Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men ventetiden i telefonen er ivvertfall ikke lang. Det meste jeg har venta er vel 2 min :)

9225138[/snapback]

Lenge leve billig, indisk arbeidskraft. :wee:

9225240[/snapback]

Ventetiden er grei nok i telefonen, men å få løst problemet har enda ikke gått.

Har bare blitt sendt med telefon hit og dit og fram og tilbake, uten å møte en riktig person, så nå gir jeg snart faen, og kontakter de lisensen ble kjøpt av, og vil ha en ny en... som virker.

Lenke til kommentar

Irriterer med over at MSN fungerte for 2 dager siden, men ikke nå lenger.

Nå får jeg feilmeldingen:

"We were unable to sign you into Windows Live Messenger at this time. Please try again later.

To let us try and troubleshoot the problem, click the Troubleshoot button.

Error code: 80048820"

Tingen er at når jeg "troubleshooter" så er alt riktig, alt for en grønn hake ved seg som indikerer at jeg ikke har noen problemer med nett e.l

Herregud!

(Litt off-topic kanskje, men noen som har hatt samme problemet og vet hvordan man kan fikse? For å ungå mer OT kan den som vet, sende meg en PM og fortelle meg hvordan. Takk!

EDIT: ... Ooooogså irriterer jeg meg over klor-vann som svir i øynene. :'<

Endret av Guka
Lenke til kommentar
Folk som ikke drikker på fest.

9229822[/snapback]

Hva i HULESTE er veien med det?

9231030[/snapback]

Hva er vitsen med å dra på fest uten å drikke å være en festbrems?

Nå tenker jeg seff ikke på folk som ikke kan drikke: Sjåfør, penicilinkur osv.

Lenke til kommentar
Folk som ikke drikker på fest.

9229822[/snapback]

Hva i HULESTE er veien med det?

9231030[/snapback]

Hva er vitsen med å dra på fest uten å drikke å være en festbrems?

Nå tenker jeg seff ikke på folk som ikke kan drikke: Sjåfør, penicilinkur osv.

9236450[/snapback]

Du har blitt så flamet av det før at jeg forstår ikke hvorfor du fortsetter! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du har blitt så flamet av det før at jeg forstår ikke hvorfor du fortsetter!  :dontgetit:

9236649[/snapback]

Høh? Kan ikke jeg huske.

Anyway, folk som ikke drikker har ikke noe på en ordentlig fest å gjøre. Vet ikke åssen fester dere er på, men her er det Fest med stor F.

Lenke til kommentar

Greit nok, men visst faen går det ann å være i godt humør, uten å være en party-pooper i edru tilstand. Selvfølgelig oppnår du kanskje bedre humør, vilje til å slenge deg på dansegulvet/rote med en tøs/gutt (:p) om du har nytt alkohol, men å irritere seg over folk som ikke drikker på fest syntes jeg er latterlig.

Men igjen, folk reagerer vel forskjellig på alle ting.

Lenke til kommentar
Anyway, folk som ikke drikker har ikke noe på en ordentlig fest å gjøre. Vet ikke åssen fester dere er på, men her er det Fest med stor F.

9236744[/snapback]

Vel, hvis "Fest med stor F" betyr "fest med fjorten år gamle jenter og sprit de tøffe gutta har knabba fra foreldrenes barskap" så vil jeg si meg enig.

Lenke til kommentar

9236744[/snapback]

Vel, hvis "Fest med stor F" betyr "fest med fjorten år gamle jenter og sprit de tøffe gutta har knabba fra foreldrenes barskap" så vil jeg si meg enig.

9237630[/snapback]

Det er ingen fjorten år gamle jenter på fester jeg er på, heldigvis. Snakker heller ikke om rølpefester selvom det forekommer det og. Men der alle drekker, koser seg og har det morro. Da trenger vi ikke en liten nerd som ikke drikker og trur det er jul. Vil du være med oss må du være som oss.

Lenke til kommentar
Det er ingen fjorten år gamle jenter på fester jeg er på, heldigvis. Snakker heller ikke om rølpefester selvom det forekommer det og. Men der alle drekker, koser seg og har det morro. Da trenger vi ikke en liten nerd som ikke drikker og trur det er jul. Vil du være med oss må du være som oss.

9237824[/snapback]

Større fjortis-uttalelse skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...