Kibs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Folk som ikke kan forskjellen på hun og henne!! Argh! Og at man får hodepine av at man drikker for lite. Why? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fordi du tørker ut. 9220175[/snapback] Det er fortsatt irriterende. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Drikk? Pleier å hjelpe. 9220195[/snapback] Utrolig godt råd. Irriterer også at jeg mangler 4 skolebøker som jeg trodde jeg hadde. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hver gang jeg har vært ute, og kommer inn og setter meg ned foran data'n og skal slå på skjermen, så slår jeg den AV, fordi jeg tror den er avslått, men så er den ikke det, IRRITERENDE. Det tar en evighet å slå den på igjen. Hrmf. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hver gang jeg har vært ute, og kommer inn og setter meg ned foran data'n og skal slå på skjermen, så slår jeg den AV, fordi jeg tror den er avslått, men så er den ikke det, IRRITERENDE. Det tar en evighet å slå den på igjen. Hrmf. 9220386[/snapback] Kjøp ny. Eneste løsning. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Min DVI-skjerm bruker også omlag 10 sekunder på å få bildet i gang. Den som er koblet til med VGA er rask og fin. Begge er LCD-skjermer. Kanskje det er slik med alle DVI-skjermer? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hver gang jeg har vært ute, og kommer inn og setter meg ned foran data'n og skal slå på skjermen, så slår jeg den AV, fordi jeg tror den er avslått, men så er den ikke det, IRRITERENDE. Det tar en evighet å slå den på igjen. Hrmf. 9220386[/snapback] Kjøp ny. Eneste løsning. 9220562[/snapback] Jeg er blakk. Noe som også er grenseløst irriterende, med tanke på at det er festtid til helga og jeg trenger drikke. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Min DVI-skjerm bruker også omlag 10 sekunder på å få bildet i gang. Den som er koblet til med VGA er rask og fin. Begge er LCD-skjermer. Kanskje det er slik med alle DVI-skjermer? 9220601[/snapback] Not the case. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skal stå opp om ganske så nøyaktig to timer og 33 minutter, og allikevel har jeg fremdeles ikke gått og lagt meg. >_< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 -At en kompis av meg reiser til Hellas i morgen tidlig uten at jeg får snakket med ham på to uker. -det moderne kvinneidealet. Jeg blir gal. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skal stå opp om ganske så nøyaktig to timer og 33 minutter, og allikevel har jeg fremdeles ikke gått og lagt meg. >_< 9223097[/snapback] Så du skal stå opp 04.18 WHY DONT 04.30 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skal stå opp om ganske så nøyaktig to timer og 33 minutter, og allikevel har jeg fremdeles ikke gått og lagt meg. >_< 9223097[/snapback] Så du skal stå opp 04.18 WHY DONT 04.30 9223107[/snapback] Pokker, jeg så feil på klokka. Jeg skal stå opp 04.27. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når jeg sykler langs veikanten, skal en innhabil kvinnlig bilist legge seg rett i ræva på meg å holde samme hastighet. Svært provoserende. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Venner som tror du tuller når du ikke gjør det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 - At bjørka har funnet ut den skal dumpe alle frøene inn vinduet mitt. - At jeg har vanskelig for å tilvenne meg til å gå med klokke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 apropos venner: Venner som er en pest er irriterende, i dette tilfellet "pestevenner"! "Hva er en pestevenn?": Det er en venn som du har kjent lenge og er glad at du ikke er med lenger, plutselig blir du smittet når du er med andre kompiser som er med han/hun, og pestevennen blir "vennen" din igjen, og han/hun ringer deg dag etter dag, du prøver å finne på en unnskylding for at du ikke kan være med han/hun, men pestevennen din fortsetter bare, og du har pesten helt til dere ikke er så gode venner lenger, og du er kvitt pesten, hvis du ikke har tatt selvmord og dødd av pesten. "Hvordan kan en pestevenn bli verre?" En pestevenn kan bli verre (slik som i mitt tilfelle), hvis pestevennen er en/ei "lowrank" person, som alle vennene dine hater, slik at du får et svakere forhold til dine egentlige venner. En pestevenn kan også være enda verre (slik som i mitt tilfelle *sukk*) hvis han/hun er skrytete har ensformige hobbyer og kommer kun til deg for å gjøre en enkelt ting eller så maser han om å gå til andre. (som også får pesten da) [Jeg har en slik venn, faktisk nesten to. Det jeg nevnte der oppe er bare en overdreven verisjon av den egentlige vennen, men faktisk er ikke så værst å være med i små doser] (beklager rotete tekst, men jeg er trøtt) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ting som irriterer så grenseløst: (Nettop opplevd) Naboer som skravler 20 meter vekke fra huset ditt, mens du prøver å sove. I ti minutter uten stans. Høyt. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ting som irriterer så grenseløst: (Nettop opplevd) Naboer som skravler 20 meter vekke fra huset ditt, mens du prøver å sove. I ti minutter uten stans. Høyt. 9224383[/snapback] Du , ikke klag Jeg har en 2 gravemaskiner 40 meter fra huset som graver fra kl 08 til 15 hver dag untatt søndag. De skal legge nye rør og diverse hos naboen, så de kommer til å holde på en stundt, DET er irriterendes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg