.Marcus Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg at jeg innbiler meg at Heilage ER Optimus Prime Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 6 fot er ikke dypt nok for slike folk. Tenker vi sier 6 meter jeg... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg at jeg innbiler meg at Heilage ER Optimus Prime 9284823[/snapback] Hva får deg til å tro at du innbiller deg det? Jeg irriterer meg forøvrig over norsk sommer. Den er noe skikkelig dritt om dagen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 6 fot er ikke dypt nok for slike folk. Tenker vi sier 6 meter jeg... 9284832[/snapback] Ikke sant... Og viste ikke det med Chris Rock. Det kom helt fra mitt egne skrudde hode Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Folk som skriker innendörs generelt er irriterende, men å sette på en vaskemaskin klokka 6 om morran og la döra til vaskerommet stå vid åpen og döra til rommet mitt stå vid åpen (ca. 3 meter fra hverandre) og attpåtil stå og skrike og jamre om etellerannet. og jeg veit ikke hvordan det er med dere, men jeg klarer ikke å takle höye lyder om morningen. Da er det hodepine med en gang Sometimes i wanna kill my parents 9284654[/snapback] Sånnsett er jeg glad jeg står opp og går på jobb før alle andre har stått opp helger/ferier så våkner jeg av at mutteren kjefter og smeller fordi søstera mi ikke gidder å stå opp, så jeg fatter hva du mener. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Glemte å rekke 3 bussen hjem fra jobb. Så må vente til ti over halv før neste buss går... Og når jeg kommer til stasjonen, må jeg faen meg vente en time på neste buss. Også regner det. Tror jeg tar meg en taxi når jeg kommer til byen... Orker ikke mere regn. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg irriterer meg forøvrig over norsk sommer. Den er noe skikkelig dritt om dagen. 9284848[/snapback] AMEN! irriterer meg og over at dama er på Maderia og eg sitter og ser på regnet. blir Kreta om to uker på oss da Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Irriterer meg over: Folk som sier "HVEM SKJERMKORT SKAL JEG VELGE??!!!?!?!?!?!?!?!???????????!?!?" og folk som bruker tusen "?" tegn og folk som ikke kan slå av caps lock.. "JEG KAN HOPPE NED FRA ET HUS TAK KAN DU DET DET KAN DU SIKKERT IKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!" og folk som ikke kan bruke punktum.. sikkert noe mer og. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg irriterer meg over postkassa til Bleikeråsen 208 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 mye å irritere seg over Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Det var det som irriterte meg mest akkurat i dette øyeblikk, men det er jo mer da. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 noe annet som irriterer meg: folk som skriver sms språk eller som skriver f.eks: "eg trenge jelp til å velge harddisk til minj pc de er vanskli å velge så mange å velge melom" GRRR IRRITERENDE Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg irriterer meg over mange smileyer på rad Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg slenger meg på snakket om folk som spiller musikk høyt på bussen. Det finnes øretelefoner, ingen er interessert i høre musikken deres (eller bråk generelt), lydkvaliteten på mobilene deres suger og jeg hører ikke hardcore hiphoppen jeg har på ørene. ...! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ny ting på lista mi: Søstra mi! Hun er ofte utrolig frekk og motbydelig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg slenger meg på snakket om folk som spiller musikk høyt på bussen. Det finnes øretelefoner, ingen er interessert i høre musikken deres (eller bråk generelt), lydkvaliteten på mobilene deres suger og jeg hører ikke hardcore hiphoppen jeg har på ørene. ...! 9286538[/snapback] Huff..Ja folk som setter på (lame) hiphop på mobilen sin å tror de er så sinnsykt yo! Mye av det samme du sa, men jeg er temmelig enig! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg irriterer meg over postkassa til Bleikeråsen 208 9286269[/snapback] Hea hea. Du kjører post I see? Kor kjører du? 3113 på meg Er faders meg mange ubrukelig folk som ikke vet hvordan man skal stelle med postkassene sine. Et eksemplel er å sette en postkasse inni en busk. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kjører ikke post, men går med avisa Postkassa i 208 er: 1) Plassert ca. i knehøyde 2) Inni en busk 3) Håpløst lokk, lokket med sprekken i er most nedi postkassa. Verste postkassa på ruta! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kjærestesnakkeriet. Altså, de forumparene som bruker tråder til å snakke med hverandre om ting som vi andre absolutt ikke har noen interesse av å vite. 9267774[/snapback] Ja, det er utrolig plagende. Hele deppetråden og andre tråder blir jo spamme over av folk som prater om ting som ikke er for noens interesse og ikke har noe med tråden å gjøre. Skulle åpnet en ny SO så kunne de holdt drittet der. . . Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Humper/hull og brostein i veien irriterer meg noe sinnsykt. I tillegg så er bilen min senka så det er et helvete bare det kommer en hump, noe som det ikke er mangelvare av på norske veier. Her jeg bor så hender det jeg må ned i første giret og bare gli forsiktig over humpene i 10km/t, og da er det 50 sone, håpløst! Endret 15. august 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg