Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterrer meg over amerikanere som sier "basically" i nesten hver eneste setning. Spesielt i training videoer.

9339980[/snapback]

 

Jeremy fra Pure Pwnage gjør jo det ofte, sammen med "like"... men han er kanadisk tror jeg - ikke amerikansk, så da er det bare kult :>

Lenke til kommentar

At slike fjortisser som overhodet ikke kan å kjøre i LFS må på død og liv ta formel 1 bilen. Greit nok, men når jeg i all fredelighet drifter rundt i min FZ50 så suser jævlene rett inni meg som om jeg ikke var der, og ber meg om å flytte meg til helvete bort. Og i tillegg fortsetter de å krasje og ødelegge driftinga mi bare fordi jævlene skal forbi, og det er ikke snakk om å vente på langstrekket å kjøre forbi eller kjøre forbi meg på en annen måte. Alle har rett til å kjøre på bana, jeg har betalt akkurat like mye for spillet som han, hvorfor skal han plutselig ha alle rettigheter, slike unger håper jeg krasjer og dør en dag.

 

Møtte forresten på en sånn k** i sted, så jeg kjefta på han helt til han forlot serveren, heldigvis.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at lånetelefonene på elkjøp er like dårlige som de første som kom til salgs i Norge. :nei: Når man sender inn en telefon på reperasjon bør man få en tilsvarende lånetelefon, med de samme funksjonene som sin egen. :hrm:

9344268[/snapback]

Du har krav på en tilsvarende telefon, eller så kan du jo alltids kreve rabatt på reperasjonen, hvis den ikke går på garanti =)

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at lånetelefonene på elkjøp er like dårlige som de første som kom til salgs i Norge. :nei: Når man sender inn en telefon på reperasjon bør man få en tilsvarende lånetelefon, med de samme funksjonene som sin egen. :hrm:

9344268[/snapback]

Du har krav på en tilsvarende telefon, eller så kan du jo alltids kreve rabatt på reperasjonen, hvis den ikke går på garanti =)

9349932[/snapback]

Har jeg? :ohmy: Det visste jeg ikke. Reparasjonen skal vel egentlig gå på garantien, med mindre dem skylder på støtskade eller noe, som de sikkert gjør :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at lånetelefonene på elkjøp er like dårlige som de første som kom til salgs i Norge. :nei: Når man sender inn en telefon på reperasjon bør man få en tilsvarende lånetelefon, med de samme funksjonene som sin egen. :hrm:

9344268[/snapback]

Du har krav på en tilsvarende telefon, eller så kan du jo alltids kreve rabatt på reperasjonen, hvis den ikke går på garanti =)

9349932[/snapback]

Har jeg? :ohmy: Det visste jeg ikke. Reparasjonen skal vel egentlig gå på garantien, med mindre dem skylder på støtskade eller noe, som de sikkert gjør :ermm:

9350155[/snapback]

Det gjør de alltid, jeg endte opp med og betale 8000 i rep for en bærbar til 10k (skjerm og HDD), forde de skylte på at jeg hadde mista den i bakken...

Sannheten var at den sto på en seng (ja den fikk kjøling), og bare låste seg (var da disken), og skjermen må ha sprekt under transport...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...