Killer_DT Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 True henne tilbake det, la henne få smake sin egen medisin. 9269434[/snapback] Da er det jo rasisme 9269668[/snapback] Tullet du? Eller var det noe jeg gikk glipp av? Hvorfor var det rasisme å la henne smake sin egen medisin? Naboen min er uføretrygdet, samtidig som han driver svarteverksted, 5m fra stuevinduet mitt. Han vekker meg hver dag. Så jeg lar han smake sin egen medisin hver kveld med stuevinduet åpent (som han blokker med sin nydelige garasje), fra kl23 til 0300, og høy musikk. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen har ikke skjønt pakkiser enda: Når de irriterer deg, DA er det greit. Men med èn du snur det tilbake, er det rasisme. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen har ikke skjønt pakkiser enda: Når de irriterer deg, DA er det greit. Men med èn du snur det tilbake, er det rasisme. 9270392[/snapback] Vel, du kan jo begynne å kalle dem noe annet enn pakkiser.. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Mamma er hjemme, DET irriterer meg. Hu maser og stille dumme spørsmål. Ikke kan jeg bråke og spille musikk når hu er hjemme heller. Hun har feire ei hel uke til Jeg kommer til å gå på veggen! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 True henne tilbake det, la henne få smake sin egen medisin. 9269434[/snapback] Da er det jo rasisme 9269668[/snapback] Tullet du? Eller var det noe jeg gikk glipp av? Hvorfor var det rasisme å la henne smake sin egen medisin? Naboen min er uføretrygdet, samtidig som han driver svarteverksted, 5m fra stuevinduet mitt. Han vekker meg hver dag. Så jeg lar han smake sin egen medisin hver kveld med stuevinduet åpent (som han blokker med sin nydelige garasje), fra kl23 til 0300, og høy musikk. 9270375[/snapback] Jeg vet jo at det da ikke er rasisme, men hun kan bruke det som et argument for at hun "vinner" hvis dette fortsetter. Og dersom en hvit gjør noe negativt mot en som ikke er hvit er det automatisk rasisme i dems favør. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det er så tullete det med rasisme på den måten,tror dere virkelig de ikke spiller på det bevisst? DRIT I DET og behandl naboen som en annen nabo uansett etninsk opprinnelse..Det er bare tull det der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg sa bare til hu at det er ikke slik vi løser problemer her i landet og at det hun drev med faktisk er ulovlig. 9269448[/snapback] Akkurat dette her er på grensen til rasisme. Det er ingenting galt med å kalle en utlending dum, men når det er sånn man kaller personen dum, altså ved å antyde til at det er rasen/hudfargen/nasjonaliteten som er årsaken til at personen er dum, så er det en smule rasistisk. Kall henne gjerne dum, men sier du noe du ikke hadde sagt til en hvit person så er det forståelig at en person ville følt seg truffet av forskjellsbehandling. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Er det noen som faktisk har sagt at hun er mørkhudet? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 ting som irriterer meg - når pcen henger seg opp - når folk maser - lærere som tror jeg har peil på alt bare fordi jeg hjalp dem med dvd spilleren - folk som tror jeg er datanerd bra fordi jeg hjalp en med og instalere et program - folk som tror de er så kule - fjortiser - folk som maser på msn - folk som har utrolige lange nick på msn - at jeg er singel - at skolen starter snart - at foreldrene mine tror jeg liker alle venninene mine og maser om dem konstant - kunder på jobben som må stoppe opp midt i veien for og ta seg en prat mens jeg kommer med et ustabil pall på 250kg - kunder som maser - kunder som ikke ser at varen de leter etter er rett forran dems - unger som løper rundt i butikken - unger som tror de er så kule og prater så høyt at jeg kan høre dem fra den andre siden av butikken - at rommet mitt er så lite - at det er så varmt på rommet mitt - at det er edderkopper i nærheten - eksem puh dellig og få det ut ass Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Akkurat dette her er på grensen til rasisme. Det er ingenting galt med å kalle en utlending dum, men når det er sånn man kaller personen dum, altså ved å antyde til at det er rasen/hudfargen/nasjonaliteten som er årsaken til at personen er dum, så er det en smule rasistisk. Kall henne gjerne dum, men sier du noe du ikke hadde sagt til en hvit person så er det forståelig at en person ville følt seg truffet av forskjellsbehandling. 9270999[/snapback] Ja er nok sant det men jeg visste hun ville holde kjeft om jeg sa det sånn Er det noen som faktisk har sagt at hun er mørkhudet?9271733[/snapback] Hun er somalier... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 At visse personer som har sett meg lite i sommer går og bruker det som en spøk får og påpeke at jeg er nerd... Herrgud han som sa det var i ballbingen og jeg spiller ikke fotball...Føler noen seg truffet ...FN! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 De svære myggene som flyr rundt inne i huset om kvelden er så jævla irriterende! (hva heter de, stankelbein?) igår fikk jeg ikke sove før etter 1 time fordi jeg hørte en rett ved puta mi har en lighter ved meg på rommet mitt nå, just in case.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Denne tråden de siste par dagene, og... At folk aldri tar telefonen når en ringer. Telefonen er ikke der bare for å lage lyd, noen prøver å nå dere , for svarte! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Akkurat dette her er på grensen til rasisme. Det er ingenting galt med å kalle en utlending dum, men når det er sånn man kaller personen dum, altså ved å antyde til at det er rasen/hudfargen/nasjonaliteten som er årsaken til at personen er dum, så er det en smule rasistisk. Kall henne gjerne dum, men sier du noe du ikke hadde sagt til en hvit person så er det forståelig at en person ville følt seg truffet av forskjellsbehandling. 9270999[/snapback] Ja er nok sant det men jeg visste hun ville holde kjeft om jeg sa det sånn 9271782[/snapback] Som ikke akkurat hjelper på din påstand om at du ikke er rasistisk. - Å måtte ta Ibux hver dag. Endret 13. august 2007 av co2 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Små glass irriterer meg, jeg må jo fylle opp glasset igjen 50 ganger under middagen. Når jeg flytter på hybel skal jeg kun ha 0,5l glass eller større. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Små glass irriterer meg, jeg må jo fylle opp glasset igjen 50 ganger under middagen. Når jeg flytter på hybel skal jeg kun ha 0,5l glass eller større. 9272614[/snapback] Støtter den der, altså! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Som ikke akkurat hjelper på din påstand om at du ikke er rasistisk.9272211[/snapback] Ok da så er jeg litt smårasistisk mot de som fortjener det. Men det forandrer ikke det fakum at hun oppførte seg som et rasshøl mot noen unger som ikke var verre enn det hun godtar fra sine egen unger... Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 At folk sier de har en avtale med deg og ikke holder denne avtalen sånn at jeg må betale over 500 kr i frakt med POSTEN!!!!! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) når en avtaler med en på jobben at han jobber for deg den dagen, for og så komme tilbake og finne ut at han ikke dukket opp, og skaper en masse problemer Endret 13. august 2007 av jealei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg