Arinomi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du visste vel hva du gikk til? 9238584[/snapback] Jada. Men jeg blir fremdeles provosert over folk som bevisst vil finne på faenskap. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du visste vel hva du gikk til? 9238584[/snapback] Jada. Men jeg blir fremdeles provosert over folk som bevisst vil finne på faenskap. 9238626[/snapback] Skal huske å høre hva dere vil si! .........HADDE DET BARE IKKE VÆRT 18ÅRS GRENSE!! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vær ærlig, er det så rart? Telefonselgere ringer mange ganger om dagen! Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Telefonselgere ringer mange ganger om dagen! 9238632[/snapback] Selvfølgelig. Det er jo jobben deres. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) treige biler som absolutt på ligge under fartgrensen (og spesielt når jeg har dårlig tid å rekke ferja, jada jeg kan kanskje kjøre litt tidligere, men har ikke tid )!! Endret 9. august 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du visste vel hva du gikk til? 9238584[/snapback] Jada. Men jeg blir fremdeles provosert over folk som bevisst vil finne på faenskap. 9238626[/snapback] Jeg likestiller å bli oppringt av en telefonselger og å bli oppringt av en guttunge som spør "Bor Hansen her? Ikke? Hvorfor svarte du da? *fnise og legge på*", forskjellen er at gutten ikke får betalt. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vel, SteffyPants, registrer deg i brønøysund så slipper du å bli oppringt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Vel, SteffyPants, registrer deg i brønøysund så slipper du å bli oppringt. 9239823[/snapback] En tremånedersprosess fra min del for å slippe unna spam er ingen løsning, det er en parodi. Hvor lenge må vi vente på at det blir nødvendig å registrere seg i registeret for at man skal bli oppringt? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det skjer nok ikke med det første/noen gang. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nå må du ikke være så pessimistisk. Kanskje vi en gang for alle får utryddet telefonselgere, bare vi alle slenger dem så full i dritt som vi klarer hver gang de ringer. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg ble hvertfall ringt ned hver dag i en 1 måned, rundt 6 tida, pga ny mobil, skal absolutt ringe skjult også... men regga hos brønnsøysundregistreret, har ikke fått noe telefonselgere etter da Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nå må du ikke være så pessimistisk. Kanskje vi en gang for alle får utryddet telefonselgere, bare vi alle slenger dem så full i dritt som vi klarer hver gang de ringer. 9239933[/snapback] Har du noen gang jobbet som en? Isåfall hadde du funnet ut at det ikke kommer til å skje i nærmeste fremtid. Jeg jobbet som telefonselger i sommer; solgte skrapelodd på vegne av Landsforeningen for de Trafikkskadde (LTN). Jeg ble helt forbløffet over metodene vi brukte, og følte stadig at jeg lurte kunden trill rundt. Altså kan du si at jeg ikke er for telefonsalg, derimot synes jeg man kan oppføre seg når man snakker med dem. Det er tross alt ikke 17-åringen som ringer deg som bestemmer hvem han ringer til, man bør heller gå i mot selskapene som driver med dette. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Både jeg og en del venner har jobbet som telefonselgere, og ingen av oss hadde samvittighet til å fortsette med det. Det var en forferdelig måte å drive salg på, de oppfordret oss til å manipulere og selge dem noe de ikke trengte og det tok ikke mange dager før jeg skjønte at produkter ikke skal selges over telefonen. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hater bilister som ikke tar hennsyn til mopedister! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er en stund siden jeg registrerte meg mot reklame i posten, og mot telefonselgere. Og da er det ekstra irriterende når jeg får telefoner fra feks Ventelo som skal selge meg bredbåndstelefoni en gang i uken... En annen ting som irriterte er når jeg får disse jesus papirene i posten. De mener tydeligvis at det ikke er reklame, noe som provoserer noe jævli. Det jeg får mest av i posten er sånne menighetsnytt o.l. blad. Denne gangen skulle jeg ordne opp med disse idiotene, så jeg ringte til pål Bryn som det var bilde av i denne annonsen. Litt morsomt var det at opplysningen visste kem det var snakk om Denne Pål Bryn sa at han hadde fått noe som han kalte for "tillatelse til fulldistribusjon" av forbrukerrådet. Noe som betyr at han kan sende det til absolutt alle som har reservert seg mot søppel i postkassen. Legger ved bilde(dårlig) av bladet. Skal snakke med Forbrukerrådet så snart jeg gidder å stå i telefonkø. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har fått det samme. Det værste er at han påstår at avtrykkene han fikk da han lå i senga var fra gud. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 At når jeg skulle sove i natt lå det en dritdeilig dame med rumpa rett opp i været i en meget liten shorts, så jeg ble sittende og se på istedenfor å sove i hele natt. It ain't fair! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 At når jeg skulle sove i natt lå det en dritdeilig dame med rumpa rett opp i været i en meget liten shorts, så jeg ble sittende og se på istedenfor å sove i hele natt. It ain't fair! 9241819[/snapback] Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Beklager at jeg ikke tar bilder av venninnene mine og legger de ut på nettet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Beklager at jeg ikke tar bilder av venninnene mine og legger de ut på nettet 9241987[/snapback] GAH! Infidel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg