Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HIF Mamma?

 

 

Nei, RIP funker fint.

9263254[/snapback]

 

Men synes du ikke at det er synd at engelske ord/settninger erstatter gradvis norske ord /settninger?

9263557[/snapback]

Egentlig ikke. Språk har utviklet seg naturlig i tusenvis av år, og hver generasjon føler at den neste generasjonens slang og påvirkning er negativ. Man sier taxi i stedet for drosje og TV i stedet for fjernsyn, uten at noen klager på dette - det er bare disse nye tingene som RIP og kidsa (for barn) som vi reagerer på.

Lenke til kommentar
R.I.P Madeleine!

9263354[/snapback]

Haha pure evul! :D

 

 

- Irriterer meg at jeg og dama passa så utrolig bra sammen, også skulle hu selvfølgelig fucke forholdet litt opp med å holde masse hemmeligheter for meg selvom jeg veit hun har dem, og at hun har fortalt meg "Det får du aldri vite" flere ganger. Det har vært som å få en nål gjennom hjertet hver gang. Men for all del, vi har det jo veldig bra sammen fortsatt ... Bare håper det fikser seg. :)

 

- Irriterer meg at det har nok en gang blitt fuckings mye rot inni rommet mitt, og at

det tar år og dag og rydde opp alt.

 

- Det irriterer meg også at jeg hele tiden drøyer med å kjøpe nytt databord og

datastol, fordi det har jeg trengt veldig lenge nå.

 

- Også irriterer det meg at jeg ikke har kasta det gamle skapet med masse gammelt data ræl som disketter, ubergamle programmer på CD og mapper o.s.v.

 

-Det irriterer meg også kraftig at museledningen alltid skal fucke seg opp så jeg må gå bak PCen og fikse litt på den, også ender jeg ofte med å bare røske skikkelig hardt så ting kan bli ødelagt.

 

- At alle strømuttak er så jævlig vanskelig å komme til p.g.a alt rotet og dritt databord.

 

- At når jeg først er keen på å begynne med filming og videoredigering så finner jeg ikke den jævla ladern til videokameraet (Som by the way ikke hadde en dritt strøm når jeg skulle først bruke det)

 

- At webcameraet mitt suger så heftig at det ikke er noe vits å filme med det engang. Kontrasten og mpx suger så balle.

 

- At jeg alltid bare refresher forskjellige HW sider som jeg egentlig ikke har noe bruk

for å se på når jeg kjeder meg.

 

- At de trådene jeg faktisk liker å se på på HW bruker år og dag før det kommer nye innlegg.

 

- At jeg har kjedet meg så mye i sommer og at jeg heller burde hatt et stort filme prosjekt eller lignende.

 

- At jeg fikk så vondt i ryggen og føttene når jeg var på Metallica konserten. Jeg er rett og slett ikke i stand til å stå opp og ned i 7 timer og jeg er i god form. Alltid slitet med det, litt dårlig rygg spesiellt.

 

- At jeg kanskje er plattfot (Er ikke sikker) og enda ikke har brydd meg om å kjøpe noen gode såler til skoene mine. Kjenner det alltid ganske fort under føttene når jeg går rundt.

 

- At jeg ikke kjøpe flere dvder og programmer når jeg var i Thailand for 3 år siden for 10 spenn og lignende.

 

- At det ofte er noe gærent med internettet hos pappa så jeg ikke får lastet ned noe fra Limewire.

 

- Som flere andre her hater jeg også hele Madeleine saken, det har fått alt for mye oppskryt, og det skjer så utroooolig mye verre ting her i verden.

 

- At det drøyer så lenge før jeg får ny PC. Den PCen jeg sitter på nå har bare 512 mb ram, 2ghz prossessor og et jævlig dårlig grafikkort, så det går ikke engang å innstallere Adobe Premiere Pro 2 her ...

 

- At det tok så lang tid før Adobe After Effects funka for meg. Hvis jeg bare hadde fått det til å funke for flere uker/måneder siden, kunne jeg ha blitt ganske god på det.

 

- At dama mi er så mye borte.

 

- At ikke 18åringer kan kjøpe sprit.

 

- Irriterer meg grenseløst at sprit er så jævla dyrt.

 

- At jeg faen ikke klarer å skaffe noen jobb bare pågrunn av at jeg er 15 år. Jeg mener selv jeg kunne gjort en bedre jobb en mange jeg ser på f.eks bensinstasjonene og matvarebutikkene rundt omkring.

 

- At jeg enda ikke har kjøpt noe DVDskap, og at siden jeg ikke har jobb, har jeg ikke penger å bruke på DVDer heller.

 

- At jeg ikke har festa og vært på fylla før i sommer. Det er jo så jævlig gøy med venner hvertfall ...

 

- At jeg ikke klarer å fulge med på noen som helst serier, selvom jeg gjerne skulle kunne gjøre det.

 

- At jeg irriterer meg over så mye, selvom det kanskje er litt klassisk å si.

 

- At jeg ikke klarer å spise opp hele rullekebaben på Balkan i Ski.

 

- At jeg er så sjeldent kjøper klær på senteret.

 

- At jeg er sulten nå, fordi jeg var så ivrig på å skrive ting som irriterer meg.

 

- At jeg så skjeldent spiser, når jeg har så mye digg i skapet.

 

- At det tar så utrolig kort tid å drikke opp en halvliter skjokolade melk, så må jeg blande meg ny hele tiden.

 

- At jeg ikke klarer å bruke lang tid på å drikke. Drikker alltid opp brus og gode

drikker så fort.

 

- At det er innstallert så mye drit på PCen som jeg ikke trenger, men samtidig ikke kan slette fordi pappa påstår han kanskje kan ha bruk for dem engang i fremtiden.

 

- At jeg overbryr meg om alle ting som har med kjæresten min og forholdet mitt og gjøre. Tenker på det dag og natt og er alltid nødt til å drøfte småproblemer med alle kameratene mine og venninne mine. De blir jo nesten en del av forholdet :hrm:

 

- At 360 Elite koster så jævlig mye mere bare for at det følger med en HDMI kabel, 60 gig mere harddisk og litt svartmaling. Ærlig talt hvor mye koster egentlig de tingene der? Og jeg som akkurat har fått meg 32 " LCD TV hos morra mi, så får jeg ikke utnyttet den maksimalt med tanke på HD. Fordi jeg bare får meg vanlig 360.

 

- Strenge foreldre som ikke tenker. (Mine foreldre er ikke strenge i det hele tatt, men tenker sånn generellt). Er så mange foreldre som ikke tenker klart ass.

 

- At jeg har så lite sanger på denne PCen og at jeg ikke orker å laste ned mere.

 

- At dama mi sender så korte meldinger for tida. Sendte henne en 3sms lang søt natta melding og fikk 7 ord tilbake. 3 av ordene likte jeg godt, men hu kunne jo faen meg skrivd noe til meg også da.

 

- At jeg nok engang har begynt å sove drit lenge. Sto opp klokka 15:15 i dag, sovna tidligere enn vanlig også. Sovna i 03:45 tida.

 

- At jeg klarte å sette meg på kø til en videregående skole som jeg ikke vil inn på alikevell fordi jeg kommer til å få det veldig fint der jeg går nå. Selvom jeg sannsynligvis ikke kommer inn med det første da.

 

- At så og si alle jenter har masse hemmeligheter og har gjort så jævlig mye dritt i livet sitt. Snakker ikke bare om dama mi, men når jeg spør venninne mine viser det seg at alle har sånne dype hemmeligheter om sånn dritt de har gjort. Hva faen liksom? Alle venna mine (gutter altså) har så og si ikke gjort en dritt galt. Vi er jo rene englebarn i forhold til jenter. Hvorfor?!

 

- At hele dagen min nok engang går til spille, bare foran denne PCen og tøse rundt på HW og MSN.

 

- At jeg ikke er så keen på å spille Stepmania lenger.

 

- At tvledningen som skal gå inn i TVen min hos morra mi ikke har sånn duppeditt som gjør at jeg faktisk kan sette den inn i TVinngangen på TVen.

 

- At det har vært så mye dritt vær i sommer.

 

- At min stor-til-liten jackconverter er herpa så lyden på mine headphones er litt fucka av og til.

 

- At jeg har så jævlig dårlige høytallere som gjør at lyden blir dårlig når jeg spiller høyt.

 

- At dama mi aldri er på MSN, når jeg ALLTID er det. Så det ender opp med at jeg har prata mange timer hver eneste dag med besteveninna hennes på MSN. Mens bare noen få meldinger med henne. Føles litt rart og dumt. Selvom PCen til dama er jo herpa da.

 

- At pappa har lagd masse lasagne som jeg skulle spise, også spiste jeg kebab i går i stedet. Det var egentlig litt dumt av meg.

 

- At det er sånn sted på kjeven min det vokser ut masse skjegg nesten dagen etter jeg har barbert meg. Og det er bare det lillestedet det vokser så fort.

 

- At jeg har en liten hvit flekk på magen som jeg ikke vet hvordan jeg har fått eller hva er. Ser ut som jeg har blitt skutt med en rifle eller noe.

 

- At moderatorene her av og til er overnøye, og av og til er sløve. Altså, jeg veit dere ikke er noe umenneskelige, men noen ting kunne blitt endret på altså. Som at den og den tråden ikke trengte å bli stengt, og den og den kunne blitt stengt.

 

- At det er så lite folk på MSN da jeg faktisk er keen på å snakke med folk.

 

- At alle andre er så kort oppe. Jeg legger meg i 3-4-5 tida, mens de fleste andre legger seg i 1-2 tida.

 

 

Har vel egentlig mye mere, men ikke som jeg kommer på akkurat nå.

Lenke til kommentar
Hvis hun dør så blir det sånn som Nokas Ranet... Det tar jo aldri slutt!

9263429[/snapback]

 

Heh, ja noen må jo ha drept henne, og da fortsetter letingen på de/dem. Damn!

9263516[/snapback]

 

Masse folk som påstår de har sett henne overalt. Bare for å få litt PR. "Ja, jeg så henne på REMA igår, sverger! :cry: "

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...