Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Telefonselgere! De er plagsomme! Noen som har noen gode kommentarer jeg kan si til dem? De ringer 2 ganger om dagen trur jeg! Sånn ca.

9237843[/snapback]

"Nei, dessverre.. Han får du nok ikke tak i lenger. Han gikk bort i går/dag/kveld."

 

Da vil de nok ikke plage deg lenger :)

9237855[/snapback]

Haha :) Men den er litt på kanten.

Lenke til kommentar

Om du ikke vil være frekk og si "NEI!", for så å klaske telefonen nedpå;

 

Kan du være mindre frekk, men mer "irriterende" for selgeren. Dette gjør du ved å si "Jaha? Høres interessant ut" *etter han har mast i 30sek sammenhengende om det han prøver å selge. Så sier du "Hey, vent litt a' det koker over på kjøkkende. tilbake straks."

 

Legg så fra deg røret, og tusle ut til det du holdt på med. :)

Lenke til kommentar
Det er ingen fjorten år gamle jenter på fester jeg er på, heldigvis. Snakker heller ikke om rølpefester selvom det forekommer det og. Men der alle drekker, koser seg og har det morro. Da trenger vi ikke en liten nerd som ikke drikker og trur det er jul. Vil du være med oss må du være som oss.

9237824[/snapback]

 

 

Større fjortis-uttalelse skal du lete lenge etter.

9237839[/snapback]

Vel beklager hvis du følte deg truffet av nerde kommentaren.

 

Men ingen jeg kjenner liker folk som ikke drekker og mener de kan ha de like morro som oss uten alkohol. For det går ikke. ikke på samme måte. Vi liker å inkludere alle når de er der, derfor er det best at folk som ikke drekker har sine egne kule fester.

 

Man for ikke medlemsskap i MC-klubben med sykkel.

Lenke til kommentar
Man for ikke medlemsskap i MC-klubben med sykkel.

9237897[/snapback]

Nei, men med nok alkohol innabords får tydeligvis alle innpass med idiotene.

9237913[/snapback]

Idiot kan du være sjøl. Du er sikkert en av de som aldri ble invitert.

 

Sånne som deg irriterer meg for å være on topic.

Lenke til kommentar
Telefonselgere! De er plagsomme! Noen som har noen gode kommentarer jeg kan si til dem? De ringer 2 ganger om dagen trur jeg! Sånn ca.

9237843[/snapback]

 

Hehe, eg bruker bare å spør om dem kan fortelle mer om produkte sitt, så legger eg fra meg røret en liten stund mens eg gjør noe annet. :p

Lenke til kommentar
Man for ikke medlemsskap i MC-klubben med sykkel.

9237897[/snapback]

Nei, men med nok alkohol innabords får tydeligvis alle innpass med idiotene.

9237913[/snapback]

Idiot kan du være sjøl. Du er sikkert en av de som aldri ble invitert.

 

Sånne som deg irriterer meg for å være on topic.

9238055[/snapback]

 

Jeg aksepterer at du liker alkohol og syns at det er et must på en fest, men det er det ikke alle som synes, server alkohol på en fest og drikk om du vil! :)

 

 

Håper vi blir ferdige med denne diskusjonen nå! :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg er telefonselger. Jobben i seg selv er ille nok, om ikke folk skal finne på sitt ytterste for å være jævlig med meg fordi jeg stjeler 1 minutt av deres tid.

9238573[/snapback]

 

1min + gå til telefonen + løfte opp telefonen + snakke om noen vi vet vi ikke vil ha + bruke mye krefter på å slenge på røret alt vi har!

 

 

Det er slitsomt det! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...