Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Har ikke fått en eneste en. Du har rare venner.

9313649[/snapback]

 

Vel, da må du ha lite venner på msn din. Har selv fått tilsendt den nevnt tidligere her + at det blir sendt en link (.tk) som man liksom kan sjekke hvem som har blokka deg..

 

Skjønner ikke jeg heller at de er så dumme at de trykker/godtar alt mulig..

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, da må du ha lite venner på msn din. Har selv fått tilsendt den nevnt tidligere her + at det blir sendt en link (.tk) som man liksom kan sjekke hvem som har blokka deg..

 

Skjønner ikke jeg heller at de er så dumme at de trykker/godtar alt mulig..

9313672[/snapback]

 

Vet ikke hva som anses for lite, men med godt over 100 kontakter, og ingen "horny pictures" vil jeg gå så langt som å si at jeg har litt mindre dumme kontakter enn det andre her har.

Lenke til kommentar
Quoter meg selv
klisjé-aktige power metal-band som synger om dragen han drepte med sverdet sitt som er like sterkt som lyset i hjertet sitt, hvor alle i gruppa har hår nedenfor røven og hver sang har en show off-solo.

 

*cough*Dragonforce/Hammerfall*cough*

9313706[/snapback]

 

Haha. Hammerfall er ille? Hva med Rhapsody, Luca Turilli, Bal-Sagoth, Helloween og Freedom Call? Der snakker vi blodharry Power Metal. :wee:

Lenke til kommentar
Haha. Hammerfall er ille? Hva med Rhapsody, Luca Turilli, Bal-Sagoth, Helloween og Freedom Call? Der snakker vi blodharry Power Metal. :wee:

9313908[/snapback]

Noe som kan være rått. :wee:

 

Oblivion er sinnsykt irriterende. Hva skal man med kart når det er flere etasjer, og man ikke finner veien til den riktige??

Lenke til kommentar
Quoter meg selv
klisjé-aktige power metal-band som synger om dragen han drepte med sverdet sitt som er like sterkt som lyset i hjertet sitt, hvor alle i gruppa har hår nedenfor røven og hver sang har en show off-solo.

 

*cough*Dragonforce/Hammerfall*cough*

9313706[/snapback]

Hvaaaaaa? Det er jo det som gjør DragonForce så hinsides tøft.

 

Bursting through the fires avenging

Fatal warning battles are raging

Power of darkness rise for the fight

We'll be strong and stand our ground

 

Death is all around us and my heart is beating weaker

Fight the day with power of immortal souls arise

Fire in our hearts the evil rages on forever more

Burning until the battle rage is gone

Lenke til kommentar
Haha. Hammerfall er ille? Hva med Rhapsody, Luca Turilli, Bal-Sagoth, Helloween og Freedom Call? Der snakker vi blodharry Power Metal. :wee:

9313908[/snapback]

Noe som kan være rått. :wee:

9314057[/snapback]

 

Når jeg gikk på ungdomsskolen var det det barskeste av det barske. Vi danset rundt i gangene mens gitarsoloene suste fra anlegget. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...