Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
True henne tilbake det, la henne få smake sin egen medisin. ;)

9269434[/snapback]

Jeg sa bare til hu at det er ikke slik vi løser problemer her i landet og at det hun drev med faktisk er ulovlig.

 

Og ikke minst så holder ungene hennes på med akkurat det samme som dem.

Lenke til kommentar
True henne tilbake det, la henne få smake sin egen medisin. ;)

9269434[/snapback]

Da er det jo rasisme :hmm:

9269668[/snapback]

DET er også noe som irriterer meg. Utlendinger som oppfører seg som idioter, men så fort noen kjefter tilbake eller sier at de ikke liker dem så er det rasisme.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For ordens skyld: Generelt sett så har jeg ikke noe imot utlendinger. Bare de som oppfører seg som idioter. (deriblandt naboen min)
Lenke til kommentar
True henne tilbake det, la henne få smake sin egen medisin. ;)

9269434[/snapback]

Da er det jo rasisme :hmm:

9269668[/snapback]

DET er også noe som irriterer meg. Utlendinger som oppfører seg som idioter, men så fort noen kjefter tilbake eller sier at de ikke liker dem så er det rasisme.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For ordens skyld: Generelt sett så har jeg ikke noe imot utlendinger. Bare de som oppfører seg som idioter. (deriblandt naboen min)

9269704[/snapback]

 

 

jeg hadde et sånt tilfelle når jeg jobbet på tusenfryd en gang i tiden, som parkeringsvakt.

vi hadde kun lov til å slippe handikappede, motorsykler, busser og utrykkningsfartøy opp til hovedinngangen. anyways, en dag kom en pakistaner (tror jeg) og ville opp. jeg sa et det går desverre ikke, og jeg sa han skulle parkere hos de andre vanlige besøkende. han protesterte og lagde masse trøbbel, så jeg henta sjefen min. han sa det samme som meg, og pakistaneren sa at dette var grov rasisme og han "skulle hente noe", så dro han. vi gikk ut ifra at han skulle hente et våpen eller flere folk, så sjefen min måtte bli borte fra jobb 2 uker for sikkerhets skyld, og politiet ble tilkalt. Det var siste året jeg jobba der hvertfall :p

Lenke til kommentar

Og da tar vi en liten pause her mens moderator rydder. Et godt tips for denne trådens velvære er at dere ikke irriterer dere over hverandre. Det blir det bare bråk og uvennskap av.

 

Edit: Og så åpner vi igjen.

 

Vi vil ikke se mer kommentarer rettet mot andre brukere her. Det er i strid med retningslinjenes punkt 1:

 

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

Reaksjoner tas som vanlig på PM, ikke her i tråden.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
At noen hele tiden lager den "The Neverending Story, for de minste i huset" når den alltid blir stengt etter fem sider, gi faen i å lage den når dere vet den blir stengt. + At den er ikke morsom lenger, alt er oppbrukt.

9270145[/snapback]

Det er den samme som åpner den hver gang. Og han er moderator og er den eneste som har lov til å starte en slik tråd. Han gjør det som regel på en lørdag og stenger den natt til søndag :)

Lenke til kommentar
At noen hele tiden lager den "The Neverending Story, for de minste i huset" når den alltid blir stengt etter fem sider, gi faen i å lage den når dere vet den blir stengt. + At den er ikke morsom lenger, alt er oppbrukt.

9270145[/snapback]

Det er den samme som åpner den hver gang. Og han er moderator og er den eneste som har lov til å starte en slik tråd. Han gjør det som regel på en lørdag og stenger den natt til søndag :)

9270166[/snapback]

 

Ah, ok. Liker ikke tråden... Samler han opp til et "Neverending" eventyr eller...

Lenke til kommentar
Å utsette problemet løser ingenting...

9270211[/snapback]

Alle de gangene jeg har sett moderatorer stenge tråder midlertidig har det pågått en opprydning der. Tråden blir stengt for at en opprydding skal kunne gjøres uten at ny spam og off-topic skal komme mens man rydder opp. Så blir den åpnet med en advarsel om at ny spam og off-topic vil føre til advarsel. Og da kommer det ikke mer spam eller OT.

 

Ah, ok. Liker ikke tråden... Samler han opp til et "Neverending" eventyr eller...

9270212[/snapback]

Han skal gi ut bok og si at alle historiene er diktet opp av han. :ph34r:

 

At folk som meg stjeler post nummer 6000.

9269324[/snapback]

Neppe. :tease:

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Ah, ok. Liker ikke tråden... Samler han opp til et "Neverending" eventyr eller...

9270212[/snapback]

Det er vel meste det at tråden har vært populær, men for å unngå at det blir startet 100 lignende tråder og unødig spam så har de bestemt at kun de "offisielle" slike trådene skal være lov. og de skal kun være åpne i korte tidsperioder :)

 

BTW: om du ikke liker tråden så er det vel bare å unngå den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...