Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Second that...

Irriterer meg utrolig at jeg får ikke spille med deg og andre i guildet snart.

9248002[/snapback]

Jeg mener det seriøst. Jeg var sånn ca 60% på vei til gråten.

Det var jo bare 80 dager igjen :( Nå er det plutselig over 200.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg så forferdelig over at jeg ALDRI klarer å si ting jeg må si!

Situasjonen er slik: Denne helga er den aller største festen i løpet av hele året her i byen min. Jeg er invitert på to vorspiel, ett som er for vi som trener på treningsklubben min, og et for alle som begynner andre året på videregående etter ferien. Jeg takket ja til den første invitasjonen, men ombestemte meg etterpå, så måtte jeg selvfølgelig si i fra at jeg ikke kommer på treningsklubb-vorset, men jeg klarer bare ikke å få sagt det. Jeg rekker ikke begge vorsene heller. Så står jeg der da, og snakker med han som har arrangert vorset, og tenker "Nå må du si det! Kom igjen, si at du ikke kommer. Det går bra" men neeeeiiidaaa, så nå har jeg ennå ikke sagt i fra at jeg ikke kommer. Jeg er så dum :no:

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, Fox :p

Uansett, jeg drar på det vorset som IKKE er det jeg ble invitert til først (treningsklubb), men jeg har ennå ikke sagt i fra at jeg ikke kommer på det, så nå må jeg dikte opp en unnskyldning :shrug:

Lenke til kommentar

Er så satans forbanna! Fikk en laks på kroken idag, og samtidig går senet til helvete, så jeg må ta inn for hånd, og du kan jo tenke deg.

Fikk den helt opp til båten, så river den til så fingrene nesten går, og så ryker senet.

FY FAENS JÆVLA DRITTFISK!

Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke helt hva du mente, Fox :p

Uansett, jeg drar på det vorset som IKKE er det jeg ble invitert til først (treningsklubb), men jeg har ennå ikke sagt i fra at jeg ikke kommer på det, så nå må jeg dikte opp en unnskyldning :shrug:

9251378[/snapback]

Sei det som det ær, ærlighet varer lengst. Sei ei dame du lika er på det vorset du vil. :)

Lenke til kommentar
Oidu, den var kjip... Har du tatt kontakt med inntakskontoret?

9250280[/snapback]

Ja, snakka med en utrolig usympatisk fyr som ikke viste noe medfølelse. Dust :hrm: Var ikke mye hjelp å få.

Så har tatt kontakt med skolen, de skal se om det blir plass på realfag..

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Ja, snakka med en utrolig usympatisk fyr som ikke viste noe medfølelse. Dust :hrm: Var ikke mye hjelp å få.

Så har tatt kontakt med skolen, de skal se om det blir plass på realfag..

9252698[/snapback]

De er offentlige ansatte, de trenger ikke late som de bryr seg.

Det er ofte i byene gratis realfagskurs annonsert i avisene.

Så feks i BT her i Bergen denne uken, ironisk nok i regi av Hordaland Fylkeskommune...

Lenke til kommentar

De er verken konkurranse utsatt, eller konsekvenser om de ikke oppfyller kravene.

De kan egentlig gjøre nesten hva de vil, uten at det får særlig alvorlige konsekvenser. Jeg har feks ventet i 2,5 år på å få saken min gjennom kommune og fylkesmann. De driter i at det tar lang tid. Er ikke deres problem om en gammal dimling bygger en kjempesvær garasje foran stuevinduet mitt uten noen former for tillatelser...

Lenke til kommentar

Jaja, det er greit. Men han jeg snakket med kunne hatt en litt annen tone, jeg var jo helt fra meg. Også kommer han og er enda mer negativ og sier at jeg har mista plassen og ferdig med det.

Selvom de ikke er konkurranse utsatt eller noe sånt så hadde det sikkert ikke gjort så vondt å være litt hyggelig forde.

Lenke til kommentar

Skader aldri å være hyggelig. Men offentlige ansatte er en noe spesiel rase. Har vært det selv.

Forestill deg en gammel kaffi-skrumpet dame, med bare halvparten igjen av alle tennene. Kroppen er råtnet vekk i forfall på tobakk og billig sprit. Har jobbet i fylkeskommunen siden 69' og har bare gått opp i lønn en gang. Og det var da Gro kom til makten. Har aldri hatt forskellige arbeidsoppgaver. Bare de samme skjemaene som skal stemples om og om og om og om igjen, dagen lang, året langt, siden 69'.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...