Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hver gang jeg har vært ute, og kommer inn og setter meg ned foran data'n og skal slå på skjermen, så slår jeg den AV, fordi jeg tror den er avslått, men så er den ikke det, IRRITERENDE. Det tar en evighet å slå den på igjen. Hrmf.

9220386[/snapback]

Kjøp ny. Eneste løsning.

9220562[/snapback]

Jeg er blakk. Noe som også er grenseløst irriterende, med tanke på at det er festtid til helga og jeg trenger drikke.

Lenke til kommentar
Jeg skal stå opp om ganske så nøyaktig to timer og 33 minutter, og allikevel har jeg fremdeles ikke gått og lagt meg. >_<

9223097[/snapback]

 

 

Så du skal stå opp 04.18 :dontgetit:

 

 

WHY DONT 04.30 :ohmy:

9223107[/snapback]

Pokker, jeg så feil på klokka. Jeg skal stå opp 04.27.

Lenke til kommentar

apropos venner: Venner som er en pest er irriterende, i dette tilfellet "pestevenner"! :hrm:

 

"Hva er en pestevenn?":

Det er en venn som du har kjent lenge og er glad at du ikke er med lenger, plutselig blir du smittet når du er med andre kompiser som er med han/hun, og pestevennen blir "vennen" din igjen, og han/hun ringer deg dag etter dag, du prøver å finne på en unnskylding for at du ikke kan være med han/hun, men pestevennen din fortsetter bare, og du har pesten helt til dere ikke er så gode venner lenger, og du er kvitt pesten, hvis du ikke har tatt selvmord og dødd av pesten.

 

"Hvordan kan en pestevenn bli verre?"

 

En pestevenn kan bli verre (slik som i mitt tilfelle), hvis pestevennen er en/ei "lowrank"

person, som alle vennene dine hater, slik at du får et svakere forhold til dine egentlige venner. En pestevenn kan også være enda verre (slik som i mitt tilfelle *sukk*) hvis han/hun er skrytete har ensformige hobbyer og kommer kun til deg for å gjøre en enkelt ting eller så maser han om å gå til andre. (som også får pesten da)

 

[Jeg har en slik venn, faktisk nesten to. Det jeg nevnte der oppe er bare en overdreven verisjon av den egentlige vennen, men faktisk er ikke så værst å være med i små doser]

 

 

 

(beklager rotete tekst, men jeg er trøtt)

Lenke til kommentar
Ting som irriterer så grenseløst:

 

(Nettop opplevd)

 

Naboer som skravler 20 meter vekke fra huset ditt, mens du prøver å sove. I ti minutter uten stans. Høyt.  :mad:

9224383[/snapback]

Du , ikke klag :)

Jeg har en 2 gravemaskiner 40 meter fra huset som graver fra kl 08 til 15 hver dag untatt søndag. De skal legge nye rør og diverse hos naboen, så de kommer til å holde på en stundt, DET er irriterendes!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...