Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hva med å... ikke senke bilen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Humper/hull og brostein i veien irriterer meg noe sinnsykt. I tillegg så er bilen min senka så det er et helvete bare det kommer en hump, noe som det ikke er mangelvare av på norske veier. Her jeg bor så hender det jeg må ned i første giret og bare gli forsiktig over humpene i 10km/t, og da er det 50 sone, håpløst! 9286929[/snapback] Haha, snakk om tullete ting å irritere seg over når man selv har ødelagt bilen. =D Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Jeg har ikke ødelagt bilen, jeg har bare gjort den bedre. Veivesenet ødelegger bilen min når de ikke fikser veien, men istedet sitter inne å drikker kaffe. Endret 15. august 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har ikke ødelagt bilen, jeg har bare gjort den bedre. Veivesenet ødelegger bilen min når de ikke fikser veien, men istedet sitter inne å drikker kaffe. 9286985[/snapback] Hvis den kjører dårligere på veiene du allerede visste kom til å være som de er, så er den ikke spesielt mye bedre enn før. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Å senke bilen så mye at man faen ikke kommer over en halv fartshump uten å bremse ned i gangfart er helt idiotisk. Hvorfor i huleste senker du bilen så mye? Synes du det ser kult ut? Is it worth it? No. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hvis den kjører dårligere på veiene du allerede visste kom til å være som de er, så er den ikke spesielt mye bedre enn før. 9287000[/snapback] Å joda, det er bedre på de plassene der veien er normal, og så ser det mye bedre ut. Men rett utafor meg, så er det en hump i veien som er så dyp at du må ha suv for ikke å ta nedi, og da er det ikke bare min feil. Den er så dyp at bunnpanna slår nedi hvis jeg kjører borti den, og dette skjedde med fatter'n sin bil, som er like høy som en vanlig bil. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg irriterer meg over folk som kjøper bodykit til bilen til 20 000,- og forventer at de skal overleve på norske veier. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg over: Folk som sier "HVEM SKJERMKORT SKAL JEG VELGE??!?!?!?!?!?!?!?????!?!?" og folk som bruker tusen "?" tegn og folk som ikke kan slå av caps lock.. "JEG KAN HOPPE NED FRA ET HUS TAK KAN DU DET DET KAN DU SIKKERT IKKE!!!!!!" og folk som ikke kan bruke punktum.. sikkert noe mer og. 9286224[/snapback] noe annet som irriterer meg: folk som skriver sms språk eller som skriver f.eks: "eg trenge jelp til å velge harddisk til minj pc de er vanskli å velge så mange å velge melom" GRRR IRRITERENDE 9286382[/snapback] Priceless. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg at 90% av dataene på skolen er Mac. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg at enkelte butikker ikke klarer og informere om at de har endret åpningstider i sommer, og når du kommer på døra så er det stengt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg å være sint. Det er ekkelt, og det hjelper ikke å slå i veggen. Husnøkler,mobillader,fjernkontroll og sokker kommer ikke tilbake av den grunn Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Plutselig voldsomt regnvær er sykt irriterende når man kjører moped kun med shorts og t-skjorte Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Eller når man må gå et sted til vorspiel og det regner. Og når man endelig har fått seg skyss så kommer sola fram Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Irriterer meg over at jeg hadde tannlege-time 08:15 idag... Måtte stå opp 7 (som jeg ikke har gjort på to måneder), kjøre i surt og jævlig regnvær (motorsykkel). Etter legen dro jeg og klippet meg. Frisøren var selvfølgelig et kvarter seint med å åpne, så jeg måtte vente ute i mer regnvær.. Frisøren var en skikkelig bitch av en dame. Klippet alt for mye også, selv om jeg ba hun ikke klippe mye. Dro hjem (i regnvær), og sovna (var så trøtt etter å ha stått opp tidlig). Endret 13. september 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg også over det forbanna været her! Var i byen i dag, men var jo umuli å bevege seg ute uten og få en "liten" sprut fra en bil, eller bli søkkvåt fra skuldrene og ned av regn Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Var i byen i dag, men var jo umuli å bevege seg ute uten og få en "liten" sprut fra en bil, eller bli søkkvåt fra skuldrene og ned av regn 9290374[/snapback] Samme her. Måtte til tider gå inn på kjedelige butikker og vente til det verste regnet ga seg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg også noe helt sinnsykt over at det regner så hardt om natta at jeg ikek får sove pga lyden av regn mot tak og asfalt! Det regner helt seriøst så mye om nettene her! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg iriterrer meg sp grenseløst over den personen som oppfant at skole/jjobb skal starte klokken 8 om morningen. Og jeg er sikekr på at det er samme person som oppfant "jeg har hodepine" samt brostein... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 At jeg er stor i kjeften, utfordrer Zepthyr til minesveiper, taper og må ha "Ida <3 Magnus" i nicket mitt. Jeg må seriøst slutte å være så bråsjekk når det gjelder spill. (selvom jeg eier alle i Mario-kart) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg å være sint. Det er ekkelt, og det hjelper ikke å slå i veggen.Husnøkler,mobillader,fjernkontroll og sokker kommer ikke tilbake av den grunn 9290135[/snapback] Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg