Loman Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 discovery chanel med de teite reklamene som er der og alle de ufattelig dårlige oversettelsene der Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 discovery chanel med de teite reklamene som er der og alle de ufattelig dårlige oversettelsene der 9318922[/snapback] Ler like godt hver gang jeg ser Fifth Gear-reklamen. Så utrolig patetisk at jeg blir flau på dems vegne Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Når vi snakker om musikalepisoder: Flashbackepisoder er tusen ganger mer irriterende. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kjenner jeg irriterer meg litt over at jeg ikke har gått og lagt meg enda, klokka seks på morgenen, natt til første skoledag etter sommerferien. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kjenner jeg irriterer meg litt over at jeg ikke har gått og lagt meg enda, klokka seks på morgenen, natt til første skoledag etter sommerferien. 9319496[/snapback] Jeg sto opp kl.3,47 idag. Døgnrytmen er ikke slik den skal være og kroppen var rett og slett ikke trøtt, men den begynner og bli det nå Lenke til kommentar
foorex Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg irriterer meg over folk som ikke greier å drikke ordentlig, istedenfor for å ta glasset og la vannet renne inn i munnen og svelge, så tar de glasset og legger det i en stilling rett før vannet treffer munnen og begynner og suge til seg vannet. Da kommer en utrolig irriterende slurpe lyd som jeg ikke tåler. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 akkurat som de som ikke kan drikke ut av flasker, de legger leppene RUNDT hele åpningen og suger til seg! lyden kommer når flaska prøver å få inn litt luft igjen, PFFFT! *Svelg* *PFFFT* *Svelg* *PFFFT* Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er så enig med deg! Alle sånne ting du hater, kan jeg fort hate om det skjer med meg å. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 akkurat som de som ikke kan drikke ut av flasker, de legger leppene RUNDT hele åpningen og suger til seg! lyden kommer når flaska prøver å få inn litt luft igjen, PFFFT! *Svelg* *PFFFT* *Svelg* *PFFFT* 9319587[/snapback] Pluss at det kommer masse spytt inn i flasken. Men dette er jo et problem bare små unger har. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når vi er inne på drikking av flaske; folk som ikke klarer ta en skikkelig sup. De nipper til seg, tar ned hånden, løfter igjen og nipper til seg. Gjerne femogtjue ganger før de har fått ned den lille slurken jeg tar i en sup. Faen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Folk som du må forklare den samme tingen til 20 ganger før de husker det Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Huh? Den skjønte jeg ikke, Equerm ... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Huh? Den skjønte jeg ikke, Equerm ... Folk som ringer å spør etter den samme tingen 20 ganger Jeg jobber med IT-support.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 akkurat som de som ikke kan drikke ut av flasker, de legger leppene RUNDT hele åpningen og suger til seg! lyden kommer når flaska prøver å få inn litt luft igjen, PFFFT! *Svelg* *PFFFT* *Svelg* *PFFFT* 9319587[/snapback] Husker jeg var stressa på tentamen og gjorde det der. Fy faen så flaut. Hadde lyst til og bare synke i jorda. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Folk som du må forklare den samme tingen til 20 ganger før de husker det 9320408[/snapback] Huh? Den skjønte jeg ikke, Equerm ... 9320430[/snapback] Huh? Den skjønte jeg ikke, Equerm ... Folk som ringer å spør etter den samme tingen 20 ganger Jeg jobber med IT-support.. 9320436[/snapback] Bare 19 ganger igjen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 At det er glassdør inn til kontoret jeg sitter på, og det er masse raringer som går forbi og ser inn, og bare ser på meg... Hvorfor skal de absolutt se inn? jeg liker ikke tilskuere... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Huh? Den skjønte jeg ikke, Equerm ... Folk som ringer å spør etter den samme tingen 20 ganger Jeg jobber med IT-support.. 9320436[/snapback] Nei, tar den fortsatt ikke ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oh, the irony. Jeg jobber også med IT-support, og vet akkurat hva du mener. Deler din irritasjon der! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Og ikke minst "høyre eller venstre?" Lenke til kommentar
fox Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Det irriterer meg jævlig at jeg har fått en dritt timeplan, og at jeg har ikke fått denne læreren min jeg ville ha.. Selv om jeg visste at det er ikke mulig å ha denne læreren, det er KJIPT.. jaja.. dritt liv Endret 20. august 2007 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg