Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Når jeg ligger og prøver desperat å få sove, da det er varmt og svett under dyna. Klokka er 03.00 på natta, og jeg kjenner nesten de provoserende snorkene til folkene i nabohuset. Og jeg er tett i ene neseboret, mens i det andre kommer den en skarp liten pipelyd hver gang jeg puster inn.

Forsøker å puste med munnen, men da blir jeg bare helt tørr og jævlig. HELVETE JEG HATER PIPING I NESEN! :blush:

 

2. Sunsilk reklamene på TV2.

Lenke til kommentar
1. Når jeg ligger og prøver desperat å få sove, da det er varmt og svett under dyna. Klokka er 03.00 på natta, og jeg kjenner nesten de provoserende snorkene til folkene i nabohuset. Og jeg er tett i ene neseboret, mens i det andre kommer den en skarp liten pipelyd hver gang jeg puster inn.

Forsøker å puste med munnen, men da blir jeg bare helt tørr og jævlig. HELVETE JEG HATER PIPING I NESEN!  :blush:

 

2. Sunsilk reklamene på TV2.

9217455[/snapback]

 

Leve reklamene på Tvnorge (selvmord greiene)

Utflod reklamen på Tvnorge (wannabe doktoren,reklamen er nesten like dårlig som "zon" reklamen)

Lenke til kommentar
1. Når jeg ligger og prøver desperat å få sove, da det er varmt og svett under dyna. Klokka er 03.00 på natta, og jeg kjenner nesten de provoserende snorkene til folkene i nabohuset. Og jeg er tett i ene neseboret, mens i det andre kommer den en skarp liten pipelyd hver gang jeg puster inn.

Forsøker å puste med munnen, men da blir jeg bare helt tørr og jævlig. HELVETE JEG HATER PIPING I NESEN!  :blush:

 

2. Sunsilk reklamene på TV2.

9217455[/snapback]

 

 

Utflod reklamen på Tvnorge (wannabe doktoren,reklamen er nesten like dårlig som "zon" reklamen)

9217510[/snapback]

 

Er så enig! Hadde det vært en deilig tøs som fortalte om det, kunne det vært akseptabelt. Men faen heller, øke PH-verdien for å hinde UTFLOD?

 

My eyes..! :ohmy:

Lenke til kommentar

At folk aldri ser ut til å lære å sikte ordentlig når de står og tisser. Det er så ekkelt med små "dammer" rundt dassen.

 

Man har 3 forskjellige arketyper.

 

1. Ristern

Når ristern har gjort seg ferdig, rister han tissen så heftig at dråper av urin flyr vegg i mellom.

 

2. Strålemannen

Strålemannen står alltid, selv om han er skikkelig tissatrengt og har et heftig trykk i tissen. Strålen er så heftig at en blanding av urin og dassvann spruter opp av dassen.

 

3. Siktern

Man har 2 forskjellige siktere. Han som lemper tissen over boksekanten, og lar nærmest tissen holde på som den selv vil. Se for deg en brannslange med trykk i som ikke blir holdt på plass av en brannmann.

Den andre sikteren holder riktignok på tissen, men bruker ingen energi på å sikte med den.

 

Og hva i huleste feiler det de som ikke vansker seg på henda? De fleste ikke-vaskere ser ut til å rettferdiggjøre det med

1. Jeg tok ikke på tissen

2. Jeg tok jo bare på tissen da.

:sick:

Lenke til kommentar
* Personer som klager over eget utseende, når de ser bedre ut enn hvermannsen

9216924[/snapback]

Ååårrh, det der ER så irriterende! :mad:

9217338[/snapback]

Skal de gå rundt å si at de er så jævli deilige da? Det blir vell enda mer irriterende.

 

Og de kan sikkert heller ikke holde kjeft, ettersom sikkert noen ganger blir de spurt om hvordan de ser ut?

 

Men enig om dere mener at de stadig går rundt å klager om hvordan de ser ut.. :p

Lenke til kommentar

Det er helt OK å være fornøyd med utseendet sitt, og det er også OK å være misfornøyd. Ingen er vel helt hundre prosent fornøyd med sitt eget utseende. Men det blir så forbanna irriterende når man HELE TIDEN skal klage på sitt eget utseende.

"Herregud, jeg ER så stygg!" er omtrent like irriterende som "Herregud, jeg ER så deilig!"

Men blir man spurt derimot, om hva man synes om sitt eget utseende, da er det greit å svare f.eks. "jo, jeg synes jeg ser utrolig bra ut!" eller "nei, jeg er ikke så veldig fornøyd." Men hovedpoenget er folk som vet at de ser bra ut, men allikevel klager på at de ikke ser bra ut. Enten det er for å få skryt eller ikke, det er irriterende ;)

 

(Jeg suger til å forklare.)

Lenke til kommentar
Det er helt OK å være fornøyd med utseendet sitt, og det er også OK å være misfornøyd. Ingen er vel helt hundre prosent fornøyd med sitt eget utseende. Men det blir så forbanna irriterende når man HELE TIDEN skal klage på sitt eget utseende.

"Herregud, jeg ER så stygg!" er omtrent like irriterende som "Herregud, jeg ER så deilig!"

Men blir man spurt derimot, om hva man synes om sitt eget utseende, da er det greit å svare f.eks. "jo, jeg synes jeg ser utrolig bra ut!" eller "nei, jeg er ikke så veldig fornøyd." Men hovedpoenget er folk som vet at de ser bra ut, men allikevel klager på at de ikke ser bra ut. Enten det er for å få skryt eller ikke, det er irriterende ;)

 

(Jeg suger til å forklare.)

9219158[/snapback]

ikke alle som går under "ser bra ut"-definisjonen synes det selv, hvorfor tror du ellers folk har anoreksi og bullemi da?

Lenke til kommentar
ikke alle som går under "ser bra ut"-definisjonen synes det selv, hvorfor tror du ellers folk har anoreksi og bullemi da?

9219185[/snapback]

 

Quoter meg selv, jeg:

... Ingen er vel helt hundre prosent fornøyd med sitt eget utseende...

... Men hovedpoenget er folk som vet at de ser bra ut, men allikevel klager på at de ikke ser bra ut.

9219158[/snapback]

 

Med "folk som vet at de ser bra ut" mener jeg også folk som synes selv at de ser bra ut.

Lenke til kommentar
ikke alle som går under "ser bra ut"-definisjonen synes det selv, hvorfor tror du ellers folk har anoreksi og bullemi da?

9219185[/snapback]

 

Quoter meg selv, jeg:

... Ingen er vel helt hundre prosent fornøyd med sitt eget utseende...

... Men hovedpoenget er folk som vet at de ser bra ut, men allikevel klager på at de ikke ser bra ut.

9219158[/snapback]

 

Med "folk som vet at de ser bra ut" mener jeg også folk som synes selv at de ser bra ut.

9219218[/snapback]

Tolka det feil da, tolka det slik at de som faktisk så bra ut og var misfornøyd var de du irriterte deg over

Lenke til kommentar

Jeg sa jo jeg er dårlig til å forklare ;)

Og forøvrig; man trenger ikke nødvendigvis å ha hverken anoreksi, bulimi eller andre spiseforstyrrelser selv om man ikke er fornøyd med eget utseende. Og så kan man kan jo også være misfornøyd med andre ting enn bare vekt/kroppsfasong.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...