Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ting som irriterer så grenseløst:

 

(Nettop opplevd)

 

Naboer som skravler 20 meter vekke fra huset ditt, mens du prøver å sove. I ti minutter uten stans. Høyt.  :mad:

9224383[/snapback]

Du , ikke klag :)

Jeg har en 2 gravemaskiner 40 meter fra huset som graver fra kl 08 til 15 hver dag untatt søndag. De skal legge nye rør og diverse hos naboen, så de kommer til å holde på en stundt, DET er irriterendes!

9224401[/snapback]

 

Vel, jeg har og noen hus som holder på å bygge litt nedenfor meg. De har så lav sirene før de sprenger, at du merker det ikke før smellet kommer. Og det smellet gjør at huset rister. :p Kvepper så sykt! Heldigvis gjør de dette bare på ettermiddagen, men you know.. ;)

Lenke til kommentar
En pestevenn kan bli verre (slik som i mitt tilfelle), hvis pestevennen er en/ei "lowrank"

person, som alle vennene dine hater, slik at du får et svakere forhold til dine egentlige venner. En pestevenn kan også være enda verre (slik som i mitt tilfelle *sukk*) hvis han/hun er skrytete har ensformige hobbyer og kommer kun til deg for å gjøre en enkelt ting eller så maser han om å gå til andre. (som også får pesten da)

9223246[/snapback]

Jeg hater når folk ser ned på andre som om det er et slags rankingsystem vi burde holde oss til. Er du så og så populær, fin, kul osv. kan du henge med de og de, mens de som ikke er så populære, fine, kule osv. kan holde seg borte. Tips: Be ut den i klassen din som ikke har noen venner og være med på kino en kveld eller finn på noe annet. Da får du så ekstremt mye igjen for det!

Lenke til kommentar

-At folk irriterer seg over så lite.

-Bjørn Sigves ånde.

-Tor Asbjørn.

-Microsoft.

-Billige laptoper.

-At det lages film om spillet Monopol.

-At det ikke er ITG-maskiner i nærheten.

-Srkviefiel.

-Dårlige klaviaturer.

-Pål.

-Optiske medier.

-At Suzuka sluttet etter 26 episoder.

-At GTO sluttet sluttet etter 43 epioder.

-Papirkurver.

-Per.

-Hardwar

-At denne tråden eksisterer.

Lenke til kommentar
En pestevenn kan bli verre (slik som i mitt tilfelle), hvis pestevennen er en/ei "lowrank"

person, som alle vennene dine hater, slik at du får et svakere forhold til dine egentlige venner. En pestevenn kan også være enda verre (slik som i mitt tilfelle *sukk*) hvis han/hun er skrytete har ensformige hobbyer og kommer kun til deg for å gjøre en enkelt ting eller så maser han om å gå til andre. (som også får pesten da)

9223246[/snapback]

Jeg hater når folk ser ned på andre som om det er et slags rankingsystem vi burde holde oss til. Er du så og så populær, fin, kul osv. kan du henge med de og de, mens de som ikke er så populære, fine, kule osv. kan holde seg borte. Tips: Be ut den i klassen din som ikke har noen venner og være med på kino en kveld eller finn på noe annet. Da får du så ekstremt mye igjen for det!

9224729[/snapback]

 

Nei, jeg har ikke ranking system, men det har alle de andre. Men i dette eksempelet så sa jeg det som en rank. :)

Lenke til kommentar

Små Unger, med Snørr i nesa og sikler som står å GLOR HARDT NÅR DU GÅR FORBI! :nei:

 

En smiley holder. Ref retningslinjene:

"#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's."

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Microsoft.

Jeg får faen meg ikke aktivert en vista versjon, og ikke faen om jeg gidder å installere det igjen.

Stakk på ferie før jeg fikk nøkkelen til vistaen, så når jeg kom tilbake var prøvetiden ute.

Så må aktivere og greier før en kan komme inn i windows.

 

Nå fungerer seff ikke nøkkelen, og MS ber meg ringe hit og dit, der jeg får akkurat samme hjelp som forrige telefon...

 

Men ventetiden i telefonen er ivvertfall ikke lang. Det meste jeg har venta er vel 2 min :)

Lenke til kommentar

"Flue" og "øye" i samme setning kan aldri bli bra... Hvis ikke du er ekspert på omformulering though.. meh.

Jeg tror jeg har fått en av de verdiløse skapningene inn i øyet mitt hver dag i den siste tiden, som det var en jævla magnet. Fluer og andre fysaker må være det verste som fins...

Lenke til kommentar
"Flue" og "øye" i samme setning kan aldri bli bra... Hvis ikke du er ekspert på omformulering though.. meh.

Jeg tror jeg har fått en av de verdiløse skapningene inn i øyet mitt hver dag i den siste tiden, som det var en jævla magnet. Fluer og andre fysaker må være det verste som fins...

9227490[/snapback]

 

Favoritt fluen min, får jeg øyeblikkelig fisk med.

Lenke til kommentar
Folk som er feige på den måten at de ikke klarer å ha egene meninger og bare følger/dilter etter mengden. Tapere alle sammen

9184061[/snapback]

Turbojugends for eksempel. Er så sjukt mange som bare melder seg inn fordi kameratene gjør det og later som de digger musikken. Hater hele konseptet så utrolig.

9186343[/snapback]

 

Greit, du hater Turbojugend. Jeg aksepterer det. Noe jeg ikke aksepterer er at du snakker om Turbojugend som om alle skulle joinet Turbojugend fordi alle gjør det, men det er feil. Turbojugend er en "type" fanklubb der du ikke bare er med for å få en kul jakke som "alle" kameratene dine har. Tvert imot er det en fanklubb der du får møte nye mennesker med lik musikksmak som deg selv. Du får i tillegg vite om de fleste konsertene Turbonegro holder.

 

Det finnes noen av de som bare melder seg inn fordi alle gjør det, men du har ikke noe grunnlag til å si at "sjukt mange" Turbojugends er slik, for det er det ikke. I hvert fall ikke i de aktive jugendsene

9190753[/snapback]

Det er sånn der jeg er fra. Ski. Og siden det finnes communities som er dårlig så hater jeg hele greienet. Er det sånn at du må kysse skoen til presidenten i alle turbojugend klubbene? Og at ingen andre enn deg selv får lov til å ha på jakken? Minner meg litt om project mayhem på filmen Fight Club. Alle bare dilter etter og får de verste og rareste reglene. Men som du sier er det sikkert og forhåpentligvis annerledes i den Turbojugend klubben du er medlem av :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...