Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

* _38990409_krekar_body203.jpg

* Islam

* Fundamentalistiske muslimer

* Iran

* Fotballdommere som dømmer feil

* Folk som skriver idag, igår, imorgen, ifra osv.

* Doping innen idrett

* Norske bilavgifter

* MYGG!

* Invandrere som faktisk oppfører seg som drittsekker og når man kommenter deres dårlige oppførsel kaller de deg for rasist

* Den elendige viljen Norge AS har til å bruke penger på oss selv

 

Er en del flere, men kommer ikke på dem atm.

6420452[/snapback]

 

 

Det er ytterst sjelden jeg har vært mer enig med noen her på forumet.

 

:----D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når man akkurat har driti og kjenner fem minutter etterpå at det klør i rassen.

 

Da er det bare å gå tilbake og tørke seg litt ekstra.  :innocent:

 

:!:

 

Edit: Hva har din mor gjort jollegut?

6428081[/snapback]

:!:

 

Tipper det er et problem flere voksne mennesker enn meg støter på en gang i blandt. :yes:

Lenke til kommentar
* Folk som spør deg om noe på sms, du svarer og spør om et spørsmål selv, men får ikke tilbake

* Folk som kaller trance for TECHNO. FFS

* DYR bensin

* Å hjelpe folk med daemon tools når jeg skal installe sysworks for dem, det går greit frem til serial, men når de skal activate funker det bare ikke

* Folk som spyr på dassen min når jeg har party, uten at de har vett til å si ifra. Det betyr at JEG må vaske dagen etter når ALT har stivna :|

* Svartinger som snyter på skatten min. FØY

* Folk som snakker når vi ser på film hos meg; FAEN. ER DET SÅ JÆVLIG VANSKELIG Å VÆRE STILLE UNDER EN FILM?

* Pepsi

* Folk som ligger i 55 i 60 sona. ARG

* Å være klam

* Dau cola

6424610[/snapback]

Enig i alle disse :hrm:
Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg grenseløst er utallige unge mennesker jeg har diskutert politikk med, som vil stemme Ap av den grunn at de ikke har særlig peiling på politikk. De har den oppfatning at Ap er det som er "akseptert", og siden de ikke vet hva de står for, stemmer de på dette partiet.

Lenke til kommentar

Hater det nære miljøet her på forumet hvor noen tydeligvis kjenner hverandre bare fordi de horer i Siste Ordet 5-tråden. Faen ta, et forum skal være hardt, kaldt og kynisk. Så ned med Siste Ordet 5.

 

Og faen ta den ostetråden, hele opplegget suger marinert hjortekølle i helvetet. Og når folk tar det videre i signaturen sin, da er det faen meg nok.

Lenke til kommentar

På tide at jeg skriver min egen liste:

 

- Å bette høyt fordi du sitter med tre like, også får motstandern høyere tre like på river.

- Folk som bruker ordet rasist over en lav sko.

- SO5, uten tvil.

- De skråsikre, påståelige og irriterende nykomlingene i "OT-Baren". :]

- Islam.

-Blitz.

- "Raddis-stilen."

- Butikker som overpriser klærne sine, når du nettopp har sett samme t-skjorten i en annen butikk 300 kr. billigere. Så nekter de blankt på at det kan stemme. :)

- Dårlig service.

- Når det bare er kaldtvann igjen i dusjen.

- 45 km/t

- Hakk i cd'een.

- "Lesefeil".

- Spam.

- Kvinnfolk som absolutt skal ha meninger om alt. Og som absolutt nekter for at det kan være en annen side av saken.

- De SoM SkRiVeR zÅnN hEr pÅ mZN.

 

 

:]

Lenke til kommentar
øyh.. hva betyr det SO5 greiene for noe? kanksje jeg hater det også ;)

6433690[/snapback]

 

SO5 Står for Siste Ordet 5 og er en bedriten spam-tråd. Den er ekstremt hatbar, her er et fåtall av grunnene.

 

*Virker som om den er fritatt far mange av reglene her på forumet, mtp. spamming osv

*Kun personer som horer der 24/7 skjønner hva diskusjonen dreier seg om.

*Den er en grunn til at andre tråder stenges, fordi mods ser på tråden som den eneste tråden der det er lov å diskutere dagligdagse hendelser. Bl.a ble forrige snustråd stengt av uforklarlige grunner, men som bunnet ned i SO4/5.

*Folk i tråden oppfører seg som om de kjenner hverandre fordi de har sittet i tråden.

*Jeg hater de fleste av topp-posterene i tråden.

 

Noen av grunnene. SO5 er et ekstremt hatbart objekt.

Lenke til kommentar

 

Nei tenk om du hadde sagt et stygt ord om den. Da hadde kanskje ikke Herr Bruun eller Bundy (!) tatt deg med i den kule klubben deres. SO er og blir en tapt sak på dette forumet, og det er visstnok postcounten som bestemmer hvem som er "kongen" i SO. :roll:

6433886[/snapback]

Topp 5:

 

JoachimR 1738

Bundy 1696

Skarstad 1600

Herr Brun 1530

Shikaru 1360

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...