Espein Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Har ikke fått en eneste en. Du har rare venner. 9313649[/snapback] Vel, da må du ha lite venner på msn din. Har selv fått tilsendt den nevnt tidligere her + at det blir sendt en link (.tk) som man liksom kan sjekke hvem som har blokka deg.. Skjønner ikke jeg heller at de er så dumme at de trykker/godtar alt mulig.. Endret 19. august 2007 av Espein Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Enten så har han få venner, eller så har han få idioter. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Quoter meg selv klisjé-aktige power metal-band som synger om dragen han drepte med sverdet sitt som er like sterkt som lyset i hjertet sitt, hvor alle i gruppa har hår nedenfor røven og hver sang har en show off-solo. *cough*Dragonforce/Hammerfall*cough* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Vel, da må du ha lite venner på msn din. Har selv fått tilsendt den nevnt tidligere her + at det blir sendt en link (.tk) som man liksom kan sjekke hvem som har blokka deg.. Skjønner ikke jeg heller at de er så dumme at de trykker/godtar alt mulig.. 9313672[/snapback] Vet ikke hva som anses for lite, men med godt over 100 kontakter, og ingen "horny pictures" vil jeg gå så langt som å si at jeg har litt mindre dumme kontakter enn det andre her har. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har tydeligvis en del mindre smarte kontakter når det angår nettvett ja : D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Quoter meg selvklisjé-aktige power metal-band som synger om dragen han drepte med sverdet sitt som er like sterkt som lyset i hjertet sitt, hvor alle i gruppa har hår nedenfor røven og hver sang har en show off-solo. *cough*Dragonforce/Hammerfall*cough* 9313706[/snapback] Haha. Hammerfall er ille? Hva med Rhapsody, Luca Turilli, Bal-Sagoth, Helloween og Freedom Call? Der snakker vi blodharry Power Metal. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Haha. Hammerfall er ille? Hva med Rhapsody, Luca Turilli, Bal-Sagoth, Helloween og Freedom Call? Der snakker vi blodharry Power Metal. 9313908[/snapback] Noe som kan være rått. Oblivion er sinnsykt irriterende. Hva skal man med kart når det er flere etasjer, og man ikke finner veien til den riktige?? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Quoter meg selvklisjé-aktige power metal-band som synger om dragen han drepte med sverdet sitt som er like sterkt som lyset i hjertet sitt, hvor alle i gruppa har hår nedenfor røven og hver sang har en show off-solo. *cough*Dragonforce/Hammerfall*cough* 9313706[/snapback] Hvaaaaaa? Det er jo det som gjør DragonForce så hinsides tøft. Bursting through the fires avenging Fatal warning battles are raging Power of darkness rise for the fight We'll be strong and stand our ground Death is all around us and my heart is beating weaker Fight the day with power of immortal souls arise Fire in our hearts the evil rages on forever more Burning until the battle rage is gone Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Irriteres også over at sider som VGcats og Maddox blir oppdatert så sjelden Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Irriterer meg når folk som er på besøk hos naboen parker slik at jeg ikke kommer fram og får parkert min bil. Bilen står parkert i hagen, på grunn av vi har ikke garasje til den, og må ta en ganske brei sving for å komme inn åpningen i gjerdet vårt. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Alle former for musikaler i tegneserier. Spesielt i The Simpsons. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kjøleskapet er tomt for melk, og jeg er for lat til å dra på butikken Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Alle former for musikaler i tegneserier. Spesielt i The Simpsons. 9316105[/snapback] AGREE! Det er vanvittig irriterende. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Alle former for musikaler i tegneserier. Spesielt i The Simpsons. 9316105[/snapback] Husker noen episoden av Simpsons der de synger en hel episode? Det mest kjedelige jeg har sett noen gang. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Der sa du det Specialforce 9308752[/snapback] Det er grenseløst irriterende å se det GANG på GANG selv om det er en lett ting å gjøre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Haha. Hammerfall er ille? Hva med Rhapsody, Luca Turilli, Bal-Sagoth, Helloween og Freedom Call? Der snakker vi blodharry Power Metal. 9313908[/snapback] Noe som kan være rått. 9314057[/snapback] Når jeg gikk på ungdomsskolen var det det barskeste av det barske. Vi danset rundt i gangene mens gitarsoloene suste fra anlegget. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Discovery og det nye american chopper inslaget hvor de fornærmer hverandre på forskjellige språk og de sier "din dust" (på norsk) og så står det nederst, din idiot. HAN SIER JO IKKE DET DA! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er jo ikke sa rart da. De kan jo ikke norsk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 De som oversetter nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Bare meg som irriterer meg over Natinal Geographic-damestemmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg