Nerf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det irriterer noe hemmningsløst at det SKAL regne som faen når jeg sykler til eller fra skolen (4 km en vei), mens det later til å være opphold når jeg faktisk er på skolen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 NFF og Lesbelund. Og deres dommere. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg irriterer meg utrolig over de teite korkene på Heinz-flaskene... Hvorfor kan de ikke lage korker, uten at det renner ut alt for mye! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Folk med puppe-/rumpeavatar, gjerne i kombinasjon med en eller annen sportsbil som skrivebordsbakgrunn. Slike ting utløser full fjortisalarm for mitt vedkommende. Endret 28. august 2007 av johnj Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ok, har ingenting å si til de rompebildene, men hvis jeg faktisk synes at bilen var ganske kul i mine øyne, og du og jeg er samme årsmodell, gjør det meg til en fjortis da? Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 myst84, fjortis er ikke en alder men en sinntilstand Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Er Fox en fjortiss fordi han har det rumpebildet i avataren sin? Endret 28. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Feil, det er min måte å hånere fjortisser på Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Ja vel, my bad, men uansett, spørsmålet går for det samme. Er jeg fjortis fordi jeg synes bilen er kul? Endret 28. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Ok, har ingenting å si til de rompebildene, men hvis jeg faktisk synes at bilen var ganske kul i mine øyne, og du og jeg er samme årsmodell, gjør det meg til en fjortis da? 9376284[/snapback] Scenario A: Du ser på bildet og synes bilen er kul, for så å lukke nettleseren og glemme hele greia. Nei. Scenario B: Du ser på bildet og synes bilen er kul, for så å legge ned ressurser i å finne modellnummeret og google opp et høyoppløselig bilde for å ha på skrivebordet, samtidig som du tenker noe sånt som "Fy faen! En SÅNN bil skal jeg ha når jeg blir rik! ". Ja. I bunn og grunn handler det vel om interesser. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om bil og motor, og ser på enhver bil kun som noe som får en fra A til B raskere enn om man skulle gått, men heller ikke noe mer. Følgelig er det heller ingen forskjell på en Skoda og en Lamborghini i mine øyne. Det blir vel på samme måte andre veien også. For de fleste av dere er en hvilken som helst mikrofon kun et apparat som hjelper deg å ta opp lyd, men for meg finnes det bare én: Electrovoice RE50. Endret 28. august 2007 av johnj Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Som du sa selv, det handler kun om interesser. Å dømme en person utifra hans/hennes interesser blir bare feil. Uansett, setter punktum nå, nok avsporing. Rett spor: Irriterer over at tida går så sakte. I tillegg til hodepine og fortsatt 1,5 timer til arbeidsdagen er slutt. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 fjortis er ikke en alder men en sinntilstand 9376381[/snapback] Da har jeg aldri vært fjortis Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Som du sa selv, det handler kun om interesser. Å dømme en person utifra hans/hennes interesser blir bare feil. Hva skal man dømme en person for da? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg irriterer meg over at jeg må lese Benoni av Knut Hamsun til fredag. Bare å begynne ... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Fjortisser på MSN, som kommer med dette spørsmålet: - vor mange har du på msn a lissom? xd Så kommer svaret: - lol azz, jeg har fler kontaktr en deg xd NØRD! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Fjortisser på MSN, som kommer med dette spørsmålet: - vor mange har du på msn a lissom? xd Så kommer svaret: - lol azz, jeg har fler kontaktr en deg xd NØRD! 9378033[/snapback] mhm, eller "du har bare 43 venner på facebook. Jeg har 500, jeg erk ulere enn deg" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Fjortisser på MSN, som kommer med dette spørsmålet: - vor mange har du på msn a lissom? xd Så kommer svaret: - lol azz, jeg har fler kontaktr en deg xd NØRD! 9378033[/snapback] Fantastisk ... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Fantastisk hva? JEG kan skrive, det er enkelte andre som ikke kan det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg tenkte heller på det litt forunderlige faktum at det nå er de som nylig har oppdaget MSN og tror det handler om å ha flest kontakter som kaller de som bruker verktøyet med måte for "nerder" (phew, det var en lang setning). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 "azz", "as", "ass".... Det heter altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg