nå level 78. 9383625[/snapback] Enda bedre å mule items for så å bli tempbannet, glimrende system må jeg si. Ikke at det hjelper å minske bestanden av botter, siden det går på hvor lenge du er inne i en game før du drar til den neste. 9383666[/snapback] Ja, det har jeg merket, for jeg får det som regel når jeg kjører runs av noe slag. Jeg forstår det med å begrense andelen boter som kan komme inn i games og spamme med reklame, men det er utrolig irriterende å måtte vente noen timer fordi runet man entret var halvferdig, og man ikke får joinet det neste pga tempbanen. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Irriterer meg over folk som bruker engelsk og norsk i innleggene sine samtidig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Irriterer meg over folk som bruker engelsk og norsk i innleggene sine samtidig. 9383798[/snapback] Heh. Jeg har ingen gode norske terminologier på det jeg prøver å forklare, derfor blir det litt engelske uttrykk noen ganger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Bruker også litt engelsk inne i innlegg noen ganger, men det går som regel i rene engelske setninger, ikke engelsk og norsk blandet. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 "Darfur-opplysnings" episode på 7th heaven idag. "our president have done more for Darfur than any one else in the world..." Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Alle de idiotiske gruppene på Facebook.. If 500 000 join this group I will change my middle name to Facebook... jada! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Irriterer meg over at jeg er så treig til å komme i gang med ting, er frustrerende til tider. Jeg mangler tydeligvis evnen til å ta meg selv i nakken. 9356731[/snapback] Lol, da er vi fem. Det irriterer meg også at jeg lider av et ekstremt tilfelle av perfeksjonisme. Endret 29. august 2007 av Veronica Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Lysår. 9369938[/snapback] Det var litt av en ting å irritere seg over hehe. Hva er det med lysår som påvirker din hverdag kjære?? 9370395[/snapback] Husker jeg ikke nå. Tror det var fordi jeg fikk en oppgave om det Irriterer meg så grenseløst over folk som ikke greier å si navnet mitt riktig. Det er ikke så utrolig vanskelig.. Med mindre man er engelskmann da, da er man unnskyldt. Endret 29. august 2007 av Demille Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Og nå skjedde det igjen. Så utrolig irriterende, jeg gikk inn i ett (1) game, så ble jeg tempbannet. Burde sende mail til Battle.net/blizzard snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg