Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En dag i forrige uke gikk jeg på dass en trillion ganger i løpet av mattetimene for å snyte meg. Bedre det enn å sitte å innhalere snørr og drit.

9382055[/snapback]

 

Flashback: Å ha en rennende nese er katastrofalt på en eksamen >.< Var så uheldig at jeg fikk det etter 10 min på 3mx tentamen, førte nesten til at jeg strøyk :p Mot slutten av prøven så ville jeg bare bli ferdig med det, slurvet og tenkte ikke logisk i det hele tatt, 3-4 dager etterpå fikk vi prøven tilbake og halve prøven var helt åpenbare feil.

 

Moralen er at hvis man føler seg litt syk så drar man ikke på en eksamen...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
At jeg får Connection Interrupted og blir tempbannet fra Battle.net akkurat når jeg har funnet gode chaosruns og jeg var like ved å nå level 78. :(

9383625[/snapback]

 

Enda bedre å mule items for så å bli tempbannet, glimrende system må jeg si. Ikke at det hjelper å minske bestanden av botter, siden det går på hvor lenge du er inne i en game før du drar til den neste.

Lenke til kommentar
At jeg får Connection Interrupted og blir tempbannet fra Battle.net akkurat når jeg har funnet gode chaosruns og jeg var like ved å nå level 78. :(

9383625[/snapback]

 

Enda bedre å mule items for så å bli tempbannet, glimrende system må jeg si. Ikke at det hjelper å minske bestanden av botter, siden det går på hvor lenge du er inne i en game før du drar til den neste.

9383666[/snapback]

 

Ja, det har jeg merket, for jeg får det som regel når jeg kjører runs av noe slag. Jeg forstår det med å begrense andelen boter som kan komme inn i games og spamme med reklame, men det er utrolig irriterende å måtte vente noen timer fordi runet man entret var halvferdig, og man ikke får joinet det neste pga tempbanen.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over at jeg er så treig til å komme i gang med ting, er frustrerende til tider. Jeg mangler tydeligvis evnen til å ta meg selv i nakken.

9356731[/snapback]

Lol, da er vi fem.

 

Det irriterer meg også at jeg lider av et ekstremt tilfelle av perfeksjonisme.

Endret av Veronica
Lenke til kommentar
Lysår.

9369938[/snapback]

 

Det var litt av en ting å irritere seg over hehe. Hva er det med lysår som påvirker din hverdag kjære??

9370395[/snapback]

Husker jeg ikke nå. Tror det var fordi jeg fikk en oppgave om det :D

 

Irriterer meg så grenseløst over folk som ikke greier å si navnet mitt riktig. Det er ikke så utrolig vanskelig.. Med mindre man er engelskmann da, da er man unnskyldt.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...