Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at jeg er så daff, jeg gidder overhodet ingenting. Tror det skyldes all ølen og jegeren jeg hadde i meg i går. Hadde hetetokter i hele natt slik at jeg heller ikke fikk sove, og i tillegg så stod jeg opp kl 5 på natta og trodde det var morran, var ganske fjern da gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir ikke trøtt, kan være våken til 4-5 bare jeg har noe å gjøre, etter det legger jeg meg fordi det er så kjedelig. Ligger vel i 30-60 min med å prøve å sove før jeg endelig dupper av.

 

Fikk litt lyst til å se hvor lenge jeg kan være våken, søvnen må jo komme innom en gang(uten å tvinge den på meg). Har vært slik i 2-3 uker nå.

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke trøtt, kan være våken til 4-5 bare jeg har noe å gjøre, etter det legger jeg meg fordi det er så kjedelig. Ligger vel i 30-60 min med å prøve å sove før jeg endelig dupper av.

 

Fikk litt lyst til å se hvor lenge jeg kan være våken, søvnen må jo komme innom en gang(uten å tvinge den på meg). Har vært slik i 2-3 uker nå.

Samme her. :(

Lenke til kommentar
Kjærestesnakkeriet. Altså, de forumparene som bruker tråder til å snakke med hverandre om ting som vi andre absolutt ikke har noen interesse av å vite.

9267774[/snapback]

 

Neida bare kooooselig det vettu. Aner vi litt misunnelse borti hjørnet? :whistle:;)

9267922[/snapback]

Haha, jepp. Når Neppe snakker om hvordan han puler Julie og jeg kjenner kvalmen stige, så er det nok sjalusien som biter tak i meg. =D

Lenke til kommentar

sykt irriterende at katten min løper skrikende inn i rommet mitt med en feit mus i kjeften! jeg er for trøtt til å jage henne ut, så jeg bare liger der og er sur :realmad:

så er katta spesielt grei når hun går rett under meg; under senga og begynner å knaske i seg musa så jeg ikke kan unngå å høre det! og etter måltidet ligger det som regel et hode, en magesekk eller en blodflekk igjen :sick::realmad:

Lenke til kommentar

""Vi vil meddele at en eller flere varer i din bestilling har blitt forsinket. Dessverre kan vi ikke gi deg en eksakt leveransedato, men lover at du skal få dine varer så fort som mulig.""

 

Forbanna søppelhuer.

 

 

Er så typisk CDON at det tar 8dager før de i det hele tatt klarer å sende en bestilling. Ikke første gangen det har skjedd for å si det slik.

Nå sier de vel at den ikke er på lager alikevel, men kommer asap.

 

""blabala, vi takker for din forståelse for dette.""

Lenke til kommentar
""Vi vil meddele at en eller flere varer i din bestilling har blitt forsinket. Dessverre kan vi ikke gi deg en eksakt leveransedato, men lover at du skal få dine varer så fort som mulig.""

 

Forbanna søppelhuer.

 

 

Er så typisk CDON at det tar 8dager før de i det hele tatt klarer å sende en bestilling. Ikke første gangen det har skjedd for å si det slik.

Nå sier de vel at den ikke er på lager alikevel, men kommer asap.

 

""blabala, vi takker for din forståelse for dette.""

9268578[/snapback]

 

jeg har handlet mange ganger på cdon aldri noe forsinket, eller 2 cd`er som de ikke hadde inne de var i postkassa 4 dager etter.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte meg klær. Når jeg hadde bestilt så var det oppført forventet leverings tid i uke 31. Noen dager senere var det oppført uke 32. Greit nok med en uke.

 

Men når jeg så idag, så var det oppført uke 34. Ble litt irritert, sendte mail til support om hvorfor datoen bare skyves og skyves.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...