Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som tror at pcen deres er skjermen, og når jeg sier at det er den faktisk ikke så tror de ikke på meg og blir sinte, til slutt sa jeg bare "Det er en biologisk umulighet", så la jeg på... :p

 

Ivertfall slik som vi har det så er det ingen skjermer med pcer eller tynnklienter inni :wee:

Lenke til kommentar
irriterer meg over EU-kontroll, har ikke bil i denne uka pga EU-godkjennelse...

9369720[/snapback]

 

Jeg irriterer meg også over EUkontroll. Ordet EUkontroll.

 

Derimot er jeg fornøyd med Periodisk Kjøretøykontroll siden det forsikrer meg om at bilene jeg møter på veien er i relativt god stand :) De få dagene det tar å foreta denne kontrollen annenhvert år kan jeg leve med... (firmabil er en fin ting :) )

Lenke til kommentar

Nei, den er ikke på hjemmesiden. Vi har ikke fått login for It's: Learning (gud forby?) skolen ennå. Det får vi i neste uke. I morgen skal vi ha en mattetest for å kartlegge hva vi kan. Jeg lurer på om vi får lov til å ta med regelboken vi har laget på ungdomsskolen.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Nei, den er ikke på hjemmesiden. Vi har ikke fått login for It's: Learning (gud forby?) skolen ennå. Det får vi i neste uke. I morgen skal vi ha en mattetest for å kartlegge hva vi kan. Jeg lurer på om vi får lov til å ta med regelboken vi har laget på ungdomsskolen.

9369843[/snapback]

Dere skal vise hva dere KAN, ikke hva dere kan fylle inn av formler...

Lenke til kommentar
Nei, den er ikke på hjemmesiden. Vi har ikke fått login for It's: Learning (gud forby?) skolen ennå. Det får vi i neste uke. I morgen skal vi ha en mattetest for å kartlegge hva vi kan. Jeg lurer på om vi får lov til å ta med regelboken vi har laget på ungdomsskolen.

9369843[/snapback]

Jeg tror det er likt for alle skoler.

 

fornavn.etternavn.forkortelsen til skolen@forkortelsen til fylkeskommunen(eks.: Norland har NFK).no

Lenke til kommentar
irriterer meg over EU-kontroll, har ikke bil i denne uka pga EU-godkjennelse...

9369720[/snapback]

 

Jeg irriterer meg også over EUkontroll. Ordet EUkontroll.

 

Derimot er jeg fornøyd med Periodisk Kjøretøykontroll siden det forsikrer meg om at bilene jeg møter på veien er i relativt god stand :) De få dagene det tar å foreta denne kontrollen annenhvert år kan jeg leve med... (firmabil er en fin ting :) )

9369760[/snapback]

 

Hater at det ikke er EUkontroll, men periodisk kontroll. Bilen min var til service i nederland, og "eu-kontroll", men var det gyldig her på bjerget? Neida, de godkjenner ikke en "eu-kontroll" fra et ekte "eu-land". Føkk, forstå det den som vil.

Lenke til kommentar
Nei, den er ikke på hjemmesiden. Vi har ikke fått login for It's: Learning (gud forby?) skolen ennå. Det får vi i neste uke. I morgen skal vi ha en mattetest for å kartlegge hva vi kan. Jeg lurer på om vi får lov til å ta med regelboken vi har laget på ungdomsskolen.

9369843[/snapback]

Jeg tror det er likt for alle skoler.

 

fornavn.etternavn.forkortelsen til skolen@forkortelsen til fylkeskommunen(eks.: Norland har NFK).no

9369917[/snapback]

Hos oss har de fornavn.etternavn@notterøy.kommune.no, utrolig tungvint :p

Lenke til kommentar
Lysår.

9369938[/snapback]

 

Det var litt av en ting å irritere seg over hehe. Hva er det med lysår som påvirker din hverdag kjære??

 

Jeg så den videoen til Linni Meister, og jeg må si at det var det største makkverket av noe som noengang er blitt laget av noe vesen. Greit nok at hun er stram liksom, men ingen kan være så dum å tro at den videoen der er bra nok til å bli lagt ut til offentligheten...

Hadde det på noen som helst måte vært mulig å få staten eller Geneve konvensjonen til å dømme den damen til å gå på skole til hun har over 75 i IQ, så hadde jeg blitt kjempeglad.

 

Edit: Når jeg tenker meg om så kunne jeg betalt for å se Erna Solberg jule Linni skikkelig opp. Erna for president!

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...