Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg skal gjøre noe, men så bestemmer jeg meg for å gjøre en liten ting først, dette fører til at jeg glemmer hva jeg egentlig skulle ha gjort. Damn!

9354218[/snapback]

 

Follow u totally..... og etter noe sånt så sitter man og disser seg selv.... "du skulle egentlig gjøre noe viktig.......ehhhh...."

 

man kommer ikke på det - og om det er flere genier involvert - så blir man til latter.... :hmm:

Endret av villhoppe
Lenke til kommentar
Åssen båt er det snakk om? :cry:

9353412[/snapback]

Ikke noe stort noe, bare en 13 fots Dromedille med 25 hesters påhengsmotor og styrekonsoll. Men likevel, så fordømt surt at de ikke kan holde fingrene for seg selv!

 

PIRATES  :cool:

9353925[/snapback]

Jeg trodde pirater plyndret fra andre båter, og ikke båten i seg selv. :p

 

 

Irriterer meg over at jeg må kaste bort halve livet på å sove. Elsker å sove, men vil heller bruke tiden til noe fornuftig.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over offentlig transport. Forpult satans dritt. "Jøss, idag er det lørdag. La oss gjøre det slik at det bare går busser til sogndal, men IKKE TILBAKE! For å toppe det hele, la oss gjøre systemet om til ren gamling; Kansje kommer bussen. Kansje ikke!".

 

Ventet faene meg i en halvtime på bussen, haiket i tilleg, men neida, ingen som vil kjøre noen en fuckings mil. Skulle se film med en venn og ei veninne, dette fører da til at han får henne helt for seg selv, ekstra frustrerende :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...