athorb Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Myggstikk. Jeg har ca 20 nå, og antallet bare øker. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Myggstikk. Jeg har ca 20 nå, og antallet bare øker. 9274857[/snapback] Amen! Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 det at det ligger noen i venstre fil på motorveien, og lunker avgårde i 85.. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg synes det er vanvittig irriterende at folk er "opptatt" eller "borte" når de er logget på MSN. Ser det som en åpenbar selvfølge å logge AV MSN når man ikke er tiljengelig, og heller logge på når du kan prate, i stedet for å hore online hele tiden og leke viktig person. Også de som er "opptatt" som irriterer seg over at folk snakker til dem når de med høy sannsynlighet sitter foran skjermen og gjør lugubre aktiviteter uansett - hvis du ikke vil bli snakket til så logg av! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Hender seg jeg setter meg som opptatt så jeg slipper å snake med folk jeg ikke vil snakke med der og da. Er ikke for å leke "viktig" per. Men fordi det er smertefritt for meg og de jeg ikke vil snakke med. Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 At reFX Nexus har funnet ut at versjonen jeg bruker er piratkopiert og muter seg selv når jeg åpner den. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg synes det er vanvittig irriterende at folk er "opptatt" eller "borte" når de er logget på MSN. Ser det som en åpenbar selvfølge å logge AV MSN når man ikke er tiljengelig, og heller logge på når du kan prate, i stedet for å hore online hele tiden og leke viktig person. Også de som er "opptatt" som irriterer seg over at folk snakker til dem når de med høy sannsynlighet sitter foran skjermen og gjør lugubre aktiviteter uansett - hvis du ikke vil bli snakket til så logg av! 9275507[/snapback] Det er sånne som deg som fikk meg til å bare avinstallere hele skiten. At jeg har MSN betyr ikke at jeg har sagt meg villig til å stå på pinne for kontaktsjuke tullinger 24/7 - det er ikke for å leke viktig, men fordi jeg kanskje ikke alltid er i humør til å snakke. Det skal man da altså ha dårlig samvittighet for. Om jeg er avlogget eller opptatt er vel ett fett - begge er signaler om at jeg ikke er interessert i å kommunisere for øyeblikket. Hvis du føler deg ditcha av sånt har du kanskje noe å ta tak i, for å si det sånn. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hørt om å logge av msn? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Irriterer meg at jeg ikke kan si hva som irriterer meg uten å få en munnfull irrelevant pjatt slengt tilbake! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 thadon: Jeg er så kynisk at om jeg ikke føler for å prate med så mange så setter jeg opptatt, selv om jeg er tilstede, så innleder jeg heller en samtale med de jeg vil prate med selv. Så enkelt er det ... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kjærestesnakkeriet. Altså, de forumparene som bruker tråder til å snakke med hverandre om ting som vi andre absolutt ikke har noen interesse av å vite. 9267774[/snapback] Ja, og ikke minst når folk driver og bruker brukernes ordentlige navn i stedet for nick når de skriver på forumet. Hvem faen vet hvem Mons, Lise, Arild og Per er? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kjærestesnakkeriet. Altså, de forumparene som bruker tråder til å snakke med hverandre om ting som vi andre absolutt ikke har noen interesse av å vite. 9267774[/snapback] Ja, og ikke minst når folk driver og bruker brukernes ordentlige navn i stedet for nick når de skriver på forumet. Hvem faen vet hvem Mons, Lise, Arild og Per er? 9276249[/snapback] Mons er en random katt, Lise er planten min, Arild er onkel'n min, og Per er broren til Askeladden. Easy peasy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg er Ståle... -- Irriterer meg at ingen som kan Debian/Linux greier a svare pa sporsmalet mitt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=813005&hl= Er det sa jaevlig vanskelig a dele internett, eller hva jeg ma gjore for a fa det til a virke? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hater folk som kverulerer i diskusjoner og ender opp med stråmannstaktikk Lenke til kommentar
OlaHei Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Myggstikk. Jeg har ca 20 nå, og antallet bare øker. 9274857[/snapback] Jeg er uenig. Jeg har et myggstikk på leggen og det er bare SÅÅ godt å klø på det / Endret 14. august 2007 av OlaHei Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Myggstikk. Jeg har ca 20 nå, og antallet bare øker. 9274857[/snapback] Jeg er uenig. Jeg har et myggstikk på leggen og det er bare SÅÅ godt å klø på det / 9277007[/snapback] Helt til du slutter å klø. Er avhengigskapende. Jeg har ett på ankelen som jeg gnikker konstant på. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Et skikkelig ris til haugenbok.no!! Bestilte to Harry Potter bøker den 7. august. Deathly Hallows fra bokkilden.no og Halvblodsprinsen fra haugenbok.no siden leveringstida på bokkilden var lang. Til min gledelighet kom Deathly Hallows 3 dager etter, mens Halvblodsprinsen så jeg ingenting til. I går sendte jeg en mail til dem og spurte hvorfor det tok så lang tid. Svaret fikk jeg i sted og er følgende: Hei Beholdningen var feil og vi har ikke hatt dette utgaven inne siden 20 juli. Må få sjekket nærmere om vi klarer å skaffe den likevel selv om importør sier de ikke vil få den inn igjen. " WTF?! I annonsen stod det "På lager" og "Leveringstid: 3-6 dager". Ordren var "Ferdig behandlet" også. Makan til sløvhet har jeg ikke sett. Ikke fikk jeg noe beskjed om det heller. Nå er humøret skikkelig nede. Oppdatering: Som kompensasjon får jeg nå tilsendt pocket versjonen gratis. Bedre enn ingenting det. Håper de ikke f***** opp denne gang også. Endret 14. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Helt til du slutter å klø. Er avhengigskapende. Jeg har ett på ankelen som jeg gnikker konstant på. 9277042[/snapback] Mystikk, de vil ikke stikke meg, så jeg merker ingenting... irriterer meg over lav fart på veien.... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 MC-DELER Jeg bestilte pakke der onsdag kveld. Den ble ikke sendt torsdag. (skulle sende den på fredag sa de) Den ble ikke sendt fredag. Den ble ikke sendt mandag. (de lovte de skulle sende den) Tirsdag skulle de sende den med da kommer de med at delene ikke er på lager. Greit, det er ferie og kanskje mindre folk på jobb, men altså det tar ikke 4 dager ++ for å pakke en pakke og deretter finne ut at delene ikke er på lager!! MC-deler skal jeg ALDRIG bestille fra mere, og ja, jeg irriterer meg grenseløst over de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg