Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og den stygge ord delings feilen i Tele2 sin reklame for W880, "Musikk Mobil"
:!:

At vi fikk reklame fra noe som heter "Frihetslånet" her idag! Get a real job, fuckers!

Det som derimot ikke irriterer meg, er at de sendte med en ferdigfrankert konvolutt. Som fylles med rask, og brukt dasspapir, muhahahah! :xmas:

Lenke til kommentar
Og den stygge ord delings feilen i Tele2 sin reklame for W880, "Musikk Mobil"
:!:

9259200[/snapback]

 

Det var meningen. Når jeg først poster ett innlegg der jeg klager over orddelingsfeil så sjekker jeg innlegget mitt ganske bra først, men lagde den ekstreme feilen der med vilje :cool:

 

En ting til som irriterer. Får ikke spilt av de jæ**** sangene jeg laster ned fra iTunes i WinAmp :realmad::wallbash:

Lenke til kommentar
Og den stygge ord delings feilen i Tele2 sin reklame for W880, "Musikk Mobil"
:!:

9259200[/snapback]

 

Det var meningen. Når jeg først poster ett innlegg der jeg klager over orddelingsfeil så sjekker jeg innlegget mitt ganske bra først, men lagde den ekstreme feilen der med vilje :cool:

 

En ting til som irriterer. Får ikke spilt av de jæ**** sangene jeg laster ned fra iTunes i WinAmp :realmad::wallbash:

9259372[/snapback]

Det kalles DRM. Kjøp heller fra eMusic.com.

Lenke til kommentar
They'll never see it coming ...  :D Jeg vil også ha konvolutt!

9259239[/snapback]

Hørte en gang at noen hadde teipa på konvolutten på ei diger pappeske, fylt den med ALT mulig slags skrammel og søppel, og fikk faktisk sendt den også!

Av frykt for at "Frihetslånet" gjennomskuer en slik plan, sender jeg litt bæsj til dem, siden det ikke vises gjennom konvolutten.

 

Åh, som jeg skulle vært flue på veggen der, når den åpnes..... :!:

Lenke til kommentar

Hva er "Frihetslånet"?

 

folk inne på forumet som filosoferer om ting de ikke har peiling på...

og folk som forteller eller lurer på hvorfor ikke folk her inne er kristne eller hva det nå enn skal være... det kaster et utrolig dårlig lys over relgionen eller temaet....

9260393[/snapback]

 

 

Det heter religion. Irriterer meg over at mange ikke klarer å skrive "religion".

Og jeg er enig med deg, hvorfor kan de ikke akseptere at folk ikke gidder å tro på en tosk i en såkalt himmel når det ikke finnes bevis for at han finnes.

 

Irriterer meg at folk krever at jeg skal tro på en gud som ikke gidder å hjelpe en 23-åring som skal dø om 1-2 uker.

Lenke til kommentar

Det er irriterende med caps lock, og bruken av R.I.P blandt norske ungdommer, hvorfor ikke oversette "Rest In Peace" på Norsk? Det høres omtrent like bra ut, om ikke bedre. Hvil i Fred høres så mye bedre ut og vist du virkelig er glad i noen som har død så skriver man ikke "RIP mamma" (dette peker på alle de dumme jentene/guttene på Nettby som spammer alt mulig dritt i nyhetene på forsiden.)

 

+Det en smule irriterende at alle fjortiser har blitt skikkelig Carebear angående den lille ungen (Madeline var det hun het) som er blitt kidnappet, når det faktisk skjer jævligere ting en at ungen til en rik familie blir kidnappet.

 

Folk må bli smartere.

Endret av grimsbo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...