Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg ganske kraftig at KimNK skal være så jævla perfeksjonist, å kvalm mot andre, i musikk-(les:guitar)forumet.

 

Er ganske mange som er ganske med ny med guitar, å kommer med utsagn. Men som han skal rette på en måte som er ganske så kvalmende.

Endret av Kiimmeen
Lenke til kommentar

Bokhandelen Ark. Måtte bruke 2420kr på skolebøker og skrivesaker VG1. Alt er så jævla overpriset der, siden de vet vi MÅ ha bøkene. Jeg så en enkel plastpakke med en penn og en blypenn. 220kr, jeg lo for meg selv tenkte at de hadde lagt på en ekstra null ved uhell men jeg tok visst feil. De som jobber der består av gretne tenåringer som sikkert tjener en del på det lille de gjør.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
Bokhandelen Ark. Måtte bruke 2420kr på skolebøker og skrivesaker VG1. Alt er så jævla overpriset der, siden de vet vi MÅ ha bøkene. Jeg så en enkel plastpakke med en penn og en blypenn. 220kr, jeg lo for meg selv tenkte at de hadde lagt på en ekstra null ved uhell men jeg tok visst feil. De som jobber der består av gretne tenåringer som sikkert tjener en del på det lille de gjør.

9331121[/snapback]

Jada, som VK 2 elev må jeg betale rundt 5.000 for nye bøker (ikke en dritt å finne brukt ...)

Lenke til kommentar

Måtte ut med samme sum på GK (5000). Må ut med nesten 3000 i år (VK2). Irriterer meg sinnsykt at jeg var sent ute i dag, og bare fikk kjøpt én bok brukt, resten nye (men til gjengjeld var det den dyreste boken. Riktignok hadde de slått av langtifra så mye som de reklamerte med).

Endret av athorb
Lenke til kommentar

At Netshop sendte pc delene mine til 5,5k til feil adresse. De sendte delene til hybeladressa jeg bodde på før sommerferien, men der bor jeg ikke lengre. Så nå må jeg opp og hente de neste helg, men jeg skal den veien til den nye hyblelen uansett, så det ble ikke helt katastrofalt likevel.

 

I tillegg irriterer det meg at jeg aldri får ræva i gir og kjøper S2 lisens på LFS. Har tenkt på det leeenge nå og jeg liker spillet, men kommer aldri i gang å kjøper det, og i tillegg koster det bare 240kr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...