Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Må bare få dette ut.

 

Pappa har nettopp skrevet ut over 100 sider på blekkprinteren vår, og jeg hører at printeren fremdeles går. Han har merket rundt 5 .pdf-dokumenter på rundt 11MB (vær) og trykket på printknappen. Jeg sier til han at det er mulig å velge de spesifikke sidene han vil printe ut men han hører IKKE. Han skal absolutt ha ALT. Sidene begynner å bli mer og mer blasse da han snart har brukt opp alt av farge og blekk (Ja det er en del store bilder). Jeg blir så grenseløst irritert fordi vi nettopp skiftet både sort/hvit og fargepatroner. ARGGH! Når jeg en sjelden gang skal printe ut noe har den personen brukt opp ALT!

Lenke til kommentar

Det er så utrolig typisk at CDON ikke klarer å sende en ordre på tide.

Jeg bestilte In Search Of Sunrise siden jeg hadde en "50,- i avlsag" der. Bestiller glad og fornøyd en Tiësto plate som jeg ikke har, men klarer CDON å sende den mon tro?

 

Neeeida, her skal det faens meg ta_flere_dager å kunne sende en vare som er på lager, det er så CDON at jeg ikke får sagt det.

Og når de først sender den tar det jo også hvertfall 1 uke før jeg får den.

 

Litt utrolig at alt det jeg bestiller fra play.com er "dispatched within 24H, og shipping aldri tar mere enn 6dager" eller Videogamesplus.ca bruker 5 dager på å sende et spill.

 

!=)#%#?

 

Jeg skjønner ikke hvordan de klarer det ass.

og jeg blir sååå sint!!

 

 

EDIT: Og nå som jeg skulle browse til ordrestatus måtte jeg logge inn på nytt!

 

JEG HATER CDON :no:

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Har merket at cdon er uuuuutrolig treig for tiden jeg også. Cdene mine kommer jo aldri! FØrst i dag ble to av de tre cdene jeg bestilte sendt, dette er da 8 dager etter at jeg la inn ordren. Helt elendig synes jeg, før så sendte de omtrent neste dag. Hva skjer egentlig med dem?

Lenke til kommentar
Kjenner jeg ble temmelig irritert da flyet mitt hjem fra Oslo ble forsenket tre ganger i dag. :ermm:

9246104[/snapback]

 

Forsinkede/kanselerte fly er utrolig irriterende!

 

Kom for å besøke onkel i Amerika, og landet i Newark (rett uten for New York) for å komme til et fly som var kanselert videre, endte med at onkel måtte betale en formue for leiebil, for så å kjøre i 6 timer. :realmad: For å toppe det hele var det midt på natten, og alle var dødstrøtte etter en veldig lang dag. (Over et døgn uten søvn).

 

Continental Airlines. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har merket at cdon er uuuuutrolig treig for tiden jeg også. Cdene mine kommer jo aldri! FØrst i dag ble to av de tre cdene jeg bestilte sendt, dette er da 8 dager etter at jeg la inn ordren. Helt elendig synes jeg, før så sendte de omtrent neste dag. Hva skjer egentlig med dem?

9245930[/snapback]

 

Jeg forhåndsbestilte sesong 5 av Scrubs for en stund siden. Forventet lagerdato var åttende august. Pakka lå i postkassa på mandagen, altså sjette august :) Null stress!

 

Irritasjon for ikke å gå off topic:

Klient-PCer på jobb fullstappet med spyware og annet snusk. Helvete på jord. Her lukter det reinstallasjon!

Lenke til kommentar

Bergen Taxi grytidlig tirsdags morgen! :realmad:

 

Ikkje spesielt happy då, skulle til rekruttskulen på Madla for å leite etter nye journalistar til Sjøforsvaret, og skulle ta taxi til flesland for å rekke et fly klokka 07.05. Joda, bestilte taxi dagen før og fikk beskjed om at det gikk heilt fint.

 

Ringte først 5 min etter at bilen skulle henta meg, og fikk beskjed om at den ville vere der om 5 til maks 10 minutt. Då ville eg så vidt rekke innsjekkinga.

 

40 minutt seinare kom taxien. Etter at eg hadde ringt og klaga lenge nok til at fyren i andre enden ikkje turte å gjere anna enn å omdirigere en bil til meg. Hadde då fått ein anna til å ta innsjekkinga for meg, sånn at eg berre kunne springe gjennom flyplassen og opp til gaten. Var sjølvsagt fem minutt for sein til Flesland. Kom ikkje med flyet, men heldigvis har Forsvaret skikkelige billettar, så sjølv om at eg var for sein på flyet så kom eg meg med det neste, gikk rett ut frå Sola Flyplass og inn i en taxi, og var på plass på Madla 2 minutt før rekruttane strømma på. Ikkje mykje tid til å sette opp stand med andre ord.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...