Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, har ingenting å si til de rompebildene, men hvis jeg faktisk synes at bilen var ganske kul i mine øyne, og du og jeg er samme årsmodell, gjør det meg til en fjortis da?

9376284[/snapback]

Scenario A: Du ser på bildet og synes bilen er kul, for så å lukke nettleseren og glemme hele greia. Nei.

 

Scenario B: Du ser på bildet og synes bilen er kul, for så å legge ned ressurser i å finne modellnummeret og google opp et høyoppløselig bilde for å ha på skrivebordet, samtidig som du tenker noe sånt som "Fy faen! En SÅNN bil skal jeg ha når jeg blir rik! :dribble: ". Ja.

 

I bunn og grunn handler det vel om interesser. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om bil og motor, og ser på enhver bil kun som noe som får en fra A til B raskere enn om man skulle gått, men heller ikke noe mer. Følgelig er det heller ingen forskjell på en Skoda og en Lamborghini i mine øyne.

 

Det blir vel på samme måte andre veien også. For de fleste av dere er en hvilken som helst mikrofon kun et apparat som hjelper deg å ta opp lyd, men for meg finnes det bare én: Electrovoice RE50.

Endret av johnj
Lenke til kommentar

Som du sa selv, det handler kun om interesser. Å dømme en person utifra hans/hennes interesser blir bare feil. Uansett, setter punktum nå, nok avsporing.

 

Rett spor: Irriterer over at tida går så sakte. I tillegg til hodepine og fortsatt 1,5 timer til arbeidsdagen er slutt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...