Neppe Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Jeg fikk faktisk ganske grei timeplan. Ferdig tidlig og fri på fredager. WEEE. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det som irriterer meg kraftig er hvor håpløst dårlig Norge er når det kommer til Kino og filmreleaser. Geez. Hvis jeg ikke tar feil så har vel Meet the Robinsons akkurat kommet på kino her i hjemlandet. Så browser jeg litt på play og ser at den faktisk er til salgs om 21 dager. Noe som skurrer her ass. Og hvorfor skal ikke den lokale kinoen her i Tønsberg vise 1408? Ser ut som om dette kommer til å bli årets skrekkfilm ^^ En annen ting som suger er at The Bourne Ultimatum ble utsatt 1 uke i Norge. Shrek 3 har heller ikke kommet på kino, samme med Ratatouille, Surfs Up, Disturbia og The Host. Både Disturbia og The Host (Gwoenmul) har kommet på BD, mens de 3 andre filmene har release om ikke mange månedene. Dette er rett og slett for svakt. Meeen, det er fader meg typisk Norge også :| Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Og hvorfor skal ikke den lokale kinoen her i Tønsberg vise 1408? Ser ut som om dette kommer til å bli årets skrekkfilm ^^ For å skuffe deg, det er ikke en skummel(The Grugde/Ring) skrekkfilm, men den er sykt bra uansett. Endret 20. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Tynne ledninger? 9321384[/snapback] Altså, det klikka midt i Free bird. Noe må ha gått seriøst gæli. Ledningene var store som kjøleskap de. Får sjekke litt etterhvert. Bildet er tatt 20 min etter at det skjedde, derfor det er litt lite røyk der^^ Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Dårlige dager irriterer meg. Starta dagen med å forsove meg (la meg to timer før jeg skulle stå opp). Kræsjer scooter'n. Svir kyllingfileten min, så brannalarmen går. Mister boil-in-bag-risen min i oppvaskkummen full av zalo, matrester og annet gugg. Kan vel ikke bli stort værre nå da Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Dårlige dager irriterer meg. Starta dagen med å forsove meg (la meg to timer før jeg skulle stå opp). Kræsjer scooter'n. Svir kyllingfileten min, så brannalarmen går. Mister boil-in-bag-risen min i oppvaskkummen full av zalo, matrester og annet gugg. Kan vel ikke bli stort værre nå da 9322237[/snapback] haha stakkars deg :!: det verste som kan skje nå er at strømmen hos deg går Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 haha stakkars deg :!: det verste som kan skje nå er at strømmen hos deg går 9322509[/snapback] Haha, det hadde ikke forundra meg. Kanskje jeg brekker foten på trening eller noe, bare for å toppe det hele, liksom Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 9321380[/snapback] Svidd spole ville nå jeg tro. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Dårlige dager irriterer meg. Starta dagen med å forsove meg (la meg to timer før jeg skulle stå opp). Kræsjer scooter'n. Svir kyllingfileten min, så brannalarmen går. Mister boil-in-bag-risen min i oppvaskkummen full av zalo, matrester og annet gugg. Kan vel ikke bli stort værre nå da 9322237[/snapback] YUM! haha stakkars deg :!: det verste som kan skje nå er at strømmen hos deg går 9322509[/snapback] Det skjer jo ofte.. Haha, det hadde ikke forundra meg. Kanskje jeg brekker foten på trening eller noe, bare for å toppe det hele, liksom 9322530[/snapback] Ble det værre etter der igjen? Endret 20. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Svidd spole ville nå jeg tro. 9322626[/snapback] Men et strokerelement skal tåle den sangen, på det volumet jeg hadde på, rolig sang også da. jaja irriterende er det nå. Nesten mer irriterende er det ustabile nettet her nå.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Det irriterer meg så grenseløst at nesten ingen på dette forumet bruker 2 sek med hjernebruk på og faktisk sjekke om det de spør om er allerede spurt om i form av en annen tråd, og at i en tråd kan det samme spørsmålet bli brakt opp opptil 9 ganger på ca 3-4 sider!! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816809 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816562 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=813880 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=816125 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=800197 Alle disse trådene inneholder nesten eksklusivt bare de samme spørsmålene igjen, og igjen, og igjen, og igjen. Og det der er bare en brøkdel av alle de forskjellige typene av "gjentatte spørsmål" posting! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Ble det værre etter der igjen? 9322685[/snapback] Faktisk ikke! Treningssenteret var låst da, så jeg måtte sitte ute og vente en halvtime på at det ble åpnet, men det er jo bare en liten bagatell i forhold til resten. Så har jeg en aldri så liten hodepine, men sett bort i fra det så har det gått overraskende bra! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 har begynnt å avslutte alle setninger med "vet du" det skjer ubevisst og er utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Irriterer meg over folk som quoter bilder. Faens idioter! Blir ikke bedre når bildet ligger på en treg server, heller. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 har begynnt å avslutte alle setninger med "vet du" det skjer ubevisst og er utrolig irriterende.. 9324143[/snapback] Heh, en nærbutikk utenfor Bergen drives av en litt rar fyr som avslutter absolutt, og da mener jeg ABSOLUTT alle setninger med "vet du". "Værsågod, vet du, ha en fin dag vet du", ad nauseam. Pass på så du ikke blir sånn. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 har begynnt å avslutte alle setninger med "vet du" det skjer ubevisst og er utrolig irriterende.. 9324143[/snapback] Samme her :O Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når brusflasker detter i gulvet og ikke kan åpnes på en time etterpå, det er irriterende det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg